Originally posted by IancuMIC
View Post
Stiri auto de tot felul
Collapse
X
-
Daca asta imi era scopul, "contracaram" imediat dupa ce ai postat; dar ai inceput un intreg tam-tam-ul pe cea rechemare din partea Dacia de parca era Apocalipsa, iar nu ceva uzual, din partea producatorlor. Tocmai tu care nu mai esti client dacia, esti interesat de aceste masini; complicata existenta. Mai si suferi in aceasta masina.
Tocmai ti-a "spus" nea Fane cum stau lucrurile cu rechemarile.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Vezi ca VAG mai are chemari si in 2014, le-ai ratat.
Nu venea apocalipsa cu chemarile Dacia, dar cei mai multi de pe aici avem Dacia si poate prezenta interes, Passat au mult mai putini. Asa ca stirea dumitale a prins la fix, ne-a pus in garda.
O dai cotita aiurea, stii bine ca esti partinitor, dar faci pe obiectivul. Te vad eu obiectiv cand s-o duce turbina aia.
Tocmai tu care nu mai esti client dacia
Daca n-o vrei, o s-o tin pentru vreme nasoala.Last edited by mr.K; 8 October 2016, 11:53.
Comment
-
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
O sa-i astepte la iesirea din orase pe astia cu masini VAG, sa le sufle in teava de esapament.
La ce masini trec pe la RAR si ies perfecte la noxe, VAG ar trebui sa moara de invidie ca ei au nevoie de softuri, cand ajunge un pix si o stampila.
Megane 1 diesel nici nu stiu cum a putut fi omologat pe Romania, ca noxele nu ieseau niciodata.
Comment
-
Putina lume stie ca multe modele Mercedes Benz de ultima generatie au sub capota motorizari diesel semnate de francezii de la Renault.
4 cilindri in linie de 1.6l care sa concureze de la egal la egal orice 3.0 v6 disel... ) hm, interesant
aproape adevarat, nu o sa poata concura 3.0 disel de la bmw cu 3 sau 4 turbine...Last edited by cristi....; 8 October 2016, 14:01.
Comment
-
acum l-au scos cand lumea renunta la diesel pt benzina si/sau electric ? macar daca-l vand si la mb sau mai taie din costul cercetarii !
bravo lor ! creator de automobile !
poftim inovatie : http://www.autolatest.ro/editorial-a...esie-variabila
dar parca v-am mai aratat o data acest motor.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
l-au scos acum, dar dezvoltarea lui a inceput prin 2011-2012, cand deja Mercedes avea sa cumpere 1.5dci si 0.9tce, 1.2tce. asta a fost la schimb cu platform lui c-klasse, pentru ca Renault sa-si dezvolte megane-ul, talisman-ul si ala de a inlocuit laguna...ala de seaman cu Passat-ul. latitude, fir-ar astia doi colaboreaza de multa vreme, din 2010-2011 abia au "oficializat". daymler are actiuni la Renault. 3%, dar areDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
mazda are deja benzinar cu compresie variabila...variaza de la 14 la nu stiu cat.. parca 7-8. 14 cand se vrea mers economic, si 7-8 pt mers sportiv
in plus japonezii au dezvoltat si implementat niste tehnologii ft faine pe mazda 6 facelift
A treia generație Mazda 6 a văzut lumina zilei în 2012 și, cum a împlinit deja patru ani, facelift-ul a bătut la ușă. Pe partea de design, puterea de seducție a filosofiei Kodo este încă la cote ridicate, așa că modelul 2017 nu aduce nou decât oglinzile laterale cu semnalizator…
efectul cica e spectaculos, cel putin pe parte de insonorizare
au pus niste amortizoare de zgomot in cilindrii, printre altele
Comment
-
sa nu uitam ca mazda au fost primii care au spus ca downsizeing e o porcarie si ca ei nu vor renunta sa dezvolte aspirate care sa concureze la consum si performante cu rebuturile astea mici turbo. compresie variabila, amortizoare de zgomot, astea existau, dar nefiind nevoie de ele, nu le-au folosit. plus ca e mai ieftin sa scoti un cilindru si sa pui turbine decat sa fabric blocuri si chiulase care sa suporte ani de zile mecanismul de cilindree/raport de compresie variabil.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment