Stiri auto de tot felul
Collapse
X
-
De ce a devenit Dacia atât de importantă pentru grupul Renault? pentru ca Loganul si Sandero au plecat de aici si uite ce bine o duc. Lodgy si dokker au pelcat din Maroc si momentan Tanger este singura uzina care le produce.
Si pentru ca Romania gazduieste destui producatori de piese (Autoliv, TRW, Takata, Bosch, Delphi, Continental, ACI, JCI, Martur, HUF etc). e mai ieftin sa aduni piesele la ILN si sa trimiti grupaje in Rusia sau in Brazilia in loc sa pui furnizorul sa expedieze piesele acolo direct.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Desi nu se mai poate numi de mult Dacia, doar design-ul fiind realizat 100% de romani, noile modele facute in colaborare cu Renault sunt, la prima vedere, foarte aratoase si interesante. Acestea sunt pentru inceput disponibile in America Latina. Duster Oroch este un Duster cu bena si cu motor de 2 litri. Vedeti? Renault a […]
Duster Papuc double cab in Brazilia si sandero RS dezvaluite la salonul auto din Buenos Aires.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Nu e dunga, e cusatura rosie. SI CLio RS are cutie automata, nu prea se pupa maciulia cu transmisia de Logan.
Volanul ala de clio RS nu l-ai fi observat neam, criticule care esti.Last edited by einstein1984; 19 June 2015, 13:01.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
imbina placerea cu partile negative, daca are un pret competitiv, atunci rugina nu mai conteaza, pasionatii se uita numai la mecanica/putere.....aspectul la urma.....zgomot de motor si miros de cauciuc ars sa fie
trimis de pe tableta cu WI-FI„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
Comment