Stiri auto de tot felul
Collapse
X
-
ICCT (International Council on Clean Transportation) a comandat Universității West Virginia (WVU) un studiu asupra emisiilor de noxe ale automobilelor. Rezultatele studiului realizat de Centrul pentru combustibili alternativi, motoare și emisii ale Universității West Virginia au fost publicate acum un an și jumătate, prin mai 2014. Emisiile a două modele au fost semnificativ mai mari decât cele declarate de producător, cele două modele fiind VW Jetta 2.0 TDI model 2012 și VW Passat 2.0 TDI model 2013.
WVU a alertat California Air Resources Board (CARB) și Environmental Protection Agency (EPA). În mod evident cele două agenții atenționate de universitate au contactat grupul Volkswagen. Constructorul german a răspuns sesizărilor menționând că discrepanțele dintre datele declarate și cele descoperite de universitate, vis-a-vis de emisiile de noxe, se pot datora unei mari diversități de cauze, plus o utilizare necorespunzătoare a mașinilor până în momentul efectuării testului. [...]
Totuși, în decembrie 2014, VW anunță o rechemare în service pentru aproximativ 500.000 modele pentru a verifica/ remedia posibile depășiri ale emisiilor de noxe declarate. La un an de la publicarea studiului de către WVU, CARB și EPA efectuează teste în laborator și în condiții de utilizare normală, pe drumuri publice, a modelelor vizate de rechemarea în service de către VW. Rezultatele dovedesc că acțiunea constructorului german a avut efecte limitate asupra emisiilor de noxe, acestea fiind în continuare la un nivel extrem de ridicat. Pe 18 septembrie 2015, CARB și EPA fac publice rezultatele ultimilor teste și acuză public grupul Volkswagen că a comercializat și a oferit spre comercializare modele care nu respectă normele de omologare.
Ca primele variante, erau povesti de presa si pana la urma nimeni nu a avut ca tinta masinile vw; mai mult, in urma sesizarilor, grupul in cauza nu a inteles ca treaba incepea sa puta si a procedat in cel mai arogant mod, raspunzand ca au folosit in teste, masini exploatate necorespunzator. In mod normal, altele erau masurile, cand te simteai cu musca pe caciula; s-au multumit sa-i abureasca cu cateva chemari in service. Sotul mincinos insa nu l-au scos; aroganta? Chemi in service 500 000 de masini, ca sa ce? De ochii lumii; praf in ochi.
Din ce inteleg eu cei de la vw au avut ocazia sa-si repare "greseala", cand au primit galben; nu li s-a dat rosu direct. Rosu au primit dupa ce au persistat in ..."greseala"
Prin urmare, altfel au stat lucrurile, decat stiam unii dintre noi.
In fine, e de urmarit cum vor reactiona clientii, pe a caror motoare se va interveni, asa cum au anuntat cei de la vw; eventuale diferente in comportamentul propulsoarelor (consum marit, reducere de putere, demaraj, etc), in mod sigur nu vor fi pe plac proprietarilor.
Din ce se stie in acest moment, la unele motoare va fi suficienta o resoftare, pe cand unele vor primi echipamente noi; aici va fi marea problema, probabil.
OFF.
Filmuletul a fost o picanterie; sa nu exageram cu OFF-ul. Puneti cate filmulete doriti, cu Logan si Reno, pe topicurile dedicate; avem si asa ceva.
Deci?Last edited by IancuMIC; 13 October 2015, 21:23.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Nu domnule, nu se bucura nimeni. Ti se pare.
Nu te contrazic, atunci cand e vorba de problemele reale ale unei masini ...low cost, cum e Loganul. Tabla, vopsea, insoorizare, plastice; low cost, carevasazica. Scandalul dieselgate, e totusi evenimentul care bulverseaza multa lume.
Puteti deturna discutia de cate ori doriti si considerati ca este civilizat; eu chiar am dorit sa discutam pe marginea acestui subiect.
Nu ma deranjeaza ca ati ales sa aparati vw; fiecare cu simpatiile sale, chiar nu-i problema. Problema e ca voi doi ati ales sa ...ripostati, in loc sa raspundeti la postarile mele, cu argumente, asa cum e civilizat.
In tot cazul, nu puteti sterge aceasta pata pe obrazul unuia dintre cei mai mari producatori auto. Asta nu poate sa bucure; te ingrozeste, in ce lume traim.
Wall Street Journal scria recent că producătorul auto din Wolfsburg a apelat la acel soft de înşelare a testelor tocmai pentru că inginerilor le-a fost imposibil să ajungă la performanţele cerute cu costurile limitate de bugetul dezvoltării unui motor propriu.
Sursa.Last edited by IancuMIC; 13 October 2015, 22:28.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Nu e o noutate acest lucru si nici nu te contrazice nimeni, dintre cei ce au o farama de obiectivitate.
Deocamdata avem un singur producator auto care a fost deconspirat ca a trucat rezultatele noxelor si care a recunoscut acest lucru.
Si daca e adevarat motivul pentru care au trucat rezultatele, anume fonduri reduse pentru dezvoltare, e si mai greu de acceptat gestul, din partea unui gigant al industriei auto. Cam asta e treaba, in acest moment.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostNu e o noutate acest lucru si nici nu te contrazice nimeni, dintre cei ce au o farama de obiectivitate.
Deocamdata avem un singur producator auto care a fost deconspirat ca a trucat rezultatele noxelor si care a recunoscut acest lucru.
Si daca e adevarat motivul pentru care au trucat rezultatele, anume fonduri reduse pentru dezvoltare, e si mai greu de acceptat gestul, din partea unui gigant al industriei auto. Cam asta e treaba, in acest moment.
De aia s-au prins americanii.Daca o problema se poate rezolva atunci nu trebuie sa te stresezi, daca nu se poate rezolva atunci chiar nu are rost sa te mai stresezi.
Comment
-
Limitele impuse autoturismelor sunt exagerate. Poluam planeta cu razboaie (tancuri, avioane si alte vehicule de lupta) si ne uitam ca polueaza prea mult un autoturism. Ce noxe o avea un tanc? Cred ca se incadreaza in cerintele UE. La nivelul tehnologiei actuale pretentiile sunt prea mari. Asta este o gaselnita pentru niste "taxe de mediu". Ca au inselat autoritati sau clienti este o problema dar au fost obligati intr-un fel sa procedeze asa, altfel ar fi disparut incet-incet. Foarte multa lume, mai ales la noi in Ro si-ar fi schimbat masina cu alta mai noua, mai "nepoluanta" dar nu sunt posibilitati. O data cu introducerea taxei de prima inmatriculare transformata in taxa verde sau cum i-o mai zice acum, foarte multi romani o sa-si pastreze actualele masini 15-20-25 de ani neavand cum sa le mai schimbe. Un VW din 2014-2015 prins cu maimuta la noxe polueaza mai mult decat un Logan din 2004-2005 fara maimuta?Last edited by Fanez; 14 October 2015, 09:12.
Comment
-
Testele lu' pește prăjit fie ADAC, EPA, whatever sunt fix pix - poate se apucă și ACR de teste.
Pentru Romania soluția o văd așa:
1. Orice taxă de poluare/drum abrogată.
2. În prețul combustibilului bagi o mică acciză ca taxa de drum - cu cât mai mult combustibil bagi cu atât utilizezi infrastructura.
3. Verificare anuală la noxe(via analizor de gaze + obd), ce scrie în carte aia e, depăsești? perfect 100ron/ 0,5gram CO2
4. Poți fumega pe banii tăi.
Desigur toți ecologistii lui pește vor sări în sus, împreună cu posesorii de "locomotive"
Case closed.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by mr.K View Post1.Ala e un Bora vechi, nu din seria celor cu softul.
2.Masina are o problema tehnica, turbina merge cu ulei.
3.Asa facea si un Logan 1.5 dci in parcare la mine, intr-o dimineata.
Esti subiectiv si p'orma zici ca altii baga batul prin gard.
Dati la secunda 20.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Si un Megane pe rumegus, cu decolare verticala.
Si un pic de traditie frantuzeasca.
https://www.youtube.com/watch?v=r4bhicClgUU
Comment
-
Sunt total de acord cu ce a scris t0rque, sa platesti cat poluezi, daca nu intretii masina sa platesti. Ce facem cu utilajele agricole? Acolo e nasol cu poluarea.
Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
Comment