Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De aia am si pus pretul.
    Discutia era ca Renault nu exista in USA, a aparut rapid ideea ca Renault traieste in USA prin vanzarile unor masini din grup cu platforma identica pentru modelele viitoare de clasa mica, Renault, Dacia....
    Cu alte cuvinte, o bucata de Logan va circula in USA, ceea ce-i face mandri pe unii.

    Comment


    • Ce folos daca e la nivelul "de Comuna", al pietei...
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Altii care recunosc masluirea consumului.

        Comment


        • Cel mai rapid tur de circuit in Marele Premiu al ACR.... http://onrace.ro/cel-mai-rapid-tur-d...u-al-acr-1910/

          Comment


          • La ce interval trebuia schimbat uleiul romanesc de motor ? http://onrace.ro/calitatea-uleiului-...a-interbelica/

            Comment


            • belive it or not dar se pare ca e cea mai mare prostie pe care un utilizator o poate face, respectiv sa se ia dupa ”indicatiile ” constructorului in materie de ulei

              cel putin pe forumul softpedia asa se spune, iar utilizarea de uleiuri a5/b5 si, mai mult, cu norma sl si turbo, la intervalele prescrise de constructor e moarte curata pt motor

              de asemenea, e moarte curata pt motor si turbina si sa te iei dupa toate ”indicatiile” cb in materie de schimbare de viteze+mod eco

              constructorul recomanda uleiul care satisface la limita cerintele motorului

              acu dasta crapa mai repede tce-urile, nu ca n-ar fi ok distributia, ci din cauza uleiului de foarte slaba calitate

              in plus, la motoarele astea noi, in speta tce de la dacia, blocul motor e din aluminiu, nu mai e din fonta, iar asta duce la oxidarea mai rapida a uleiului + stres mai mare pt ulei dpdv al variatiilor de temperatura, in special la regim mai rapid de mers

              adica hths mic+ a5/b5 sl nu e o combinatie fericita pt motor turbo cu bloc din aluminiu
              Last edited by cristi....; 2 May 2016, 22:32.

              Comment


              • Indicatiile masinilor moderne, la intervalul de schimb al uleiului, tin cont de stilul de mers. Cat timp se respecta normele, nu ai de ce sa-ti faci griji pentru ca un "15.000 de km" afisat in bord, pana la urmatorul schimb, este relativ. In trafic urban sau condus sportiv, intervalul scade drastic, cei "15.000 de km" putand sa ajunga la Change the oil, in doar 7.000.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Originally posted by Busgan View Post
                  Cel mai rapid tur de circuit in Marele Premiu al ACR.... http://onrace.ro/cel-mai-rapid-tur-d...u-al-acr-1910/
                  Originally posted by Busgan View Post
                  La ce interval trebuia schimbat uleiul romanesc de motor ? http://onrace.ro/calitatea-uleiului-...a-interbelica/
                  Fara suparare, dar evenimentele de acum cateva decenii nu sunt stiri in prezent.

                  ȘTÍRE, (1) știri, s. f. 1. Veste (în presă, la radio etc.), informație scurtă despre un eveniment; noutate.

                  (2)ȘTÍRE, știri, s. f. 1. Veste, informație; noutate.
                  Deschide tu un topic pentru nostalgici, aici esti off topic cu informatii de prin 1900 toamna.

                  Capacitatile motoarelor mai mers si in "sus", s-o fi saturat lumea de atat "downsizing".
                  Volkswagen va introduce în acest an un nou motor TSI de 1.5 litri disponibil în versiuni de 130 CP şi 150 CP care consumă cu 1 litru/100 km mai puţin decât actualul TSI de 1.4 litri şi 125 CP.
                  Last edited by mr.K; 3 May 2016, 10:52. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    F

                    Capacitatile motoarelor mai mers si in "sus", s-o fi saturat lumea de atat "downsizing".
                    http://www.automarket.ro/stiri/mai-p...-15-70781.html
                    Dat fiind ca ala inlocuieste vreun aspirat de 2 litri tot downsizing il vad.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Comparatia era cu 1.4 TSI, nu stiu unde vezi tu 2 litri.
                      Volkswagen va introduce în acest an un nou motor TSI de 1.5 litri disponibil în versiuni de 130 CP şi 150 CP care consumă cu 1 litru/100 km mai puţin decât actualul TSI de 1.4 litri şi 125 CP.
                      Practic, noul motor va fi cu circa 10% mai eficient decât actuala unitate de proulsie TSI de 1.4 litri şi 125 CP.
                      Ar fi inlocuit 2.0 TFSI daca livra minim 170 CP. Nu vad cine ar cumpara un S4 1.56TSI cu doar 150 CP, daca 2.0TFSI l-a eliminat einstein.
                      Asa, isi cumpara omul direct A4.
                      Cand alegi S4, te astepti la macar +50CP fata de varianta de baza, deci >200 CP.
                      Last edited by mr.K; 3 May 2016, 12:48.

                      Comment


                      • 2.0tfsi pe noul a4 parca scoate peste 250 de cai, comparabil cu un 3.0tdi mai putin la cuplu.

                        s4 ar trebui sa scoata peste 300 de cai, cum numai 200? pai 200 scoate orice a4 ”normal”

                        Audi ne-a chemat în Italia pentru a ne arăta noul Audi A4. Cea mai nouă generație a modelului de clasă medie se prezintă cu o serie impresionantă de tehnologii de ultimă generație și cu un motor 2.0 TDI de 190 de cai care consumă infim. Și e Euro 6, deci în afara scandalului Dieselgate.


                        2.0tfsi =252 de cai

                        Testat în exclusivitate pentru România, în apropiere de canalele Veneției, noua generație Audi A4 este cea mai melodioasă propunere din segmentul mediu premium.


                        s4 vine cu un motor v8 de vreo 4l
                        Last edited by cristi....; 3 May 2016, 16:38. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • 2.0tfsi =252 de cai
                          261 si 267 CP au variantele cele mai potente 2.0 tfsi, pe S3, Cupra, Golf R.

                          s4 vine cu un motor v8 de vreo 4l
                          Venea.

                          Acum are un V6 3.0 TFSI.

                          Dar problema era alta, ce motor inlocuieste.
                          einstein crede ca la VAG e ca la Renault, ai cateva motoare mari si late si tot renunti la cate unul, bagand o rasnita in loc.
                          Last edited by mr.K; 3 May 2016, 18:36.

                          Comment


                          • ))

                            pai cam asta e diferenta.. vag-u are o paleta mult mai larga de motorizari comparativ cu renault-u;bine, nici brandurile si implicit pretentiile si standardele nu se compara

                            de ex pe talisman, nava ”amiral” a francezilor, cel mai ”mare” motor e de 1.6 litri. bine, are 200 de caluti, dar mai mergeau si alte motoare, mari mari si mai potente, nu neaparat ca nr de cai dar ca si cuplu, puteau lua ceva de pe megane rs si trophy generatia anterioara. adica clio 4 rs trophy e mai puternic decat cea mai mare si mai luxoasa masina a constructorului??

                            de ex, prin comparatie, superbu, nava amiral a cehilor cel mai mare motor e de 2l cu 280 de cai )

                            2.0tfsi de 262 de cai vine si pe a4, nu numai pe variantele de top ale compactelor din grup

                            posibil ca 2.0tfsi sa vina declinat si intr-o varianta inferioara de putere pe a4, in trecut stiu ca avea 211-220 de cai
                            Last edited by cristi....; 3 May 2016, 19:22.

                            Comment


                            • Alooo, gara, stiti sa cititi? Am zis un aspirat de 2 litri, ca ala ar avea 150 de cai. Tfsi e turbo, de unde si Tul si cei 200 de cai. Tu intelegi ca ziaristii lu peste care inlocuiesc 125 de cai cu 150 de cai....

                              Mare minune, inlocuiesti un motor mai mic si mai putin puternic cu unul mai mare si mai puternic, ambele fiind turbo, foarte inovator, ce sa zic.
                              Last edited by einstein1984; 4 May 2016, 08:50. Reason: Automerged Doublepost
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Mare minune, inlocuiesti un motor mai mic si mai putin puternic cu unul mai mare si mai puternic,
                                ...si mai economic.
                                Pai e minune, pebtru ca pana acum constructorii, inclusiv VAG, tot micsorau capacitatea motoarelor.
                                Sper sa nu ajunga totusi la cilindri cat un degetar care sa-ti ofere posibilitatea sa impingi masina la deal.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google