Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probelemle la semicounuri au fost de calitate de la un furnizor, nu de conceptie a motorului....
    Ce old school, ca e vorba de norme de poluare care ii imping sa-l foloseasca?

    Originally posted by B997NDL View Post
    dar ala nu e dacia, e renault, si nu e pentru prostii de romani.
    somalezii sunt smecheri pe langa noi.
    Somalezii platesc pentru dotariile alea, ca nu-si iau golf 4 Sh ca nou....
    Last edited by einstein1984; 11 February 2016, 11:13. Reason: Automerged Doublepost
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Iar pe lângă, ca de obicei.
      Când a fost pe orice DACIA motor 1,6 16v pe lanț? Mai nou aspiratele cu VVT sunt SCe-uri
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • torq, de dacia kwid stii ceva? urmeaza sa apara si la noi?

        in cazul unui raspuns afirmativ, e mai bine lucrat ca cel din india sau e la fel?

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          Iar pe lângă, ca de obicei.
          Când a fost pe orice DACIA motor 1,6 16v pe lanț? Mai nou aspiratele cu VVT sunt SCe-uri
          Bun, n-a fost. Dar, o sa fie pe Dacia?

          Comment


          • E deja prezent, trebuie doar să cauți: Duster ph2, Dokker și Lodgy.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Ma gandeam la Logan/Sandero.
              Dokker-nu inteleg cine si-ar lua pe benzina masina de muncit.
              Lodgy-la cate se vand in Romania, nu conteaza ce motoare au.
              Duster pe benzina-cuplu mic si consum mare la un SUV-proasta alegere pentru cine ia bezinar.
              Last edited by mr.K; 11 February 2016, 21:31.

              Comment


              • dusteru e printre cele mai usoare daca nu cel mai usor suv...nici nu stiu daca e corect sa-l numim suv, mai degraba crossover deci nu ai nevoie de nu stiu ce putere

                1.2tce e perfect, singurul - e consumul de benzina

                dokker e o masina interesanta subapreciata din pct meu de vedere, nu e musai masina de muncit, e si versiunea ”de strada”, normala, pt familie

                un dokker stepway mi se pare foarte interesant, ce nu-mi prea place e inaltimea caroseriei, nu stiu cum se impaca cu mersul pe autostrada de ex, daca se simt turbulente din cauza inaltimii prea mari etc. in rest mi se pare foarte ok

                Welcome to AutoMotoTube!!! On our channel we upload every day short, (2-5min) walkaround videos of Cars and Motorcycles. Our coverage is from Auto and Moto s...



                desigur, daca as avea bani as alege oricând un big luxury saloon sedan de genul astuia

                Welcome to AutoMotoTube!!! On our channel we upload every day short, (2-5min) walkaround videos of Cars and Motorcycles. Our coverage is from Auto and Moto s...


                mie imi face cu ochiu si Toyota aygo 2

                Hello to MotorCarTube and a new car check. Today we present the 2016 Toyota Aygo, enjoy the detail view in the interior and exterior. Thanks for view! You al...


                mi se pare f ok, aratoasa, fasneata, motor mic, distributie pe lant, costuri mici de intretinere...trebuie sa ma hotarasc ar mai fi si fiat 500 dar unu bine dotat e la pret de compacta

                New Fiat 500 reviewed !1.2 69I started with a walkaround, then I reviewed the interior and finally at 5:10 I took a testdrive.Don't waste your time waiting ...


                imi place la nebunie stilul asta retro stylish
                Last edited by cristi....; 11 February 2016, 21:51.

                Comment


                • Crossover e Captur, Duster are niste capacitati de trecere pe teren accidentat care il incadreaza drept SUV.
                  Prefer 1.6 16V aspirat decat 1.2 tce.

                  Comment


                  • test cu noul a4, 3.0tdi , 272 de cai

                    Pentru primele teste cu noua generație de Audi A4 am călătorit în Italia. Acolo am testat versiunea de top, diesel-ul TDI de trei litri, quattro cu automată ...







                    corect e ca dusteru, precum si 99% din asa zisele suvuri, sa fie de fapt crossovere

                    caracteristicile crossoverului: automobil cu design de SUV dar care este mai apropiat de mașinile de stradă. Multe crossovere sunt mai degrabă break-uri cu suspensie mai înaltă, tracțiue 4x4 și scut-uri pentru a oferi posibiltăți de deplasare pe teren accidentat.

                    Șasiul este monococă și suspensiile sunt foarte bine adaptate pentru șosea (derivând din suspensiile pentru versiunile de stradă). Datorită greutății scăzute a șasiului se pot folosi suspensii, motoare și componente ale transmisiei mai ușoare, obținându-se astfel economii de combustibil. Greutatea scăzută, centrul de greutate situat mai jos și suspensiile adaptate pentru șosea oferă și un comportament rutier foarte bun.

                    suv e jeep wrangler de ex: acolo ai si greutate, si suspensii heavy duty pt offroad, sasiu separat, etc

                    https://ro.wikipedia.org/wiki/Crossover_(automobil)

                    pana si volvo xc90 e tot ”suv” crossover

                    dusteru are platforma loganului. ce treaba are loganul cu offroadul? dusteru are capacitati bune in teren datorita consolelor scurte. pune-i si la un logan o bara fata taiata, cu unghi mare de atac si bate 50% dintre ”suvurile” compacte
                    Last edited by cristi....; 11 February 2016, 22:27. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • confunzi suvurile cu masinile de teren. nu prea au treaba. Porsche Cayanne e suv tipic, si nu cred ca exceleaza offroad.
                      in europa circula o idee gresita, cum ca SUV ar insemna sport utility vehicle.
                      gresit ! parintii SUV-ului sunt americanii, care au carosat o camioneta pentru a putea face piata o data pe saptamana si era destinata celor care traiesc in suburbii (de obicei oameni cu bani, nu ca la noi, toti cat mai aproape de centru).
                      SUV la mama lui, in SUA, inseamna SubUrban Vehicle.

                      Comment


                      • nu stiu pe ce platforma tehnica e construit cayennu, dar daca imprumuta platforma de la alta masina normala, sport sa zicem, nu e suv ci crossover

                        asta inseamna de fapt crossover de unde si confuzia: crossoverul se refera la acea masina cu valente offroad (garda mai mare, 4x4 sau doar un esp mai smecher - asta e noua moda acum, alternativa la 4x4-) dar care imprumuta platforma tehnica a unei masini normale, de sosea


                        stii care a fost primul suv american? jeep grand Cherokee

                        pana una alta, dusteru fiind construit pe platforma loganului, poate sa fie dzeul offroadului ca tot crossover ramane (arunca un ochi pe caracteristicile crossoverului)

                        iar ca o masina sa fie considerata pe drept ”de teren” are nevoie de urmatoarele:

                        tractiune integrala cu puntea motoare de baza cea din spate;

                        posibilitatea de transfera mecanic cuplul motor la puntea fata, fie prin intermediul unui diferential interaxial (de obicei blocabil sau autoblocabil) fie prin intermediul unei cutii de transfer;

                        obligatoriu diferentiale blocabile sau autoblocabile cel putin la puntea spate

                        echipare cu anvelope adaptate mediului in care ruleaza ( noroi si/sau zapada) all terrain
                        ex de masini de teren:Land Rover Defender, Nissan Patrol, Toyota Land Cruiser, Jeep Wrangler, Lada Niva, ARO, Mitsubishi Pajero etc

                        Caracteristicile unui crossover referitoare la capacitatea de trecere:

                        garda la sol marita in comparatie cu un automobil normal sedan;
                        unghiuri de atac si degajare mai mari decat la un automobil conventional de sosea;
                        poate dispune de tractiune 4×4 ( avand in vedere ca sunt crossovere ca nici macar nu dispun optional de tractiunea 4×4;
                        tractiunea de baza este la puntea fata;
                        tractiunea integrala este nepermanenta ( adica in majoritatea timpului cuplul este distribuit catre o singura punte motoare);
                        tractiunea integrala se efectueaza in general prin intermediul unui cuplaj electromaganetic multidisc sau a unui cuplaj comandat electrohidraulic de tip Haldex , ce lucreaza in mediu umed, comandat electromagnetic sau electrohidraulic.
                        de obicei exista un comutator de comanda al tractiunii 4×4 in habitaclu


                        sper ca te-am lamurit si am incheiat discutia pe marginea acestui subiect
                        Last edited by cristi....; 12 February 2016, 00:58. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • tu confunzi clar suv-urile cu vehiculele offroad. Land Rover Defender n-a prea fost batut la offroad, dar n-are treaba cu suv-urile.
                          ca tot ai zis de grand cherokee, am avut un amic care avea unul.
                          stii ce scria pe spatele parasolarului ?
                          atentie, acest vehicul nu este pentru offroad. cauta un cherokee 1 si te poti convinge singur.

                          Comment


                          • Off roader pursange in Europa sunt putine: G Klasse, Defender/Discovery.

                            Comment




                            • cine zicea ca vw ”inseala” si ”minte” clientii?? inseamna ca si dacia face acelasi lucru, nu? si inca cum, de 10 ori mai mult. eu nu m-as simti lezat daca as avea un 1.5dci

                              ce mi se pare f interesant e ca vw polueaza mai mult in conditii de laborator decat in conditii reale, unde e f aproape de normalitate )
                              Last edited by cristi....; 15 February 2016, 15:36.

                              Comment


                              • Dupa cum am vazut mai sus, nu prea intelegi multe...
                                Dat fiind ca nimeni nu le-a cerut lui renault sa nu polueze pe strada ci omologarea se face in laborator, motoarele sunt optimizate fix pentru asta. Iar utacul compara foarte amabil mere cu mandarine, o sa reiasa ca un diesel de 3 litri polueaza cel mai putin si e ideal pentru oras...

                                un articol care explica ceva mai clar decat stirile bombastice de la autolatest
                                http://automobile.challenges.fr/actu...ml#Credibilite tests UTAC

                                Last edited by einstein1984; 15 February 2016, 16:15. Reason: Automerged Doublepost
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google