If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
in primul rand ca cel care isi cumpara un m5, m in general, ford mustang (ala adevarat de 5.0 nu wannabe-ul de 2.3 ecoboost), chevrolet camaro ss/zl1, giulia, etc nu-si pune problema consumului, reviziilor, cat costa o anvelopa, cat e asigurarea casco etc; astea sunt "detalii" nesemnificative sau asa ar trebui sa fie
cat despre renault-u ala talisman...nu cred sa fie destinat pietei din europa iar dupa interior se vrea un succesor/facelift pt latitude. nu cred sa apara in europa pt ca nu are nici o treaba cu linia de design a noilor modele lansate: kadjar, captur, etc
in plus nu are nici o sansa in fata noilor veniti: noul passat, mondeo, mazda 6, insignia e deja expirata generatia actuala...de clasa premium nici nu mai amintesc
giulia nu mi se pare extrem de spectaculoasa ca si design, nu stiu, nu prea sunt impresionat de designul masinilor italiene
Welcome to AutoMotoTube!!! On our channel we upload every day , shor, (2-5min) walkaround videos of Cars and Motorcycles. Our coverage is from Auto and Moto ...
eu sunt fan hellcat muscle car, o masina superba, ieftina pt ce ofera (vreo 50 de mii de dolari, numai europenii sunt ipocriti si o vand dublu), o bate pe giulieta ta la fund de nu se vede
Hello and welcome to Saabkyle04! YouTube's largest collection of automotive variety. In today's video, we'll take an in depth look and drive with the 2015 Do...
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Last edited by cristi....; 29 June 2015, 20:42.
Reason: Automerged Doublepost
"giulia nu mi se pare extrem de spectaculoasa ca si design, nu stiu, nu prea sunt impresionat de designul masinilor italiene"
stiu ca e chestie de gusturi. de prezenta sau de lipsa lor totala.
nu cred ca exista cineva care scrie articole despre masini sau care face emisiuni in domeniu, care sa nu laude designul italian. pana acum au apelat cat toti fabricantii la Farina, Bertone, Giugiaro, Zagato...etc
uite un exemplu rapid
Hello and welcome to Saabkyle04! YouTube's largest collection of automotive variety. In today's video, we'll take an in depth look and drive with the 2015 Do...
sunetul asta te unge pe inima
interiorul ala zici ca e de microbuz.
iar de design nici nu mai vorbesc. or face motoare puternice care consuma cat un avion, dar la design nu le iese. ei merg pe stilul lor de redneck ( in traducere "om de cultura" )
Last edited by B997NDL; 29 June 2015, 20:47.
Reason: Automerged Doublepost
in primul rand nu am stat sa citesc articolu (care apropo, nu e nici un articol postat de tine )despre asa zisu latitude, mi-am dat seama dupa interior si design exterior despre ce e vorba
in al 2lea rand, mie nu-mi plac masinile italiene, indiferent ca vorbim de ferrari, fiat, alfa romeo etc.
ma mir ca de suedezi nu zici nimic. adica koenigsegg, in opinia mea, face masini mult mai frumoase, mai performante, cu o complexitate tehnologica mai mare decat ferrari. eu de ex nu am auzit nicaieri despre ferrari ca ar fi reusit sa faca un model fara cutie de viteze conventionala asa cum s-a reusit cu regera...dar na, asta e ca religia, spune o minciune de suficient de multe ori ca sa devina "adevar", cam asa vad eu ca sta treaba si cu ferrari. ca ferrari e cea mai tare, e dumnezeul masinilor. da-mi voie sa ma indoiesc de asta
cat despre designul muscle car, cred ca nu ai inteles ideea lor
muscle car-urile trebuie sa arate intr-un anumit fel, nu poti emite pretentii pt un anume tip de design. mie imi place mai mult filosofia lor, mai "din topor"
ultima intepatura: talisman, daca citeai un pic, e urmasul lui laguna.... astfel ca "deci tu ti-ai dat seama dupa interior de asta... nu ca scrie in articol ca e urmasul lui latitude... " a fost o rautate gratuita din partea ta, care nici macar nu are la baza o chestiune reala, cam cum e cu ferrari asta, domnle )
Mondeo, Passat şi Insignia trebuie să se obişnuiască cu un nou nume în galeria de concurenţi direcţi. Renault Talisman este denumirea modelului care înlocuieşte Laguna şi Latitude în gama mărcii franceze.
iata ca pana la urma tot am venit cu o stire auto in final, tema topicului
SUV-urile compacte şi mici de volum sunt în vogă în Europa. Analizăm astăzi clasamentul vânzărilor acestor modele pe piaţa europeană şi vedem care sunt cele mai vândute maşini de pe Continent.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
interiorul ala zici ca e de microbuz.
iar de design nici nu mai vorbesc. or face motoare puternice care consuma cat un avion, dar la design nu le iese. ei merg pe stilul lor de redneck ( in traducere "om de cultura" )
Ca orice roman veritabil (care le stie pe toate, deci nimic), nu ai cum sa-ti dai cu parerea despre un segment de masini inexistent in coltul ala de lume, doar prin prisma pozelor si a clipurilor. De ce? pentru ca am mai explicat si pe alte thread-uri, ce inseamna un muscle car. Nu trebuie sa aiba interior de Maybach si performante de Zonda, trebuie doar sa vrea sa te omoare de fiecare data cand te dai la gaz, e foarte simplu. Lucrurile astea nu le ai cum intelege, cand esti crescut in sistem comunist si mergi o duminica cu numere cu sot, o duminica fara sot sau cand mestereai la dulapul din lemn, pentru scule, in portbagajul Daciei.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
exact asta i-am scris si eu, prima data am scris ca nu cred ca intelege cultura de muscle car, m-am gandit ca e un pic cam dur si am reformulat in ideea de muscle car
Eu l as da o tura cu o masinarie d aia si i las masina gaj, daca dupa 3 minute nu are chilotii uzi. Dar nah, de cand cu internetul, toti stiE cum stau treburile, nu mai e nevoie sa le SI TRAIASCA ;)
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
americanii totusi au o cultura si industrie automobilistica aparte, cum nu prea o mai gasesti nicaieri. eu nu dau 2 bani pe masinile premium europene dar ar fi/as avea posibilitatea sa aleg intre una made in usa for usa si una europeana. n-au nici o treaba una cu alta. mi-as alege un pick up full size sau un "autobuz" dasta, dodge charger/challenger in varianta regular, cu motor de 3.6l pe benzina
Astea sunt chestiuni ce tin de gust. Sunt si eu curios, cate masini italiene, din anii 50-60-70, sunt inca pe strazi, ca masini si nu ca "picturi de Da Vinci"? Cate masini moderne, facute in Europa, sunt un remake al unei perioade de glorie auto?
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
nu vreau sa mai fac off topic pe aici si nici s-o dam in flame.
uitati-va aici sa vedeti cat de minunate sunt muscle carurile.
un audi break ?! ca nissanul era logic ca ii rupe.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment