Cum unde? Pe drumul Suceava - Iaşi.
Stiri auto de tot felul
Collapse
X
-
Cu ce i-au ajutat Autostrăzile pe vecinii noştri de socialism...
"În Slovacia, o ţară cu doar 5,4 milioane de locuitori, au fabrici trei constructori auto internaţionali, Volkswagen - inclusiv cu brandurile Audi şi Porsche -, Peugeot Citroën şi Kia. Polonia găzduieşte fabrici ale VW, Fiat şi Opel. În Ungaria, Audi şi-a construit cea mai mare fabrică de motoare din lume. Daimler şi Suzuki produc, de asemenea, în Ungaria. În toate aceste ţări producătorii auto au atras după sine valuri de furnizori de piese şi componente auto şi de materiale folosite în industria de profil prin aşa-numitul efect de bulgăre de zăpadă."
Comment
-
Retromobil la Muzeul Militar.Attached Files- IMG_3206.jpg (111.8 KB, 59 views)
- IMG_3207.jpg (104.1 KB, 59 views)
- IMG_3209.jpg (107.2 KB, 59 views)
- IMG_3210.jpg (123.4 KB, 58 views)
- IMG_3212.jpg (111.0 KB, 59 views)
- IMG_3213.jpg (117.4 KB, 23 views)
- IMG_3203.jpg (101.2 KB, 19 views)
- IMG_3178.jpg (141.9 KB, 19 views)
- IMG_3182.jpg (124.2 KB, 19 views)
- IMG_3183.jpg (170.3 KB, 20 views)
- IMG_3204.jpg (118.3 KB, 24 views)
- IMG_3201.jpg (128.9 KB, 25 views)
- IMG_3202.jpg (115.6 KB, 21 views)
- IMG_3196.jpg (99.2 KB, 24 views)
- IMG_3185.jpg (104.9 KB, 25 views)
Comment
-
Problema de securitate.
Mii de masini produse de unele dintre cele mai mari companii de profil prezinta o problema majora de securitate.
Cercetatori de la doua universitati din Olanda si Marea Britanie au descoperit ca sistemul keyless go instalat pe mai multe modele de autoturisme produse de grupul Volkswagen este extrem de vulnerabil in fata hackerilor.
Roel Verdult si Baris Ege, de la Universitatea olandeza Radboud, precum si Flavio Garcia, cercetator la Universitatea din Birmingham, au realizat acest studiu inca din anul 2012, insa cei de la Volkswagen au reusit sa impiedice publicarea sa pana acum, scrie Bloomberg.
Potrivit acestui studiu, cipurile utilizate de producatorul german pentru sistemul de imobilizare al masinilor prezinta vulnerabilitati majore.
Concret, sistemul keyless go este alcatuit din doua cipuri, unul instalat in cheia masinii si celalalt in sistemul de imobilizare al acesteia, care comunica folosind frecvente radio. Atunci cand soferul este in habitaclul autoturismului, el poate porni motorul prin apasarea butonului start, fara a mai fi nevoit sa utilizeze si cheia.
Cipul din cheie transmite un cod catre cel instalat in sistemul de imobilizare, iar masina porneste. Datele sunt criptate, insa cei trei specialisti care au realizat studiul sustin ca este destul de usor pentru un hacker sa sparga sistemul de criptare si sa aiba acces la codul care permite pornirea motorului.
Afectate nu sunt numai unele modele din grupul Volkswagen, ci si unele autoturisme produse de Fiat, Peugeot, Honda sau Volvo, toate avand in comun sistemul de imobilizare cu vulnerabilitati de securitate.
Corectarea acestei probleme ar fi una destul de scumpa, ce implica schimbarea sistemelor instalate pe masini cu altele mai performante, iar pana acum niciun producator auto nu a anuntat rechemari in service ale modelelor afectate pentru remedierea vulnerabilitatii de securitateLast edited by mr.K; 17 August 2015, 16:43.
Comment
-
Ţinând cont că Dacia a intrat de doar doi ani pe piaţa din Marea Britanie, totuşi cam repede scapă englezii de ele...
Comment
-
http://www.auto-bild.ro/stiri/oficia...y-r-79107.html Primim LOgan fara pedala de ambreiaj si in Europa, iar fac astia economii...Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Daca se tin de treaba iar acei bani cu adevarat sunt investiti in constructia de noi sosele atunci jos palaria pentru guvernul polonez caci daca vor proceda cum procedeaza ai nostrii parlamentari cu "investitia" in drumuri.....no comment.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
Comment