Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Audi are 18 000x4 angajati la fabrica aia de motoare? Eu nu cred.
    Si Dacia face motoare, cutii, punti iN Romania .
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Nu te mai intereseaza asta, acum esti focusat pe numarul salariatilor?

      Ce sa_i explici lui de valoare adaugata creata, exporturi...
      Cifra lor de afaceri are un impact mai mic decat are Audi in Ungaria.

      Si Dacia face motoare, cutii, punti iN Romania .
      Face de toate, cu o investitie de 2 miliarde euro. Iar noi suntem de vreo 4 ori cat ungurii.
      Asta ca s-o mai taiem cu Renault-marele investitor care salveaza Romania de la faliment.
      Renault s-au salvat pe ei de la faliment in Romania.
      Last edited by mr.K; 11 November 2015, 14:58.

      Comment


      • Ti-am explicat si eu si altii ca nu e corecta comparatia aleasa; oricum ai da-o, nu-ti iese.
        Parca la Gyor, se produc si altfel de motoare, decat cele conventionale, nu-i asa?

        Lasa lucrurile asa cum s-au asezat; nu are rost o polemica, cu argumente prost alese. Dacia versus Audi.
        Dupa cum se poate observa cu ochiul liber, nu lauda nimeni Dacia si Reno; se spun lucruri arhicunoscute, chiar banale de acum. Lucruri reale nu inventate. Or de bine, ori fi de rau...?
        Un echilibru, se poate?
        Last edited by IancuMIC; 11 November 2015, 15:09.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Mai bine discuti cu parul din gard decat cu neaK.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Renault ca volum de investitii e copil mic fata de Audi in Ungaria.
            Pentru noi or fi buni, ca ne multumim cu putin, ca tara.

            Comment


            • Dar, Audi nu se compara cu Reno, ce-i asa greu de inteles? A zis cineva ca Reno e peste Audi?
              Ti s-a spus asta; acolo se fac si motoare electrice, ceea ce schima lucrurile; pretul unui motor conventional e altul la Audi si altul la Dacia. Masinile au alt pret...Nu putem compara produsele, ce nu intelegi? O tii intruna cu cele investitii, de parca sa produci o bicicleta ar fi totuna cu a produce o motocicleta.
              Audi e Audi, Dacia e Dacia. Asta se produce la Mioveni.
              Inchei aici polemica pe baza investitiilor Reno/Dacia. Discutie fara orizonturi, din punctul meu de vedere; si nu numai al meu.

              Probleme si la Chrysler-Fiat; ca la mai toata lumea de altfel.
              Åžtiri de ultimă oră, disponibile online. Gândul iti ofera ÅŸtiri externe si interne în timp real, ÅŸtiri politice, ÅŸtiri economice, mondene, sociale si din sport.
              Last edited by IancuMIC; 11 November 2015, 15:43.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • http://www.auto-bild.ro/stiri/rar-40...era-85039.html si de VW inca nu stiau ca incalca normele.

                Iancu, la Renault cat de des ai auzit de recall cu 1 milion de masini odata? Macar se prind mai repede de problema.
                Asta la Fiat cred ca or fi takata.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Sincer nu stau cu ochii pe Reno; desi asa au unii impresia.

                  Tocmai ce spuneam probleme au toti producatorii auto; cu alte cuvinte nu-i mai luati in brate, pentru ca v-a cucerit brandul; traim epoca banului. El dicteaza; fara scrupule.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Aici e producatorul de piese de vina.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment




                    • Tare sunt curios de rezultate
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • cica e mai tare decat S Class.... si parca i-as crede.
                        http://www.4 tuning.ro/filme-masini/view/cmDUmECYgY8?utm_source=Newsletter__Newsletter_4 Tuning.ro&utm_medium=yahoo.com&utm_campaign=newsle tter_262663

                        Comment


                        • Originally posted by darksid3 View Post
                          Eram in masina, pe la 17 cand au dat stirea la Europa FM. Si eu sunt curios in privinta rezultatelor. Dar oare le vom avea, daca nu gasesc nimic suspect la dacia?
                          Nemtii sunt un pic (mai mult) frustrati ca au fost prinsi furand; lucru dovedit si recunoscut. Acum ce spun ei; hai domle ca toti fura. Asta ii ingroapa si mai mult, din punct de vedere moral. Te prinde omul in cotet la furat iar tu spui militianului ca si vecinul a furat. Cu ce te face mai putin vinovat?
                          Ne au tare la suflet nemtii, de cand a fost lansata Dacia, desi constructorul roman n-a vizat piata germana; ca nemtii au dorit Logan e alta poveste.

                          Noi dam cu noroi, iar altii apreciaza corect lucrurile.
                          Last edited by IancuMIC; 11 November 2015, 20:08.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Nemtii au cumparat Logan cum cumpara romanii biciclete, ca sa mearga la piata.
                            Macar la consumul dci-urilor, Renault minte. Vedem la noxe ce iese.

                            Comment


                            • A vandut dacia de s-a spart in europa de vest. Nu stiu cum se face dar dumele lor nu prea se pupa cu cifrele oficiale. Erau vanzarile pe europa postate acum vreo luna pe undeva. Adunate toate cifrele din europa si tot erau un fas. Tot statul roman si agentii de vanzari de iaurt salam si alte delicatese romanesti erau baza.

                              Comment


                              • Si Dedeman, care aveau Renault Megane 2 si s-au lamurit cat de bune sunt renoaiele, asa ca au ales macar sa dea mai putini bani pe o masina facuta de astia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google