Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la loganu meu au ramas blocate ambele portiere de pe partea lovita....am iesit prin dreapta

    dar ce conteaza, loganu meu din 2009 are tot 3 stele ca si z4 asta nou. (e o ironie si un pamflet, tratati-l ca atare)

    e o tiganie si cu testele astea. practic ai perfecta dreptate, teoretic ambele sunt cotate cu 3 stele......dar no, ce sa-i faci


    O cercetare de piaţă a evidenţiat faptul că românii plătesc cu până la 50% mai mult pe asigurările de tip RCA din cauza nerespectării sistemului bonus/malus, însă autorităţile nu-şi dau încă seama dacă preţurile sunt


    mama lor de.......
    Last edited by cristi....; 3 December 2015, 14:24.

    Comment


    • asa DA

      Ford a lansat oficial linia Vignale pe piața din România. Nivelul de echipare premium se găsește doar pe Mondeo și oferă servicii care abia acum apar și la BMW, Audi sau Mercedes.


      si o stire mai putin placuta care capata din ce in ce mai mult contur, dar lasa ca bine le face hotilor

      Valorea unei poliţe RCA ar putea ajunge la 1.000 de euro pentru un Logan, ceea ce ar avea ca efect intrarea în colaps a întregii pieţe de asigurări auto obligatorii, avertizează reprezentanţii Uniunii Naţionale a Transportatorilor Rutieri din România.
      Last edited by cristi....; 7 December 2015, 21:36. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Pai si vei fi dispus sa dai 1000 de euro RCA la Logan ?
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • MDA , ca 500 la bulgari cu totul le sta in gat ...
          am zis de mult ca-mi iau ceva de minim 2.5 tedei pa vecini ...
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • nici nu trebuie sa fii dispus, trebuie doar sa nu mai PLATIM niciunul si sa refuze toti transportatorii s-o plateasca iar piata rca va face implozie. simplu. daca nu mai plateste nimeni nu mai au ce face, vor trebui sa gaseasca o alta solutie, asta cu RCA-u e moarta deja, e chestie de maximum 1 an pana se dispara de pe fata pamantului la mersul actual

            daca la logan e 1 mie, la un flocus/passat/mondeo/ mazda/bmw o sa fie 3-4 mii de euro. cine e nebun sa plateasca atat?

            ce sa faci cu 2.5 si tdi? nu tata, un v8 adevarat benzina, de 6.3l, n-ai ambitie daca nu-ti iei dasta, sau macar un tdi dar v8/v12, sa fie putere si cuplu din belsug

            2.5 e ..petarda

            acu lasand gluma la o parte, si-au facut-o cu mana lor si si-o merita. prea au furat si scumpit nejustificat politele + ca monopolul rca e detinut si de cele mai slabe 3 companii de pe piata. e de noaptea mintii

            iar asta cu bonus-malus e vrajeala. e doar pe hartie. practic, trebuie sa majoreze toti preturile ca sa contracareze falimentu lu peste prajit
            Last edited by cristi....; 7 December 2015, 23:12.

            Comment


            • Sigur, n-ati gresit topicul?
              Cred ca aici sunteti mai in siguranta.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Kia, Volkswagen, Peugeot-Citroen, iar acum Jaguar Land Rover. Slovacia devine ușor polul de interes al Europei Centrale în ceea ce privește construcția de mașini.

                Comment


                • Si renault are o fabrica acolo, revoz daca nu ma insel; Face Twingo.
                  avantaj si pozitia in mijlocul europei care ajuta la logistica rutiera.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Descoperă cele mai noi articole despre mașini electrice, hibride, benzină și diesel, tuning, Formula 1, raliuri și motociclete pe TopGear.ro. Totul despre auto!


                    La doar o lună de la momentul la care au fost ridicate întrebări cu privire la valorile de CO2 măsurate pentru anumite modele ale Grupului, Volkswagen a clarificat în mare măsură chestiunea. În urma unor investigaţii interne detaliate şi a verificării măsurătorilor, acum este cert că aproape toate aceste versiuni de modele corespund în ceea ce priveşte valorile emisiilor de CO2determinate iniţial. Aceasta înseamnă că aceste autovehicule pot fi introduse pe piaţă şi comercializate fără niciun fel de limitări. Nu se confirmă suspiciunile că cifrele valorilor consumului de combustibil ale autovehiculelor din producţia actuală ar fi fost modificate în mod nelegal. La reluarea măsurătorilor interne, au fost constatate uşoare devieri, la doar nouă variante de model ale mărcii Volkswagen.

                    Până la Crăciun, aceste versiuni de model vor fi măsurate încă o dată de o instituţie tehnică neutră, sub supervizarea autorităţilor competente. În cazurile pentru care este confirmată corectitudinea cifrelor iniţiale, nu vor exista niciun fel de consecinţe. Aceste autovehicule pot fi oferite spre vânzare de către distribuitori, fără niciun fel de restricţii. Pentru numărul mic de modele auto la care există devieri, valorile de omologare vor fi adaptate prin derularea procedurilor uzuale.
                    Devieri au fost constatate la măsurile interne doar la nouă variante de
                    model şi sunt în medie de doar câteva grame de CO2, ceea ce corespunde unei creşteri a consumului măsurat în ciclul NEDC de aproximativ 0,1 până la 0,2 litri de combustibil la 100 de kilometri. Cu o producţie anuală de circa 36.000 de autovehicule, aceste variante de model înseamnă doar aproximativ 0,5 procente din volumul autovehiculelor mărcii Volkswagen. Lista celor nouă variante de model poate fi găsită la www.volkswagen-media-services.com.
                    Valorile consumului real pentru clienţi nu se modifică şi nu sunt necesare niciun fel de modificări tehnice la autovehicule. Impactul negativ asupra veniturilor, de2 miliarde de euro, estimat iniţial, nu a fost confirmat.

                    Comment


                    • Comment


                      • Degeaba modernizezi, daca folosesti materii prime si materiale de slaba calitate.

                        Comment


                        • da, si pentru modernizare trebuie sa dezasambleze linia de productie si s-o urce pe vapoare cu destinatia Maroc.

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            Degeaba modernizezi, daca folosesti materii prime si materiale de slaba calitate.
                            te exprimi fara a avea propietetea termenului de"calitate". E o diferenta intre lipsa de calitate si a avea specificatii tehnice mai slabe (si un pret mai mic).
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Depinde cum pui problema pentru ca pe romaneste tot lipsa de calitate, poate insemna.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Calitate in sensul de caracteristica pozitiva.
                                Caracteristica principala a tablei de la Dacia e ca rugineste, asa ca, nu vad calitatea.
                                Ce zici tu de specificatii tehnice mai slabe, pot fi acceptate ca si calitate de catre producator, fiind mai ieftina tabla, lor le aduce beneficii. In cazul asta, sa mearga ei cu droanga, nu sa o vanda altora drept marfa de calitate.
                                Calitatea o apreciaza beneficiarul, nu producatorul!

                                Sa nu ne legam si de calitatea vopselei, a plasticelor, a scaunelor, de calitatea asamblarii cu fire la vedere peste tot, suruburi nemascate, gauri de aerisire prin care circula apa la fiecare ploaie, zici ca e productie de garaj, cum isi faceau soldatii americani diverse vehicule din bucati in WW2.
                                Last edited by mr.K; 11 December 2015, 20:53.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google