Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa-mi fie iertat motocicletele , cele mai respectabile au motoare de la 1200 cmc in sus, asa ca mai bine spunem ca Renault si altii mai au putin si fac motoare de scutere pentru masini.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • urmatorul pas e motorul in 2 cilindri. asta cred ca e suficient de eco pt 2-3 viitoare norme de poluare

      urcare rapida in ture, mai ales daca e si twin turbo, raspuns cvasi instantaneu la acceleratie, lag 0 la turbo...ar fi interesant un 0.8/0.9 tce twin power turbo, 2 cilindri, 100 de cai. cred ca se poate



      1.0sce va avea 70 de cai, nu 75
      Last edited by cristi....; 10 October 2016, 17:01. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Atunci când testele de emisii nu se realizează în laborator și trec în traficul real, motoarele turbo de cilindree mică sunt dezavantajate la emisii și consum. Constructorii se gândesc să readucă în prim-plan motoarele aspirate și diesel-urile de cilindree mare.


        cand ziceam ca eficienta downsizingului e doar in imaginatia unora...
        Last edited by cristi....; 17 October 2016, 11:45.

        Comment


        • Astfel că vom vorbi de un trend invers, de upsizing, în următorii ani ai industriei auto", spune Pavan Potluri, analist IHS Automotive, citat de Reuters.
          Asteptam....

          Comment


          • 7 ani pierduti aiurea, de stagnare, cu ue.....niste habarnisti, salveaza ei planeta. acu se revine de unde s-a plecat, tipic ro. si pe dincolo e ca la noi, doar ca acolo se poarta mai mult "manusile" si sunt ingropati in reguli, tocmai ca sa nu mai trebuiasca ei sa gandeasca, apasa doar pe niste butoane si atat, ca asa li s -a spus, iar daca incep sa puna intrebari, adica sa gandeasca, sunt intrebati daca de a 2a zi vor sa fie liberi
            Last edited by cristi....; 17 October 2016, 12:08.

            Comment


            • Doamne-ajuta...am crezut la un moment-dat c-au murit toti inginerii adevarati; se pare ca totusi nu, mai sunt si de-aia care gandesc.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Si cu toate astea...cifrele defilate pe aici infirma stirea. Nu's ce sa cred...niste teste facute de nu's cine...sau viata reala?

                Comment


                • pai din 2019 incep sa testeze consumurile in viata reala, nu abureli de laborator. de atunci o sa inceapa decaderea downzisingului si repunerea in drepturi a aspiratelor

                  Comment


                  • cristi.... mama omida...ia citeste ce am postat mai sus. Aspiratele nu sunt mai eficiente. Indiferent cat ne dormi asta (deh...inca plang dupa 1.4 ca "stil"). Doua motoare, aceasi putere, unul turbo de 1/2 din cilindree...o sa fie indiferent de test, mai eficient (suprafete de frecare mai mici, putere mai mare la turatii mai mici etc). Ca noi plangem dupa placerea de a conduce...asta-i alta mancare de peste.
                    Plus ca noi nu discutam de abureli de laborator...noi discutam de viata reala. Vezi consumuriile pe care le au 1.6 pe logan...si alea pe care le are 0.9 TCe (care sunt sunt mult mai apropiate de diesel)

                    Comment


                    • Originally posted by bolovan View Post
                      Si cu toate astea...cifrele defilate pe aici infirma stirea. Nu's ce sa cred...niste teste facute de nu's cine...sau viata reala?
                      Am mai scris despre testarea consumului.

                      Comment


                      • Nu prea are legatura cu masinile, mia placut conceptul. Viitorul cam asa o sa fie, pe doua roti, daca vrei electric.
                        http://adevarul.ro/life-style/auto/b...68f/index.html
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment




                        • jos cu mizeriile astea de motoare

                          Comment


                          • Acum putem spune clar ca un motor Ford 1.0 EcoBoost sau un motor 0.9 TCe consuma in realitate mai mult decat o fac motoarele mai vechi Ford 1.2 80 CP aspirat sau motorul 1.4 MPI de 80 CP al celor de la Renault.
                            Astea au fost produse si inca nu si-au recuperat banii investiti in ele. Abia dupa aia se va renunta la ele.

                            Comment


                            • ma stric de ras. au renuntat initial la 2.0 si 1.9dci, inlocuindu-le cu 1.6dci pt ca in final sa revina la 1.9dci )) de noaptea mintii

                              de vina sunt astia de la ue. ar trebui... sa-si revizuiasca pctele de vedere, ca sa ma exprim civilizat, sau sa plece si sa lase locul altora mai competenti

                              ei, trebuie sa-si recupereze o laie, ce bani? cei de la vw renunta la 1.2 si 1.4tsi (care nu-s atat de vechi pe piata) pt un 1.5tsi... japonezii sunt cei mai destepti baieti, nu s-au incurcat cu prostiile europenilor
                              Last edited by cristi....; 18 October 2016, 14:15.

                              Comment


                              • domnilor, iar am ajuns sa discutam despre consumuri? daca vreti sa continuam discutia despre consumuri turbo vs aspirat, va rog sa ne mutam aici cu discutia respectiva. mersi de intelegere.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google