Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frumoasă cifră de afaceri.

    Comment


    • Polonezi stau mai prost la autostrazi decat cehii de exemplu. Nu la fel de prost ca noi...
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • dar ca dimensiune, cehia e un stift pe langa polonia. ce faceam noi daca aveam de acoperit o suprafata ca a poloniei ?!

        Comment


        • Noi dacă trăiam în Sahara, importam sigur nisip.

          Comment


          • http://www.pro motor.ro/teste-auto/test-in-premiera/prim-contact-cu-noul-opel-astra-k-2015.-plusuri-si-minusuri-la-prima-vedere-14690672

            noua generatie astra

            nu se specifica insa, in acest editorial, ca masina a scazut in greutate cu pana la 200 de kg, asta ar fi partea buna, partea mai putin buna ar fi, dupa mine, ca au taiat si de unde nu trebuia adica: roti mai usoare cu 11,2 kg(asta e ok), sistem de franare mai usor cu 10 kg (aici nu stiu ce sa zic), evacuare mai usoara cu 4.5 kg(asta e ok), elemente de directie mai usoare (pt europa civilizata e ok, pt noi nu cred ca e ok, sa nu fie din plastic ranforsat articulatia....), nu mai are panouri aerodinamice pe sub masina, celula de protectie facuta din materiale mai usoare, motoare mai usoare, transmisii mai usoare si altele; toate detaliile astea legate de scaderea greutatii sunt precizate pe alte situri
            Last edited by cristi....; 28 August 2015, 21:19.

            Comment


            • Masinile tind sa devina din ce in ce mai conserve, mai ales in zona low cost, asta e realitatea. Ma indoiesc tare ca se folosesc aliaje usoare si rezistente de genul celor hightech. In realitate, se fac compromisuri tot mai mari. Si nu stiu de ce, imi inspira ca in spatele ideii de eco/green, etc, se ascund profituri mai mari.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • si eu sunt de aceeasi parere

                acum observ ca pt cresterea eficientei de consum si emisii se opereaza masiv si la greutatea masinii, nu se mai pun roti de rezerva, si cum zici tu, nu prea cred ca pot sa inlocuiasca materialele conventionale de la celula de siguranta cu altele mai usoare, care sa aiba cel putin aceeasi rezistenta si sa tina si pretul intr-o zona de siguranta, sa nu sara in aer.. de ex noua seria 7, care dispune de astfel de tehnologii de ranforsare cu fibra de carbon si plastic nu stiu de care are un pret de pornire de 90.000 de euro; in plus citeam ca producatorii sunt restrictionati acum si la cantitatea de fluide: adica nu mai ai tu voie sa vii cu sisteme de racire care sa "inghita" 5-6l de antigel, nu stiu cati l de ulei, freon, lichid de frana etc; totul trebuie standardizat si uniformizat



                rivalul lui x6..

                dupa parerea mea, partea frontala e foarte disproportionata, probabil arhitectu are ceva accente megalomane de personalitate sau nu stiu, pana sa ajunga la spate se pare ca si-a revenit...interiorul e cam invechit, adica acelasi bord, layout, ca la vechiile m, gl, de vreo 6 ani incoace cel putin

                http://www.4 tuning.ro/masini-noi/cum-a-reusit-noul-opel-astra-k-sa-dea-jos-peste-120-de-kilograme-27413.html

                de unde s-a taiat pt reducerea greutatii in cazul noii generatii opel astra, zisa si K
                Last edited by cristi....; 29 August 2015, 00:22. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Originally posted by darksid3 View Post
                  Si nu stiu de ce, imi inspira ca in spatele ideii de eco/green, etc, se ascund profituri mai mari.
                  Sunt întru totul de acord, la ora actuală este cea mai bună "păcăleală".

                  Comment


                  • Renault Talisman Estate.

                    Comment


                    • Am inteles ca francezii vor cu acest Talisman sa fie la nivelul Passat-ului , eu unul nu cred c-au reusit.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Originally posted by darksid3 View Post
                        Masinile tind sa devina din ce in ce mai conserve, mai ales in zona low cost, asta e realitatea. Ma indoiesc tare ca se folosesc aliaje usoare si rezistente de genul celor hightech. In realitate, se fac compromisuri tot mai mari. Si nu stiu de ce, imi inspira ca in spatele ideii de eco/green, etc, se ascund profituri mai mari.
                        De la golf 5 incoace au niste oteluri de inalta rezistenta in stalpi si plafon, praguri etc. Alea nu se indreapta, se decupeaza tot cadrul din sufurile in puncte si se pune alta piesa. Doar ca romanul nu are bani, ia din dezmembrari piese taiate cu autogenul si le sudeaza pe masina veche.
                        La Logan inca e bine ca nu sunt materiale de genul ala, e mai reparabila inca?
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Originally posted by prometheus View Post
                          Am inteles ca francezii vor cu acest Talisman sa fie la nivelul Passat-ului , eu unul nu cred c-au reusit.
                          eu sunt de alta parere

                          eu cred ca o sa le fure din clienti si la passat si posibil si la mondeo

                          ca aspect e peste passat

                          ca si calitate a materialelor, ansamblarii ar trebui sa fie la acelasi nivel; doar au solicitat expertiza mercedes in acest sens

                          nu uita ca francezii au facut un citroen foarte confortabil, cel putin la nivelul unui mercedes clasa e; e vorba de citroen c5.. acu au renuntat la suspensia hydra active 3 din cauza costurilor, vor pune una clasica cu un comportament asemanator celei pneumatice

                          acu conteaza foarte mult si cum o vor pozitiona ca pret

                          din ce observ, renault-u va face un salt semnficativ, cam cum a facut mazda cu noile modele lansate. uita-te la talisman, la kadjar, la noua generatie de megane care e mult peste ce ofera nemtii, cel putin in materie de design
                          Last edited by cristi....; 31 August 2015, 20:38.

                          Comment


                          • Originally posted by cristi.... View Post
                            nu uita ca francezii au facut un citroen foarte confortabil, cel putin la nivelul unui mercedes clasa e; e vorba de citroen c5.. acu au renuntat la suspensia hydra active 3 din cauza costurilor, vor pune una clasica cu un comportament asemanator celei pneumatice
                            Nu compara Citroen cu Renault cand vine vorba de confort!!

                            In poze DA Talisman ar parea ca arata mai bine ca noul Passat (asta la exterior) , dar pe viu s-ar putea sa fii dezamagit ! si oricum design-ul este dicutabil, de fiecare cu gusturile lui.

                            Cei de la Renault ar face un salt urias daca la noul Talisman au ajuns la nivelul de antifonare la care este noul Passat desi ma indoiesc . (Am mers cu un vw Golf generatia 7 NoComment! abia daca puteam sa percep ca zgomot masinile ce rulau pe langa mine asta ca sa iti faci o idee cat de departe a ajuns grupul vag numai la acest capitol).

                            Ergonomia tuturor comenzilor la nemti este exemplara in ultimul timp , sa vedem cum stam cu muult prea laudatul Talisman.
                            Last edited by prometheus; 31 August 2015, 21:56.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Originally posted by einstein1984 View Post
                              De la golf 5 incoace au niste oteluri de inalta rezistenta in stalpi si plafon, praguri etc. Alea nu se indreapta, se decupeaza tot cadrul din sufurile in puncte si se pune alta piesa. Doar ca romanul nu are bani, ia din dezmembrari piese taiate cu autogenul si le sudeaza pe masina veche.
                              La Logan inca e bine ca nu sunt materiale de genul ala, e mai reparabila inca?
                              Daca se presupune ca ai scapat cu viata, dupa ce masina in care te-ai aflat, necesita asemenea reparatii, inseamna ca te-ai kkt in scaldatoare, la botez.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • eu n-am laudat talismanul, am incercat sa fiu obiectiv. oricum nu sunt fan masini franceze, sunt de parere ca stiu sa faca numai design, atat

                                si eu am fost placut impresionat de un passat generatia anterioara, fara facelift, la 2.0tdi...mie mi s-a parut foarte silentios iar presa zicea ca e tractor... mie nu mi s-a parut absolut deloc tractor

                                la insonorizare da, grupul vag sta excelent, cel putin octavia 2.2 1.2tsi la 140-150 e foarte silentioasa, zici ca stai pe loc, e ca si cum ai avea 60-80 km/h in logan

                                de citroen c5 stiu ca am citit ca toata lumea l-a laudat la confort, peste ce oferea vw passat generatia anterioara, inclusiv la insonorizare. de mers n-am mers cu el dar pare o masina tapana

                                in nou passat insonorizarea e de vis, de abia de la 200 in sus incepi sa sesizezi ca te aflii in miscare

                                pt mine cred ca ar fi foarte derutant sa nu aud nimic

                                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                                cat despre noul s class nu mai zic nimic....unde mai pui ca e si disel, masina e de vis dar nu cred ca e de ro; incasezi amenzi pe banda rulanta daca nu esti atent

                                In this clip you can see my drive on the same Autobahn as you can see in the A8-video:http://youtu.be/JgsDRnXHzJUSure, high speed driving is not what this ca...


                                si golf 7 1.6 tdi merge foarte elegant si rafinat

                                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                                Last edited by cristi....; 31 August 2015, 22:35. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google