ultimele...
Stiri auto de tot felul
Collapse
X
-
problema la reno,pejo,etc e ca intai le deseneaza si apoi se gandesc cum sa inghesuie piesele si motorul in forma aia frumoasa.
la alte firme (nemtesti si japoneze) intai realizeaza platforma , testeaza si lasa loc sa desfaci orice surub apoi ii dau si forma exterioara.
te doare mintea la unele masini sa faci si cele mai simple operatii service. deci is bune cat is noi si in garantie , dupa , se devalorizeaza mai rapid decat rubla :Po/____\o
(i)
.........
Comment
-
-
Altceva mi-a atras atenţia citind un pic articolul şi anume preţul vehiculat de ..., 21.000 Euro.
Ce-i drept sunt doar estimările jurnaliştilor francezi.
"Présentée dans quelques jours à Francfort aux côtés des Talisman berline et break, la nouvelle Renault Mégane en version cinq portes pourrait être commercialisée dès le mois de décembre à un tarif qui devrait avoisiner les 21.000€ selon nos estimations."
Comment
-
DSIRO (Direcţia Sisteme Informaţionale) Renault România.
„Viaţa unei maşini începe, din punct de vedere informatic, în momentul comenzii. Când un dealer autorizat plasează o comandă de maşină nouă în aplicaţia informatică, sistemele de fabricaţie şi logistică sunt interogate în timp real. În câteva fracţiuni de secundă, sistemul IT decide uzina producătoare, calculează necesarul de piese, când vor fi livrate, dar şi termenul şi traseul logistic de livrare. Toate etapele acestui se traduc prin milioane de tranzacţii zilnice în şi între sistemele informatice”, spune Cornel Taşcu.
Comment
-
Cu toate simpatiile sau antipatiile, judecand rational, Grupul Renault este unul din investitorii de marca din Romania. E foarte adevarat ca a primit si destule facilitati, dar vedeti locurile de munca in care lucreaza romanii, nu frantuji sau talieni , industria creata pe orizontala, contributia la bugetul de stat si aportul la PIB-ul Romaniei.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment