Frumoasă cifră de afaceri.
Stiri auto de tot felul
Collapse
X
-
http://www.pro motor.ro/teste-auto/test-in-premiera/prim-contact-cu-noul-opel-astra-k-2015.-plusuri-si-minusuri-la-prima-vedere-14690672
noua generatie astra
nu se specifica insa, in acest editorial, ca masina a scazut in greutate cu pana la 200 de kg, asta ar fi partea buna, partea mai putin buna ar fi, dupa mine, ca au taiat si de unde nu trebuia adica: roti mai usoare cu 11,2 kg(asta e ok), sistem de franare mai usor cu 10 kg (aici nu stiu ce sa zic), evacuare mai usoara cu 4.5 kg(asta e ok), elemente de directie mai usoare (pt europa civilizata e ok, pt noi nu cred ca e ok, sa nu fie din plastic ranforsat articulatia....), nu mai are panouri aerodinamice pe sub masina, celula de protectie facuta din materiale mai usoare, motoare mai usoare, transmisii mai usoare si altele; toate detaliile astea legate de scaderea greutatii sunt precizate pe alte situriLast edited by cristi....; 28 August 2015, 21:19.
Comment
-
Masinile tind sa devina din ce in ce mai conserve, mai ales in zona low cost, asta e realitatea. Ma indoiesc tare ca se folosesc aliaje usoare si rezistente de genul celor hightech. In realitate, se fac compromisuri tot mai mari. Si nu stiu de ce, imi inspira ca in spatele ideii de eco/green, etc, se ascund profituri mai mari.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
si eu sunt de aceeasi parere
acum observ ca pt cresterea eficientei de consum si emisii se opereaza masiv si la greutatea masinii, nu se mai pun roti de rezerva, si cum zici tu, nu prea cred ca pot sa inlocuiasca materialele conventionale de la celula de siguranta cu altele mai usoare, care sa aiba cel putin aceeasi rezistenta si sa tina si pretul intr-o zona de siguranta, sa nu sara in aer.. de ex noua seria 7, care dispune de astfel de tehnologii de ranforsare cu fibra de carbon si plastic nu stiu de care are un pret de pornire de 90.000 de euro; in plus citeam ca producatorii sunt restrictionati acum si la cantitatea de fluide: adica nu mai ai tu voie sa vii cu sisteme de racire care sa "inghita" 5-6l de antigel, nu stiu cati l de ulei, freon, lichid de frana etc; totul trebuie standardizat si uniformizat
rivalul lui x6..
dupa parerea mea, partea frontala e foarte disproportionata, probabil arhitectu are ceva accente megalomane de personalitate sau nu stiu, pana sa ajunga la spate se pare ca si-a revenit...interiorul e cam invechit, adica acelasi bord, layout, ca la vechiile m, gl, de vreo 6 ani incoace cel putin
http://www.4 tuning.ro/masini-noi/cum-a-reusit-noul-opel-astra-k-sa-dea-jos-peste-120-de-kilograme-27413.html
de unde s-a taiat pt reducerea greutatii in cazul noii generatii opel astra, zisa si K
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostMasinile tind sa devina din ce in ce mai conserve, mai ales in zona low cost, asta e realitatea. Ma indoiesc tare ca se folosesc aliaje usoare si rezistente de genul celor hightech. In realitate, se fac compromisuri tot mai mari. Si nu stiu de ce, imi inspira ca in spatele ideii de eco/green, etc, se ascund profituri mai mari.
La Logan inca e bine ca nu sunt materiale de genul ala, e mai reparabila inca?Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by prometheus View PostAm inteles ca francezii vor cu acest Talisman sa fie la nivelul Passat-ului , eu unul nu cred c-au reusit.
eu cred ca o sa le fure din clienti si la passat si posibil si la mondeo
ca aspect e peste passat
ca si calitate a materialelor, ansamblarii ar trebui sa fie la acelasi nivel; doar au solicitat expertiza mercedes in acest sens
nu uita ca francezii au facut un citroen foarte confortabil, cel putin la nivelul unui mercedes clasa e; e vorba de citroen c5.. acu au renuntat la suspensia hydra active 3 din cauza costurilor, vor pune una clasica cu un comportament asemanator celei pneumatice
acu conteaza foarte mult si cum o vor pozitiona ca pret
din ce observ, renault-u va face un salt semnficativ, cam cum a facut mazda cu noile modele lansate. uita-te la talisman, la kadjar, la noua generatie de megane care e mult peste ce ofera nemtii, cel putin in materie de designLast edited by cristi....; 31 August 2015, 20:38.
Comment
-
Originally posted by cristi.... View Postnu uita ca francezii au facut un citroen foarte confortabil, cel putin la nivelul unui mercedes clasa e; e vorba de citroen c5.. acu au renuntat la suspensia hydra active 3 din cauza costurilor, vor pune una clasica cu un comportament asemanator celei pneumatice
In poze DA Talisman ar parea ca arata mai bine ca noul Passat (asta la exterior) , dar pe viu s-ar putea sa fii dezamagit ! si oricum design-ul este dicutabil, de fiecare cu gusturile lui.
Cei de la Renault ar face un salt urias daca la noul Talisman au ajuns la nivelul de antifonare la care este noul Passat desi ma indoiesc . (Am mers cu un vw Golf generatia 7 NoComment! abia daca puteam sa percep ca zgomot masinile ce rulau pe langa mine asta ca sa iti faci o idee cat de departe a ajuns grupul vag numai la acest capitol).
Ergonomia tuturor comenzilor la nemti este exemplara in ultimul timp , sa vedem cum stam cu muult prea laudatul Talisman.Last edited by prometheus; 31 August 2015, 21:56.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostDe la golf 5 incoace au niste oteluri de inalta rezistenta in stalpi si plafon, praguri etc. Alea nu se indreapta, se decupeaza tot cadrul din sufurile in puncte si se pune alta piesa. Doar ca romanul nu are bani, ia din dezmembrari piese taiate cu autogenul si le sudeaza pe masina veche.
La Logan inca e bine ca nu sunt materiale de genul ala, e mai reparabila inca?In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
eu n-am laudat talismanul, am incercat sa fiu obiectiv. oricum nu sunt fan masini franceze, sunt de parere ca stiu sa faca numai design, atat
si eu am fost placut impresionat de un passat generatia anterioara, fara facelift, la 2.0tdi...mie mi s-a parut foarte silentios iar presa zicea ca e tractor... mie nu mi s-a parut absolut deloc tractor
la insonorizare da, grupul vag sta excelent, cel putin octavia 2.2 1.2tsi la 140-150 e foarte silentioasa, zici ca stai pe loc, e ca si cum ai avea 60-80 km/h in logan
de citroen c5 stiu ca am citit ca toata lumea l-a laudat la confort, peste ce oferea vw passat generatia anterioara, inclusiv la insonorizare. de mers n-am mers cu el dar pare o masina tapana
in nou passat insonorizarea e de vis, de abia de la 200 in sus incepi sa sesizezi ca te aflii in miscare
pt mine cred ca ar fi foarte derutant sa nu aud nimic
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
cat despre noul s class nu mai zic nimic....unde mai pui ca e si disel, masina e de vis dar nu cred ca e de ro; incasezi amenzi pe banda rulanta daca nu esti atent
In this clip you can see my drive on the same Autobahn as you can see in the A8-video:http://youtu.be/JgsDRnXHzJUSure, high speed driving is not what this ca...
si golf 7 1.6 tdi merge foarte elegant si rafinat
Comment
Comment