If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Dacia nu mai Dacia. E un model Renault care se numeste Dacia ca a asa a vrut patriotismul din noi cand a fost vanduta fabrica. Loganurile vandute in Germania sunt la fel ca cele vandute in Romania. Tot renouri. Nu mai e nimic din Dacia care era.
eu tind sa nu cred ca ligheanurile vandute in germania ruginesc dupa 3 luni.
piata de est e mai "speciala". cumpara tu o ciocolata toblerone de la noi si una din germania, si mai vorbim.
Vad ca tineti neaparat sa faceti varza si topicul asta; reluati aceiasi tema si credeti ca vorbiti despre un..news din domeniul auto?
...
Va rog frumos.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Am aflat recent că cei de la BMW au pus la dispoziție o platformă de dezvoltare pentru cei care vor să creeze aplicații pentru autoturismele brandului.
Toate bune si fumoase, pana la lovele; distractia coasta, nu? Mi-a placut ce am citit despre masina.
Pasiunea costă. Viteza costă. Accelerația costă. Sportivitatea costă. Prin urmare, Ford Focus ST costă. E un preț piperat, pe care nu oricine și-l poate permite. Socotelile încep de la 29.250 de euro.
Am Condus una dintre cele mai noi și mai așteptate berline de pe piață, Jaguar XE. Deși luxul a fost mult diluat, atenția la detalii a rămas la aceleași stan...
N-am prins deloc sensul citarii. Ai ceva impotriva faptului ca...distractia coasta?
Nu te mai agata de toate prostiile; uita-te mai bine la postul original (860) si vezi ca e scris intentionat...coasta. Adica asa: coasta.
Asta da stire.
Scandalul Volkswagen nu a pornit de la descoperiri facute in SUA, asa cum se credea, ci de la cativa functionari din cadrul UE care au dat autoritatilor americane informatii despre manipularile facute de Volkswagen, a spus in presa germana seful autoritatii californiene de mediu CARB. Oficialii europeni au ales sa dea informatiile in SUA fiindca au fost exasperati ca in cadrul Comisiei Europene nu s-a luat nicio masura, desi se stia inca din 2011 de manipularile facute de mai multi constructori auto.
Asta in schimb denota o complicitate care incrimineaza sau faptul ca in fata Germaniei, nimeni nu misca in front.
Intr-un raport al Centrului Comun de Cercetare al UE (Joint Research Centre), in 2013 se mentiona faptul ca masinile diesel ar trebui testate pe sosea, si nu in laborator, fiindca senzorii si componentele electronice din masinile diesel moderne pot detecta cand se fac teste de laborator si doar la acele teste emisiile scad extrem de mult, pentru ca rezultatele sa arate bine.
muzică şi text Bobi Dumitraşinregistrare si mixaj Vladimir Ivanovfilmat şi montat de Vladimir Ivanov şi Sergiu Ivanovînregistrat la Sudioul de Bază, Iașimulţ...
am uitat ca e topicul de stiri. credeam ca e ala cu ce ne trece prin cap.
scuze pentru off topic.
Volkswagen pregateste o decizie fara precedent: Ar putea cumpara inapoi de la clienti unele masini cu probleme.
Sursa citata scrie ca Volkswagen va efectua propriile teste in cazul autoturismelor cu probleme, iar, daca nivelul emisiilor de CO2 va fi mai mare decat cel declarat cu peste 10%, proprietarii vor primi ocazia de a renunta la masinile cumparate.
"Trebuie sa luam in considerare faptul ca este posibil ca oamenii sa isi doreasca sa renunte la masini. Dupa ce vom avea rezultatele testelor, am putea avea clienti care vor spune: Vreau sa va dau masina inapoi, pentru ca mi-ati oferit date gresite", a precizat un purtator de cuvant al Volkswagen.
Grupul Volkswagen pregateste o decizie fara precedent in industria auto, urmand a cumpara inapoi de la clienti o parte din autoturismele implicate in scandalul emisiilor de CO2 prea mari.
nea k , cu tot respectul, eu nu mai cred nimic din tot scandalul asta. pana nu vad-aud ceva concret. ca o fi , ca o pati , ca poate polueaza ....
oricum efectul ce se dorea s-a produs peste ocean. aici in e.u. vor inchide un ochi ca "e de-al lor" si oricum nu e singurul.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment