Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cate tractoare, tancuri , locomotive sunt in lumea asta si cate automobile, camioane si dube? Alea din prima categorie circula in oras sub nasul tau? Alea din prima categorie consuma per total mai mult carburant?
    Torquemada , NOxul te omoara de cancer de plamani inaintea inundatiilor provocate de incalzirea globala. si NOxul nu se verifica la ITP, ba din contra, daca dai aer cacalau la diesel si obturezi EGR nu scoate fum deloc dar NOx garla.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Este simplu de apreciat nr., ca sa dai de mancare la "flamanzi", agricultura functioneaza nonstop. Autoturismele te duc din loc in loc.
      Efectul globalizarii...nu mai conteaza unde poluezi, ce faci? tragi jaluzelele cu gandul ca ai scapat de poluare, cand trece masina de gunoi.

      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
      Last edited by Oti; 14 October 2015, 12:08.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • OT:
        @einstein1984 Ce scrie în CIV? Scrie xxx g CO2*, asta taxăm. Când o scrie NOx taxăm și aia, momentan pe noi ne deranjează CO2 și fumul negru/alb/albstru/roz etc.

        *date de producător la data fabricației mașinii, asta ca să nu schimbăm regulile în timpul jocului.

        LE. Nu vrei NOx, perfect poate adoptăm formula BRaziliana, fără diesel la mașini și camioane mici doar benzină și etanol.
        Last edited by t0rquemada; 14 October 2015, 13:58.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by einstein1984 View Post
          Cate tractoare, tancuri , locomotive sunt in lumea asta si cate automobile, camioane si dube? Alea din prima categorie circula in oras sub nasul tau? Alea din prima categorie consuma per total mai mult carburant?
          Torquemada , NOxul te omoara de cancer de plamani inaintea inundatiilor provocate de incalzirea globala. si NOxul nu se verifica la ITP, ba din contra, daca dai aer cacalau la diesel si obturezi EGR nu scoate fum deloc dar NOx garla.
          desi asta sustine obisnuitele prostii, cancerul e dovedit a fi chestie de noroc.
          66% din cazuri nu au de-a face cu factori externi. e vorba de mutatii care apar la fiecare diviziune metotica sau meiotica.

          Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


          iar ca factori poluanti, s-a dovedit ca vacile si porcii din crescatorii sunt pe locul 1. ai idee cati sunt ?

          Comment


          • NOxul e factor de risc in cancer (ca si fumatul). Punct. Indfiferente ce argumente gasesti e youtube.
            Ca poti face cancer si in absenta factoruluid e risc nu zice nimeni ca nu. Dar riscul creste in prezenta lui. Si pana la cancer... are niste efecte neplacute imediate asupra oricui sta cu nasul in esapamente toata ziua.

            Originally posted by t0rquemada View Post
            OT:
            @einstein1984 Ce scrie în CIV? Scrie xxx g CO2*, asta taxăm. Când o scrie NOx taxăm și aia, momentan pe noi ne deranjează CO2 și fumul negru/alb/albstru/roz etc.

            *date de producător la data fabricației mașinii, asta ca să nu schimbăm regulile în timpul jocului.

            LE. Nu vrei NOx, perfect poate adoptăm formula BRaziliana, fără diesel la mașini și camioane mici doar benzină și etanol.
            Scrie EURO 5/4/6 aia scrie, si aia dicteaza cat NOx (printre altele, ca si HC si CO sunt naspa in oras)are voie rabla sa emita! Si uite ca la VW pe strada scoate mai mult Nox decat ar fi avut voie in norma, de 40 de ori mai mult.
            Eu nu pot sa vand loganul ca e euro 3, nu ca scoate 171 g CO2, ca daca scotea 120g/km tot mult plateam pe taxa. Diferenta de la euro 3 la euro 4 era data de vreo 20mg NOx si insemna vreo 1200 de euro la timbrul de mediu daca nu ma insel.
            BTW, si grecii au o probleme cu dieselurile mici (pe care fix taxele pe carburant le-au facut populare, ca idiotii ne-au facut sa platim proportional cu consumul nu cu poluarea).
            Last edited by einstein1984; 14 October 2015, 14:48. Reason: Automerged Doublepost
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • eu zic ca e prea multa isterie vis a vis de poluare. o sa ne obisnuim, iar mutatiile ne vor face sa respiram doar noxe.
              oricum, poluarea va creste, fiindca nu depinde de niste ong-uri sau de greemn peace. nu poti avea tot ce ai in ziua de azi fara poluare.
              nu ne putem intoarce la epoca de piatra. atunci nu era poluare.
              de cand s-a descoperit focul a aparut si poluarea.
              nu ma enerveaza nimic mai mult decat ecologistii, cei cu produse bio si in general toti fatalaii, adepti ai curcubeului.

              Comment


              • Ce poluanti emit vacile si porcii? metan si CO2? Sau particule?
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • metan si co2, si crezi ca basinile alea ies fara "particule" ?!

                  Comment


                  • Domnilor, cu regret va anunt ca ati luat-o pe aratura, rau; continuarea acestui "drum" va poate dauna
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • OT, ultimul:
                      1. Pe CIV, jos scrie xxx gCo2/km, de aia scriam.

                      2. Nu te/-a obligă/obligat nimeni să cumperi o anumită marcă/model/motorizare te-ai dus singur singurel să cumperi TDI "că consumă puțin" ce vină are marca X că tu ai crezut?

                      2 e la modul general, nu atac la persoană
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Si terminand cu aberatiile ca sa revenim la stiri
                        Paris, 14 oct /Agerpres/ - Constructorul auto francez Renault, proprietarul Dacia, a iniţiat o procedură în Rusia pentru obţinerea mărcii Moskvitch, ceea ce înseamnă că ar putea relansa producţia acestei legendare mărci de automobile din perioada sovietică, transmite AFP: 'Am depus la Rospatent (Aagenţia federală rusă responsabilă cu proprietatea intelectuală n

                        Nu stiu de ce dar wikipedia zice ca ar fi la Vw...
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Cauta si ei piete noi de desfacere, iar un model ieftin ar fi de mare cautare pe o piata ca aceea a Rusiei. Tot pe low cost vor merge; asta e tinta.
                          ...
                          Una din marile probleme legate de scandalul dieselgate, poate fi legata de faptul ca te-ai laudat ca produci eco, pentru asta ai primit niste credite preferentiale si, in cazul unor tari, subventii; parca in Spania statul acorda o prima de 1000E, la cumpararea modelelor eco.
                          Deci, bani primiti pe masini trucate; o fi cinstit, nu o fi? Voi stiti...Cert este ca vw a incasat banii unor tari, ai cetatenilor acestora, trambitand ca produc "motoare curate".
                          ...
                          Nu am in vedere problema poluarii suplimentare; e un subiect delicat acesta si nu ma hazardez. Am in vedere insa mijloacele murdare prin care vrei sa obtii niste castiguri; atat. Nu gasesc exprimarea corecta in limba romana, pentru asta.
                          Am spus de cateva ori; vw este vw, adica un mare producator mondial. Cand se va trage linie, probabil vor sti cu siguranta daca s-a meritat sau nu sa apeleze la acea inselatorie.

                          Asta chiar suna ciudat; adica 3 suruburi, acolo unde ar fi trebuit sa fie 4? Ca la Dacia?

                          Din nefericire, toate planurile Volkswagen ascund și vești mai puțin bune. Pe lângă tăierile de costuri menționate, publicația germană Handelsblatt, vorbește și despre intenția grupului – anunțată deja colaboratorilor direcți - de a tăia costurile achizițiilor de componente. Nu mai puțin de trei miliarde de euro vor fi astfel economisite, parte a unui plan mai amplu de eficientizare care atinge și diviziile de marketing și publicitate și are o valoare totală de circa 40 de miliarde.
                          Last edited by IancuMIC; 14 October 2015, 17:31.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Originally posted by Fanez View Post
                            Limitele impuse autoturismelor sunt exagerate. Poluam planeta cu razboaie (tancuri, avioane si alte vehicule de lupta) si ne uitam ca polueaza prea mult un autoturism. Ce noxe o avea un tanc? Cred ca se incadreaza in cerintele UE. La nivelul tehnologiei actuale pretentiile sunt prea mari. Asta este o gaselnita pentru niste "taxe de mediu". Ca au inselat autoritati sau clienti este o problema dar au fost obligati intr-un fel sa procedeze asa, altfel ar fi disparut incet-incet. Foarte multa lume, mai ales la noi in Ro si-ar fi schimbat masina cu alta mai noua, mai "nepoluanta" dar nu sunt posibilitati. O data cu introducerea taxei de prima inmatriculare transformata in taxa verde sau cum i-o mai zice acum, foarte multi romani o sa-si pastreze actualele masini 15-20-25 de ani neavand cum sa le mai schimbe. Un VW din 2014-2015 prins cu maimuta la noxe polueaza mai mult decat un Logan din 2004-2005 fara maimuta?
                            Problema poluarii ese politizarea, deci dezvoltarea unui segment care sa aduca bani statului, respectiv unor buzunare de elita. Am serioase indoieli in ceea ce reprezinta prezentarea efectulului de sera, de catre main stream...dar, asta nu e nici varful de iceberg al molozului pe care exista societatea.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Partea frumoasa e ca francezii lingai tot spala la imaginea lu' tata phutinica.
                              Le convine ca ei nu au beneficiat de binefacerile socialismului multilateral dezvoltat ca noi.

                              Comment


                              • Volkswagen dezvaluie existenta inca unui software suspect care ar putea pacali testele [..] Se pare ca acest nou software face ca un catalizator de control al poluarii sa se incalzeasca mai repede, imbunatatind in timpul testelor performantele de transformare a oxizilor de azot in gaze inofensive...]
                                Sursa.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google