Bleah. Painea fara sare e pt duJmani. Unde e fun-ul fara o ploaie in masina?
Stiri auto de tot felul
Collapse
X
-
La Renault nu lesina directorii, ca nu-s stresati sa faca niste masini ca lumea, pur si simplu fac ceva.
Rivalul Kia pentru Passat.
Noul Duster.
La exterior, imi pare la fel ca ala vechi.
Comment
-
-
duster 2016 e in mare parte acelasi ca si pana acu. difera doar 1 culoare exterioara, niste jante preluate de la clio 4, dotari care nu vor fi disponibile pt ro, o navigatie mai sofisticata un pic si alte culori la plasticele de pe manerele portierelor si tapiterie. atat. ah, si 1.6 sce de 115 cai euro 6 de la nissan
Comment
-
Din câte am înţeles de la colegul torquemada, cutiile de viteză robotizate sunt făcute la Sevilla.
Mai este ceva de comentat?
P.S Când mi-a povestit un prieten acum vreo 2-3 săptămâni despre podul acesta, pe moment sincer să fiu, nu mi-a venit să cred.
Abia când am văzut câteva poze cu aceasta capodoperă inginerească, mi-am dat seama că tehnologia şi nivelul la care s-a ajuns astazi îţi poate permite să construieşti aproape orice.
P.S Condiţia este să gestionezi corect banii.
Comment
-
Last edited by IancuMIC; 17 September 2015, 18:50.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Last edited by IancuMIC; 19 September 2015, 22:58.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Care-i legatura intre stirea din cele doua link-uri, si ce spui tu? Sau ce legatura are Renault cu asta?
Chiar crezi ca intereseaza pe cineva, toate obsesiile tale?
Oricum inteleg ca nu te deranjeaja astfel de obiceiuri; esti un vajnic aparator al marcilor germane, chiar si atunci cand...fura?
...
Ceva legat de gestul celor de la VW daca se poate; eventual alte stiri auto.Last edited by IancuMIC; 20 September 2015, 13:09.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Cand fura la emisii, bravo lor. Limitarea noxelor nu e decat o afacere financiara pentru guverne.
China arde carbune cat pentru restul tarilor, iar altii sa se chinuie cu motoare gatuite...
http://www.p romotor/masini-noi/opin...luare-13368809
...eliminati un spatiu....
Nu de mult, lumea a părut că ia foc din cauza discrepanţelor de circa 30% între valorile de consum şi poluare obţinute de constructori în condiţii de laborator (în cadrul măsurătorilor NEDC) şi cele obţinute de utilizatorii maşinilor în condiţii reale. Dar, în afara deciziei UE de a analiza introducerea din 2017 a unui alt set de măsurători (WLTP - World Light-Vehicle Test Procedure), constructorii auto nu sunt deranjaţi de nimeni.
Şi continuă să folosească aceleaşi ”portiţe” de până acum, inducând în eroare nu doar consumatorii, ci şi autorităţile. Care acum realizează un adevăr crunt: în ultimii zece ani, poluarea auto din Europa a scăzut doar pe hârtie. În realitate, măreţele obiective ale Bruxell-ului, mult blamate de către constructori, sunt vax.
Audi se pregateste de viitor.
Lumea auto pare sa se indrepte rapid spre modelele cu propulsie integral electrica, iar Audi da semne ca vrea sa fie printre promotorii noii mode.
Nu gasesc vanzarile Renault pe piata USA in 2015, ma poate ajuta cineva?
Iar cetatenii USA stim ca nu iubesc dieselurile, in capul lor patrat, un VW 2.0 tdi polueaza imens fata de un 6.0 litri benzinar american.
Comment
-
gestul celor de la vw este indoielnic. problema este cum si-au dat seama autoritatile americane? si de ce si-au dat interesul sa afle aceste amanunte? asta e o intrebare buna.
alta problema de-a mea e daca unii iau bani sa apere renaultul peste tot sau fac asta voluntar? hai ca unii sunt angajati, dar altii?
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View Postgestul celor de la vw este indoielnic. problema este cum si-au dat seama autoritatile americane? si de ce si-au dat interesul sa afle aceste amanunte? asta e o intrebare buna.
alta problema de-a mea e daca unii iau bani sa apere renaultul peste tot sau fac asta voluntar? hai ca unii sunt angajati, dar altii?
@mr.k : americanii astia cu cap patrat sunt mai eficienti in gandire decat europenii "emancipati" cu paișpe mii de norme Euro care nu fac mare lucru decat sa arda la buzunar, clientul final. Un diesel polueaza mai mult decat un benzinar mare, pentru ca se ia in considerare si celelalte substante nocive emise, nu doar CO2 si tocmai despre aceste substante e vorba in scandalul cu VW.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment