Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cel mai ieftin, dublu fata de Logan.

    Comment


    • La cum isi pastreaza valoarea, il iei peste 2-3 ani la pret de Logan.

      Comment


      • Da mai nea Fane, da' aia e...masina.
        Are fix ce vor loganistii; dotari si ...motoare. Bine...daca ti-e pofta.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Cel mai accesibil Megane Sedan este animat de un motor aspirat de 1,6 litri și 115 CP, alimentat cu benzină
          Daca tot exista Logan diesel de 12 mii de euro, ce mai era daca faceau unul de 12 mii cu motorul de 1.6 115CP?

          Comment


          • sa stii ca s-ar misca binisor. nu stiu daca e asemanator cu citronelul, dar c4-ul femeii se misca binisor cu 1,6 -115cp.

            mie, asta mi-ar placea... cu o remapare stage 2 (+20% cp si cuplu) altfel ai vorbi.

            "Versiunea de vârf, 1.6 dCi de 130 CP costă 18.900 euro."
            Last edited by B997NDL; 6 October 2016, 21:32. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Lasa, ca-i mai bun 1.0 saracie. Atat meritam. Nu suntem rusi, brazilieni.

              Comment


              • E bun motorul 1.6 SCe. L-am condus pe dokker si se infinge masina fata de 1.6 8v pe logan mcv, care parea mereu lesinat dupa 100 km/h.

                Comment


                • Originally posted by B997NDL View Post
                  "Versiunea de vârf, 1.6 dCi de 130 CP costă 18.900 euro."
                  Cel mai bun motor din segmentul sau. 130cp si 320 Nm; motor nu gluma.
                  Renault are de ceva vreme in gama sa de masini o noua motorizare, una diesel care este recunoscuta in prezent drept cea mai buna din lume in segmentul de 1.6 litri. Pentru a ajunge sa vedem de ce a…
                  Last edited by IancuMIC; 6 October 2016, 22:02.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Originally posted by IancuMIC View Post
                    Da mai nea Fane, da' aia e...masina.
                    Are fix ce vor loganistii; dotari si ...motoare. Bine...daca ti-e pofta.
                    Originally posted by Fanez View Post
                    Cel mai ieftin, dublu fata de Logan.
                    Si loganul e masina. E ca si cum ai zice: dau niste bani pe o masina si mai dau inca o data pe atat pe motor. ... da' mie nu mi-e pofta.

                    Comment


                    • de la distanta, loganul poate parea masina.
                      dar e jumate si din "masina", cum zici tu, si din motor, fata de meganurile astea.

                      Comment


                      • Pai d-aia e la juma' de pret.

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          Lasa, ca-i mai bun 1.0 saracie. Atat meritam. Nu suntem rusi, brazilieni.
                          K, iar vremi sa ne pisam in centru pe statuie, dar n-avem bani de amenda? parca discutasem de ce nu s-a vandut 1.6_16v in detrimental lui 1.4mp3, sau ai uitat deja?

                          Originally posted by B997NDL View Post
                          de la distanta, loganul poate parea masina.
                          dar e jumate si din "masina", cum zici tu, si din motor, fata de meganurile astea.
                          megane aproape "tanda pe manda" ca dotari cu loganul, in plus la megane 1.6 115cp, logan 0.9_90cp, airbag Cortina la megane, climatronic dual pe megane, simplu pe logan, jante 16 otel megane - 15 aliaj logan...megane 16000 coco, logan 11000 coco. gandeste-te si la diferentele la intretinere (consum, revizii, piese, in caz ca se buleste ceva dupa 3 ani, cand nu mai ai garantie). merita diferenta 5000 de euro? pt mine, nu, ca plasticele din megane sunt cam ca alea de pe penultimul focus, doar o idee peste logan si faptul ca are bordul moale nu ma coafeaza, atata timp cat fetele de usa de care ma frec zilnic, sunt ca o placa de pal melaminat. daca vreau airbaguri Cortina, am si alte variante decat sa dau 5000 de euro pe ele si sa pastrez acelasi plastic ieftin. in rest, diferentele sunt "mofturi".
                          a nu se intelege ca nu mi-as lua un megane. dar nu pe asta...la 16000 de euro, prefer un grand espace din 2013-2014, cu dotari cat 3 megane-uri si 5 loganuri laolalta, cu motor 2.0 turbo benzina, 170cp, trapa panoramica, electrica, 7 locuri...sau un duster sau un Subaru outback, poate chiar Tribeca. cand masini low-cost, cu material indoielnice, costa mai mult de 10000 de euro, avem o problema ca specie, daca suntem dispusi sa dam o caruta de bani pe o gramada de table si plasticuri, cu o electronica tot mai putin testate inainte de a fi produsa, cu materiale chinezesti, asamblate in romania, turcia, spania... in 2008, cand s-a lansat penultimul megane, coupe-ul avea pret de pornire de 13800, cu dotari ceva peste un logan prestige de 10500. acolo se merita diferenta, azi, insa, pentru aceeasi diferenta, sa dai dublu la bani..pai sa stea renou flexat, ca n-o sa-mi iau masina de la ei.
                          Last edited by Seba; 6 October 2016, 23:53. Reason: Automerged Doublepost
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Da dar:
                            Originally posted by B997NDL View Post
                            de la distanta, loganul poate parea masina.
                            dar e jumate si din "masina", cum zici tu, si din motor, fata de meganurile astea.
                            asa ca.... [emoji2] [emoji41]
                            Daca era "made in germany" as fi zis: da dar e masina germana.
                            Fix fâs.

                            Comment


                            • K, iar vremi sa ne pisam in centru pe statuie, dar n-avem bani de amenda? parca discutasem de ce nu s-a vandut 1.6_16v in detrimental lui 1.4mp3, sau ai uitat deja?
                              Pe principiul asta Renault sa scoata toate motorizarile de varf, ca oricum vanzarile mari nu vin din masinile alea.
                              Voiam sa spun ca exista motor disponibil, daca se vrea.
                              Treaba fiecaruia unde isi poate permite sa urineze.
                              O gama larga de motoare daca o oferi arati ca esti producator de masa, nu de nisa. Dacia e o nisa, pe piata saracilor. Iar de saraci nu duce lipsa Europa. Problema e ca in USA de banii de pe Logan cumperi altceva. Dar nah, norocul de a te naste european e mai presus de a fi un american fara traditii.
                              Last edited by mr.K; 7 October 2016, 08:34.

                              Comment


                              • Renault pune motoare sanatoase pe modelele lor, e normal ca Dacia fiind facuta din start pentru "piete emergente" sa nu aibe tehnologia de pe Renault-uri decat unde e absolut nevoie (esp, abs, airbaguri frontale si laterale, faruri de zi reglementate prin directive europene)
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google