If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Enfin, Renault étudierait la mise en production au Maroc et la distribution en Europe de l’Ouest de la Kwid, qui pourrait être lancée en France sous la marque Dacia vers la fin de 2017.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Da domnule este o intreaga conspiratie, ce este menita sa subjuge omul care si-ar putea permite... I se neaga accesul la un produs mai bun))
Plus ca ai citat gresit. Corect era: "Sa NU si le permita" (vezi titlul, pt ca in textul anuntului sigur a gresit un bou). Adica sa nu fac un produs de 10 lei, dar tu ai 8 lei de dat, pt ca voi pierde 8 lei, nu voi castiga 2.
E ca si cum ai merge la saormeria din colt si ai cere caviar. Pai nu stie saormeria sa-ti faca niciun fel de caviar... Plus ca ai sai clienti cumpara uzual saorma, nu caviar.
Doar ca noua ne place sa credem ca producatorul de fapt nu vrea sa ne dea, dorindu-ne raul. Iar cand colo el face tot posibilul sa ne aiba de clienti identificand foarte clar ceea ce dorim si ceea ce putem cumpara, chiar mai bine decat o facem constient noi.
Am dat citatul corect, asa cum scrie acolo (copy/paste) si asta pentru ca e amuzant, iar einstein1984 a zis: "uite un om cinstit...". Se potriveste perfect cu greseala de tipar din textul citat.
nici dacia nu si-o prea permit. nu cred ca a dat cineva 8000 de euro din mana.
fac rate sau leasing pe care nu le pot sustine. de aia si apar atatea dacii la vanzare cu km putini si preluare leasing sau rate.
pentru noi (romanii) 8000 e o suma mare, iar 10-12000, cat ar fi un laureate sau un prestige, sunt o avere.
Eu am dat 8000 de euro din mana (7900 era pretul exact atunci) si intr-adevar, pentru majoritatea romanilor e o suma foarte mare (fac si eu parte din aceasta majoritate). Acum nu mi-as mai permite o masina noua (nici la 8000) nici cu credit sau leasing.
Kwid în India e 3500euro în echipare fără airbag, ABS, servodirecție.
E 4400 cu tot cu taxele indiene.
Garantie anticoroziune 2 ani.
In anglia ce sa ruleze, ca nu trece omologarea europeana fara ABS, ESP si airbaguri frontale. Poate pe terenul de golf.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
nici dacia nu si-o prea permit. nu cred ca a dat cineva 8000 de euro din mana.
fac rate sau leasing pe care nu le pot sustine. de aia si apar atatea dacii la vanzare cu km putini si preluare leasing sau rate.
pentru noi (romanii) 8000 e o suma mare, iar 10-12000, cat ar fi un laureate sau un prestige, sunt o avere.
Normalitatea este sa nu achizitionezi bunuri ci sa inchiriezi utilitatea lor.
Doar noi romanii avem mania proprietatii.
Astia de afara leasing grupa mare.
Am dat citatul corect, asa cum scrie acolo (copy/paste) si asta pentru ca e amuzant, iar einstein1984 a zis: "uite un om cinstit...". Se potriveste perfect cu greseala de tipar din textul citat.
Eu am dat 8000 de euro din mana (7900 era pretul exact atunci) si intr-adevar, pentru majoritatea romanilor e o suma foarte mare (fac si eu parte din aceasta majoritate). Acum nu mi-as mai permite o masina noua (nici la 8000) nici cu credit sau leasing.
Ai dat copy/paste la o GRESEALA! Titlul spune altceva, si alte publicatii replica intocmai titlului. Daca eu fac un anunt: "De maine, popii pupa poala mea" Iar vine unul si scrie" De maine popii pupa, poala mea", o sa zici ca am vrut de fapt sa injur.
Nici inainte nu ti-ai permis o masina noua, insa ai avut banii sa o iei.
Acum este de fapt oglinda a ceea ce produci. Daca iti poti lua in leasing o troaca si o sa sustii pe termen lung fara sa-ti afecteze nivelul de trai.
Last edited by Cezar; 24 November 2015, 18:09.
Reason: Automerged Doublepost
N-ai simtul umorului prea dezvoltat, scuza-ma ca-ti spun asa direct. Tocmai d-aia am dat copy/paste la acel citat, pentru ca era acea greseala de tipar in text.
da, dar au si cu ce sa-l plateasca. romanul vrea sa fie masina lui.
nu discut daca e bine sau rau, dar cand se trezeste cu valoarea reziduala nu-i mai place.
Conditiile de salarizare si finantare din Occident, nu au nici o legatura cu ce exista in Romania. De aici diferentele. Si sa nu uitam ca si cultura difera, romanul isi "dovedeste" nivelul social cu masina, este chiar imperativ ca masina sa fie mai intai, babana, restul se vede mai greu.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
sa nu uitam ca sua anilor 40-70 era exact la fel. masina era proprietate si dovedea pozitia sociala.
se faceau plimbari doar ca sa vada lumea ce masini au. si acum e la fel.
care au fost primii care au bagat neoane sub masini ?
si low and slow tot de la asta pleaca. ce-i drept, e o chestie mai "black", ca sa nu folosesc "the N word", dar s-a extins.
daca exista un popor mai "show off", aia sunt americanii... si "tetrailes bahtalo" de la noi.
Am vazut si eu oameni care si-au luat masini mai scumpe decat casele in care locuiau. Nimeni nu stie ca locuiesti cu parintii intr-o garsoniera daca te vede coborand dintr-un X5.
Depinde si pentru ce iti iei masina. Eu sunt multumit de logan, isi face treaba bine pentru ce e luata si nu m-am intins sa ies de sub plapuma, desi puteam la vremea aia mai mult.
sa nu uitam ca sua anilor 40-70 era exact la fel. masina era proprietate si dovedea pozitia sociala.
se faceau plimbari doar ca sa vada lumea ce masini au. si acum e la fel.
care au fost primii care au bagat neoane sub masini ?
si low and slow tot de la asta pleaca. ce-i drept, e o chestie mai "black", ca sa nu folosesc "the N word", dar s-a extins.
daca exista un popor mai "show off", aia sunt americanii... si "tetrailes bahtalo" de la noi.
Decat daca te incapatanezi sa compari ghetourile alea din suburbiiile metropolelor. In America nu se dadea masina din generatie in generatie, poate doar ca mostenire de suflet, nu din necesitate si nici nu se astepta cate cinci ani pentru o rapandula de masina.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Scandalul emisiilor, cu care se confrunta grupul german Volkswagen, s-a extins, marti, dupa ce diviziile sale premium Audi si Porsche au recunoscut ca au instalat in SUA softul care permitea masinilor sa indeplineasca standardele referitoare la poluare in timpul testelor, dar nu si in timpul operatiunilor normale, transmite DPA.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment