Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, dar nu înțeleg ce am bolduit mai jos...

    Încă de la iniţierea apelului, automobilul informează operatorul 112 despre tipul vehiculului, numărul de persoane aflate la bord, direcţia de mers şi coordonatele GPS ale acestuia.
    Serios? Dar cum își pot da seama de asta? Sau poate sistemul o veni echipat cu o cameră video și cel puțin două microfoane pentru preluare stereo de nu o să mai ai deloc intimitate. În fine. Poate că editorul știrilor o mai fi pus ceva de la el ca să iasă "bine" la minute.
    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

    Comment


    • Poate sunt echipate mai nou cu senzor de greutate si pe bancheta din spate gen martor centura lipsa si de aici poate comunica cate persoane sunt in masina.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Dacă ne raportăm la Logan II, sistemul e deja implementat pe renault Clio4 și Lada Vesta

        TCU (telematic contol unit) e legat pe can cu airbag(senzori pasageri, centuri, impact), are microfon și difuzor propriu.
        Attached Files
        Last edited by t0rquemada; 3 April 2018, 19:26.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • A new 1.0l H5Dt gasoline engine planned

          The waltz of new products on the range of gasoline engines is in full swing at the moment within the Renault-Nissan Alliance. So after the highly anticipated 1.3 Tce, Renault is preparing a new small gasoline block of 1000 cm³.

          Called H5Dt, the newcomer will again use the now well-known architecture of H motors, and therefore the new 1.3 Tce (H5Ht) or the Tce 90 (H4Bt) it is called to replace.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Asta micu' de acum 1 point zero e vedeta prin service-uri si il inlocuiesc deja?
            Last edited by mr.K; 3 April 2018, 22:59.

            Comment


            • Unul este SCe 1.0, aspirat, ieftin, pentru economiile emergente. Altul este TCe 1.0, turbo.

              Comment


              • Când postăm de dragul postării:

                1.0 SCe e B4D fără turbo 999cm3 injecție indirectă
                0.9 TCe e H4B turbo 898cm3 injecție indirectă

                HXX = motor TCe turbo

                Unlike the small 3 cylinder 900cc (H4Bt) that equips the Clio and Twingo, the newcomer( 1.0l H5Dt) will have a direct injection and a displacement of between 976 and 1050cc. The power developed should thus be slightly up (around 100hp), but above all, the approval thanks to a higher couple should win, as well as consumption. Because here is the goal: further reduce consumption while improving driving pleasure that had degraded the practice of "downsizing".

                Originally posted by t0rquemada View Post
                Dacă ne raportăm la Logan II, sistemul e deja implementat pe renault Clio4 și Lada Vesta

                TCU (telematic contol unit) e legat pe can cu airbag(senzori pasageri, centuri, impact), are microfon și difuzor propriu.
                Tot legat de bigbrother:

                -se pot culege date referitor la stilul de condus(accelerări,turație,viteză, frână)
                -se pot culege date de geolocație

                Datele de mai sus se pot, "share"-ui cu compania de asigurări/poliție(depăsirea vitezei legale)

                Discuția e mult mai lungă, mai sus sunt doar câteva exemple anti ecall
                Last edited by t0rquemada; 4 April 2018, 12:13. Reason: Automerged Doublepost
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by prometheus View Post
                  Poate sunt echipate mai nou cu senzor de greutate si pe bancheta din spate gen martor centura lipsa si de aici poate comunica cate persoane sunt in masina.
                  Toate astea la doar 100 euro? Așa să fie...

                  Cât despre centuri, românul nu prea are educația asta... Nu-și pun cei din față, deci ce exemplu să dea pasagerilor spate? Dar repet, așa să fie...
                  http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                  Comment


                  • Tendinţa de scădere a vânzărilor de autoturisme echipate cu motoare diesel în Germania s-a agravat în martie, prima lună care a urmat după ce un tribunal german a decis că autorităţile locale pot interzice accesul vehiculelor diesel mai vechi, transmite...

                    Comment


                    • Locul din America unde sunt lăsate să moară mașinile VW re-cumpărate de fabrică de la proprietari după dieselgate.
                      Attached Files
                      Last edited by 77sky; 6 April 2018, 10:56.

                      Comment


                      • În legătură cu știrea de pe Digi24 și cu normele lu' Merel...

                        Îmi pare rău că acum 3-4 săptămâni am avut dreptate când am spus ce am spus despre diesel... și-mi mai pare rău de colegul forumist care a ținut morțiș ca dealerul din orașul din Germania în care locuiește, care deși nu avea Logan 2 în ofertă, a fost bătut la cap o lună de zile să-i aducă unul din România.

                        Pe motorină, da!
                        http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                        Comment


                        • Originally posted by gecmc94 View Post
                          Locul din America unde sunt lăsate să moară mașinile VW re-cumpărate de fabrică de la proprietari după dieselgate.
                          sa mergem sa le cumparam. ne umplem de bani vanzandu-le aici. imi opresc si eu vreo 10 pentru cand se va dumiri lumea cum e cu electricele si vor cauta innebuniti diesel
                          Last edited by 77sky; 6 April 2018, 10:57.

                          Comment


                          • Taci mah, ca electricele sunt foarte bune, numai ca dai bani de o casa pe o troaca mica, fara portbagaj, care merge intre 2 cartiere la ora de varf si ramane fara rezerva de curent, plus ca nu ai unde le incarca.

                            Comment


                            • Cu autonomie ~300km (Renault Zoe), sigur mergi doar in doua cartiere....

                              Mai discutam in cativa ani. Tehnologia este inca la inceput (ma refer la full-electric).
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Și vreo 240 km iarna, asta când este nouă bateria. Și o pierdere de capacitate în vreo 2 ani. Și un cost de multe mii de € la schimbare. Și un cost al electricității de 10$ pe oră la stația "rapidă", un Zoe se încarcă într-o oră și 40 minute deci costă 17$ ca să mergi 200 km (cu AC pornit și muzică). Pe mine mă costă sub 8 litri de motorină deci sub 45 de lei, <12$.

                                Tehnologia bateriilor nu este deloc la început. Este chiar avansată. Dacă băgau banii publici în studierea tehnologiei de catalizare, se făceau mari progrese.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google