Sa-mi fie iertat motocicletele , cele mai respectabile au motoare de la 1200 cmc in sus, asa ca mai bine spunem ca Renault si altii mai au putin si fac motoare de scutere pentru masini.
Stiri auto de tot felul
Collapse
X
-
urmatorul pas e motorul in 2 cilindri. asta cred ca e suficient de eco pt 2-3 viitoare norme de poluare
urcare rapida in ture, mai ales daca e si twin turbo, raspuns cvasi instantaneu la acceleratie, lag 0 la turbo...ar fi interesant un 0.8/0.9 tce twin power turbo, 2 cilindri, 100 de cai. cred ca se poate
1.0sce va avea 70 de cai, nu 75
Comment
-
Atunci când testele de emisii nu se realizează în laborator și trec în traficul real, motoarele turbo de cilindree mică sunt dezavantajate la emisii și consum. Constructorii se gândesc să readucă în prim-plan motoarele aspirate și diesel-urile de cilindree mare.
cand ziceam ca eficienta downsizingului e doar in imaginatia unora...Last edited by cristi....; 17 October 2016, 11:45.
Comment
-
7 ani pierduti aiurea, de stagnare, cu ue.....niste habarnisti, salveaza ei planeta. acu se revine de unde s-a plecat, tipic ro. si pe dincolo e ca la noi, doar ca acolo se poarta mai mult "manusile" si sunt ingropati in reguli, tocmai ca sa nu mai trebuiasca ei sa gandeasca, apasa doar pe niste butoane si atat, ca asa li s -a spus, iar daca incep sa puna intrebari, adica sa gandeasca, sunt intrebati daca de a 2a zi vor sa fie liberiLast edited by cristi....; 17 October 2016, 12:08.
Comment
-
cristi.... mama omida...ia citeste ce am postat mai sus. Aspiratele nu sunt mai eficiente. Indiferent cat ne dormi asta (deh...inca plang dupa 1.4 ca "stil"). Doua motoare, aceasi putere, unul turbo de 1/2 din cilindree...o sa fie indiferent de test, mai eficient (suprafete de frecare mai mici, putere mai mare la turatii mai mici etc). Ca noi plangem dupa placerea de a conduce...asta-i alta mancare de peste.
Plus ca noi nu discutam de abureli de laborator...noi discutam de viata reala. Vezi consumuriile pe care le au 1.6 pe logan...si alea pe care le are 0.9 TCe (care sunt sunt mult mai apropiate de diesel)
Comment
-
Nu prea are legatura cu masinile, mia placut conceptul. Viitorul cam asa o sa fie, pe doua roti, daca vrei electric.
http://adevarul.ro/life-style/auto/b...68f/index.html„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Acum putem spune clar ca un motor Ford 1.0 EcoBoost sau un motor 0.9 TCe consuma in realitate mai mult decat o fac motoarele mai vechi Ford 1.2 80 CP aspirat sau motorul 1.4 MPI de 80 CP al celor de la Renault.
Comment
-
ma stric de ras. au renuntat initial la 2.0 si 1.9dci, inlocuindu-le cu 1.6dci pt ca in final sa revina la 1.9dci )) de noaptea mintii
de vina sunt astia de la ue. ar trebui... sa-si revizuiasca pctele de vedere, ca sa ma exprim civilizat, sau sa plece si sa lase locul altora mai competenti
ei, trebuie sa-si recupereze o laie, ce bani? cei de la vw renunta la 1.2 si 1.4tsi (care nu-s atat de vechi pe piata) pt un 1.5tsi... japonezii sunt cei mai destepti baieti, nu s-au incurcat cu prostiile europenilorLast edited by cristi....; 18 October 2016, 14:15.
Comment
-
Comment