Un pic mai puţină putere..., iar tracţiunea se referă doar la roţile din faţă, propulsia le defineşte pe cele din spate.
Stiri auto de tot felul
Collapse
X
-
Asa zic ziaristii de specialitate.
Care sunt neajunsurile şi avantajele tracţiunii spate, cunoscute în limbajul popular drept „propulsie”, faţă de tracţiunea pe puntea faţă?
...eliminati spatiu dinainte dupa. inainte de ro
Daca vrei tu, folosim varianta populara, propulsie, eu n-am pretentii.
„propulsie”, importat printre mecanicii noştri din terminologia tehnică franceză, sunteţi liberi să o faceţi, noi nu suntem pedanţi, numai să n-o mai legaţi automat de puntea spate... pentru că nu are legătură.Last edited by mr.K; 16 October 2015, 12:07.
Comment
-
test cu noul q7; asta chiar arata bine
si un review cu o masina mai exotica, bentley bentayaga...
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostSuperb. Pana si cei cu dieselgate in cuget si-n simtiri se vor uita la Audi Q7 e-tron ce consuma doar 1,7 litri motorina/100 km.
Mai ales ca face suta de km in 6 secunde.
A doua problema, legata de consum, este ca el a fost obtinut, probabil, dupa epuizarea resurselor motorului electric.
Dar nu-i bai, das auto!If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Majoritatea oamenilor cu masina nu fac mai mult de 100 km intr-o zi.
Excludem soferii profesionisti la care oricum masina consuma mai mult, ca sa poata ei ciupi din carburantul firmei.
Das auto!
decat
Renault se revendique créateur d'automobiles.
Comment
-
Ne plangem de logan ca scartaie un scaun, maraie un cauciuc.... i-a priviti ce gasim pe alt forum:
"gigiipse wrote:
danut_marin2006 wrote:
Eu am optat pt 1.2 VTI(3 cilindri atentie) pentru consum si nu m-a dezamagit,consuma putin in oras,undeva in jur de 7,5 si 5 in afara.La 130 ai pana in 4000 de ture.Motorul fiind vti este foarte vioi spre deosebire de 1.2 75 cp de pe logan ca termen de comparatie.Este un motor detunat de la 82 cp pentru benzina proasta.Daca mergi preponderent in oras 1.6 o sa pape cam multa benzina dar si in afara daca iti place sa o calci.In alta ordine de idei e zgomotoasa indiferent de motorizare,materiale mult prea ieftine,spartana,cat dai atata face,de asta sa fi sigur.Eu am pus-o la vanzare la 6 luni dupa ce am luat-o si nici azi nu am vandut-o,si nu tin la pret crede-ma.La banii astia lumea isi i-a Logan,cum probabil trebuia sa fac si eu de altfel. "
Bafta.
Pai si care e motivul pentru care o vinzi? S-a intamplat ceva cu ea sau pur si simplu nu-ti place? La 6 luni e masina sh, si-a pierdut minim jumate din valoare din punctual meu de vedere. Un lucru SH (nu neaparat o masina) in primul rand nu are farmecul ala de la inceput cand te bucuri de ea, nu mai are mirosul ala de nou. Stiu ca din punct de vedere tehnic e aproape noua, dar asta e, a fost tavalita de altuil inainte si nu conteaza ca ai avut tu grija de ea.
Ca e greu de vandut era de asteptat. Masinile frantuzesti nu au cea mai buna reputatie si nu sunt cautate la sh mai ales una de care lumea nici nu prea a auzit. Cand vorbesc cu lumea si aud ca am Citroen imi zic ca sunt nebun, ca de ce mi-am luat masina frantuzeasca. Daca-i intreb care-i problema toti zic ca nu stiu, dar ca trebuia sa-mi iau altceva, nu au argumente dar o tin pe a lor. Asta e mentalitatea la noi si cand dai ceva la sh conteaza cauna e sa se uite toata lumea la ea si alta e sa ai doar cativa oameni dispusi sa dea si bani pe ea.
Si esti sigut ca mai bine iti luai logan? Doar pentru ca nu o poti vinde sau e loganul mai bun?
E prima oara cand optez pentru citroen si mi-a mancat zilele,a stat numai prin service,senzor ambreaj defect,mi-au schimbat chederele,aeroterma,face condens in portbagaj iarna dupa cum bine sti,acum am probleme cu ambreajul care trepideaza la pornirea de pe loc,exceptand ca, dupa ce am plecat cu ea din showroom a doua zi nu mai pornea,resoftare calculator,deci sa fim seriosi,ori eu sunt foarte ghinionist ori masina asta e o gluma.Am avut 3 masini noi pana acum,Skoda octavia tour clasic 1.6 benzina,skoda fabia 1,2 htp si dacia logan kiss fm varianta diesel 85 cp.La nici una nu am calcat in service decat la revizie.Te rog sa ma intelegi pur si simplu.Aaaa, am uitat masina are 10800 de km.
Comment
-
Originally posted by prometheus View Post
Prima -aia cu motor in portbagaj si cabluri pana la etrieri era vai capul ei.
Dupa aia s-au uitat cine ce mai are si au vazut ca audi sunt bazati, au gasit furnizorul si au cumparat de acolo etrieri cu motorase si unitati de control. Asa ca sa se umfle inima in fani ca e si renoul masina nemteasca.
Btw roata spate viratoare tot niste nemti au inventat-o pe vremea cand faceau limuzine prea mari si prea grele. Unii din munchen.
@ misterk: vezi ca jurnalistii auto sunt mai populari decat biscuitii. Daca ei spun o prostie cu convingere nu trebuie sa ii iei de buni.Last edited by skd_ozenel; 17 October 2015, 09:45.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostMajoritatea oamenilor cu masina nu fac mai mult de 100 km intr-o zi.
Excludem soferii profesionisti la care oricum masina consuma mai mult, ca sa poata ei ciupi din carburantul firmei.
Das auto!
decat
Renault se revendique créateur d'automobiles.
Este superb, masini electrice avem, benzinarii avem, dar oricum vor fi inutile la consum de 1.7 l/100 km, statii de incarcare ne lipsesc...
Apropo de media zilnica: ce stii, la sculele astea electrice, in speta Q7 e-tron, autonomia scade in conditiile unui trafic aglomerat?If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View PostProblema e ca nici reno nu a inventat roata spate care vireaza dar au spart caramizi pe piept ca ei sunt mezuladodo.
Btw roata spate viratoare tot niste nemti au inventat-o pe vremea cand faceau limuzine prea mari si prea grele. Unii din munchen.
Doar ca asta Reno e electric. Si se integreaza foarte bine cu ESP-ul. Si functioneaza foarte bine.
Si una dintre primele Lagune cu 4Control a fost cumparata de niste baieti tot din Munchen. Cica mari producatori de automobile. N-am idee de ce.
Comment
-
Sa mai spuna careva ca masinile nu se produc pe zone de vanzari.
Volkswagen ar fi construit mai multe versiuni ale soft-ului care a pacalit testele de emisii, adaptandu-le pentru diverse zone din lume si pentru mai multe tipuri de motoare, spun trei surse citate de Reuters. Daca se va dovedi ca e adevarat, teoria conform careia doar cativa ingineri au stiut, cade definitiv.
Comment
-
Originally posted by madhorsefuzzy View Post4Control-ul s-a bazat pe sistemul hidraulic de la Nissan (doar erau frati).
Doar ca asta Reno e electric. Si se integreaza foarte bine cu ESP-ul. Si functioneaza foarte bine.
Si una dintre primele Lagune cu 4Control a fost cumparata de niste baieti tot din Munchen. Cica mari producatori de automobile. N-am idee de ce.
De seria 8 (ala vechi, da) ai auzit? Ce crezi, exista Laguna cu 4control la inceputul anilor 90, cand scosesera bavarezii, masina cu 4 roti bracabile? Optiunea asta exista si pe noula seria 5 dar de la 50-60 de km pe ora in sus, rotile spate nu mai bracheaza, din motive de securitate.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment