Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce sa te tina minte, ca modifica toata legea pentru urmatoarele generatii. )))))))
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Apoi , stirea ca Renault vrea sa "penetreze" piata americana cu o versiune sport....cred ca era de 1 aprilie.

      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Renault aici? pai VW e cea mai slaba marca europeana aici, care e un colos pe langa Renault. Astia au acces mai mult prin franta si tot ce tine de lumea a treia.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Acum imi dau seama de ce mai nu plangea neamtul de la VW, ca va face, va drege....sigur o sa gaseasca vinovat un prost....acaru paun, cred ca un injiner din Iasi este scuza perfecta, am aflat ca cica pe acolo fac tot felu de softuri pentru nemti.

          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • Nu se cauta tapi ispasitori aici. Important e fondul care duce la aparitia problemelor si acolo se intervine. Ca sa cauti vinovati gen Dorel, este o prostie, chiar daca pedepsesti pe cineva ca persoana, nu va rezolva problema si va aparea iar si iar.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Autoritatile din USA au anuntat ca extind verificarile si la alti producatori auto.


              După ce Volkswagen a primit acuze care au făcut ca acțiunile companiei să scadă cu 20% într-o singură zi, cazul se extinde la nivel înalt în SUA și Europa.

              Între timp, cazul Volkswagen a primit și un nume de alint din partea presei de peste Ocean: Dieselgate.
              VW risca penalizari de 18 miliarde $, insa chiar de se vor intelege la mai putin, coroborat cu scaderea actiunilor la bursa, o sa-i puna pe chituci pe o perioada lunga,

              Comment


              • Si cateva detalii in plus la povestea asta: Toti inginerii se intrebau cum a reusit VW sa scoata un motor diesel atat de ecologic, in conditiile in care nu folosea AdBlue. Nimeni din concurenta, nu avea asemenea cifre, ca cele VW, BMW avea 10.9 peste norma EPA, Mercedes 6.1, in timp ce VW doar 0.7 (daca nu ma inseala memoria, oricum ceva prin zona asta). Si uite ca asa au si fost prinsi cu mata in sac.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Mai faceau si arogante, nu puteau fura cat sa se alinieze la concurenta.

                  Comment


                  • Aproximativ 400$ pe masina au economisit prin faptul ca nu au instalat sistemul AdBlue, iar un total de 200 de milioane $ au castigat doar prin artificiul cu softul.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Originally posted by darksid3 View Post
                      Renault aici? pai VW e cea mai slaba marca europeana aici, care e un colos pe langa Renault. Astia au acces mai mult prin franta si tot ce tine de lumea a treia.
                      Nissan si Infinity cum sunt? Ca e vorba doar de o impartire a pietei, nu are rost a investeasca Renault pe o piata unde Nissan e deja ferm ancorat. SI Renault are actiuni la Nissan.
                      In plus, modelele Renault sunt Globale, se vand din chile in Koreea trecand prin Burkina Faso, pentru USA era nevoie de proiecte specifice.
                      Nu avea si Kia un proces pentru minciunit la CO2?
                      La americani am impreisa ca primesti niste credite pentru masinile care scot sub norma EPA si platesti niste credite pentru cele care scot peste.
                      Last edited by einstein1984; 22 September 2015, 09:31.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Alea sunt marci japoneze, ca fac parte din acelasi grup cu Renault, e o discutie despre bani mai mult. Oricum, fiabilitatea mai ales la Infinity, este ireprosabila, deci n-au rost de comparatie.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • si tin sa va anunt ca si in romania se poate face testul de noxe la ITP doar prin mufa OBD2 , fara sa se foloseasca testul "la esapament" . nu se vrea .
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • Pai da dar la cate smenuri se fac in Romania...
                            Cati nu au diesel cu DPF-ul scos??!
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Originally posted by darksid3 View Post
                              Nu este deloc, pentru ca orice depasire a unui nivel impus, de noxe, ar aparea pe tester prin faptul ca parametri nu sunt corespund cu plafonul indicat al acelui model de masina, tip de motor, tip de transmisie, etc. Este baza de date, nationala a DMV si este procedeul cel mai avansat, la ora actuala.
                              A, si ca fapt divers, la fiecare testare anuala, iti este citit si kilometrajul. D-aia n-ai sa gasesti masini decat cu km reali
                              Conform directivei europene, si la noi se trec kilometri pe un certificat de ITP de anul asta. Rau e ca in SUA verifica poluarea, dar nu si siguranta ca la ITPul nostru.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Asta e un lucru care m-a frapat, dar orice se intampla din vina ta (considerand ca faci vreo nenorocire din cauza ca ai ramas fara frane/roti/punti), platesti de-ti sar capacele, asa ca au trecut-o in sarcina detinatorului, de a avea o masina sigura tehnic...pe de alta parte, sunt o gramada de cazane care au ITP-ul valabil, cu starea tehnica catastrofala.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google