Skoda Octavia 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Bmw dar fara N47
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #47
      Originally posted by eugenmanea View Post
      Ehe am citit si eu de BMW si nici la ei nu e prea pe roze. Au avut probleme la lantul de distributie. Scria un posesor ca s-a dus post - garantie sa isi repare distributia (nu mai retin exact daca avea si altele...dar am impresia ca da) si i s-a raspuns: datorita faptului ca sunteti client fidel si ati facut toate reviziile la noi, va reparam masina doar cu 4,000 lei in loc de ...nu mai retin exact cred vreo 10,000 ))))))))
      Eu am N47 si din vorba-n vorba am auzit pe ici-colo cum ca ar fi o rechemare pentru patine/lant etc ==> distributie.
      Am sunat, am stat 2 minute la tel si se pare ca a mea nu intra in acest lot, nu stiu de ce...
      Pe de alta parte, cel de la care am aflat, a sunat, masina intra in lotul respectiv, a fost, a verificat si apoi a schimbat tot ce tine de distributie la ei ==> Cost 0 ==> masina adusa de afara.

      Pe de alta parte, eu nu am nimic impotriva niciunui constructor de masini, dar, va povestesc:
      A3 - 1.2 TSI - Hidramat - masina de 25.000 km, cumparata aproape de noua de aici, 17.000 euro.

      Ma suna prietenul si va dau cuvantul de onoare ca mi-a spus asa:
      - Bah, masina a vrut sa ma OMOARE
      - De ce ma?
      - Eram in pasaj la Obor, 50 km/h si.....si si-a dat a I-a singura de am crezut ca m-arunca prin parbriz cu tot cu centura...

      Final,
      - Inlocuit mecatronic in prima faza
      - Inlocuit cutie de viteze
      - Cost 0.
      9! 9! 9!
      sigpic

      Comment


      • #48
        Cu mecatronicul se plang multi.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • #49
          Cu un asemenea caz poti da in judecata pe Audi si sa scoti ceva bani, dar, din pacate e vorba de Romania, cu legile moi ca pufuletii.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #50
            Nasol, ce sa mai. Ne-am intrebat si noi, ma daca aveai 80-90...Nu spune mai mult, 80, ce faceai?
            Iti sareau pistoanele prin capota sau cum?

            Acum nu stiu, si astia nu au sisteme de protectie in care efectiv sa nu lase sa intre o treapta mult inferioara raportat la turatie?
            9! 9! 9!
            sigpic

            Comment


            • #51
              Care e ala N47 cum il recunosc in anunturi?
              Am gasit ceva aici:


              Dar toate modelele inclusiv cel de 177 cai au probleme, sau primele modele?

              Si daca erai pe V Oltului si aveai un tir in spate...sau erai intr o depasire ...ce faceai?
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • #52
                La N47 produse dupa 2011, BMW spune ca a eliminat problemele.
                In Bucuresti este un service BMW specializat in schimburi distributie, lucreaza la preturi mult mai acceptabile decat reprezentantele.
                Last edited by mr.K; 14 May 2015, 13:55.

                Comment


                • #53
                  Din anunturi cel mai usor il poti recunoaste dupa anul de fabricatie al masinii:
                  - de la 2008 in sus vorbim de el, in special il vei gasi la modelele facelift, dar, il poti gasi si pe non-facelift undeva la inceput de an 2008

                  136 / 143 / 177 / 184 - in mare este acelasi N47 cu diverse piese schimbate.

                  A mea este sfarsit de 2008, deci spre inceputuri, dar mi-au spus ca sa stau linistit . Din alte auzite, ar fi cu probleme toate cam pana in 03 / 2011 , dar nimic nu este sigur ori oficial.

                  Iti las mai jos ce fac niste baieti, zi de zi, si carora am decis sa le dau unfollow pe facebook. Ma nenorocisera in fiecare zi :

                  => http://www.bimmer-service.ro/bmw-ser...ant-motor-n47/

                  => http://www.bimmer-service.ro/inlocui...or-n47-177cai/

                  => http://www.bimmer-service.ro/inlocui...or-n47-184cai/

                  => http://www.bimmer-service.ro/patina-...cai-motor-n47/
                  9! 9! 9!
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    De baietii astia ziceam.

                    Comment


                    • #55
                      Interesant!
                      Oricum masina vizata de mine va fi minim 2011 si doar in cazuri speciale pot sa ma duc si spre 2010. Sper ca in 3 ani: 2008-2011 au rezolvat problemele.
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • #56
                        bmw renunta la colaborarea cu castrol din cauza numeroaselor plangeri primite de la posesorii cu n47.

                        acum vor merge cu ulei shell, toate modelele de bmw



                        ulei slab, daca il mai tii si cate 20 de mii sau 30 de mii cat "recomanda" producatorul ai distrus distributia aia. deci mai bine sa cazi in extrema mea, schimbat uleiul la 6 mii, chiar daca n-am motor avansat ))

                        apropo:

                        vw va scoate un motor 1.0tsi, 3 cilindri, supraalimentat cu 2 turbine: una mecanica si una electrica: putere: 272 de cai si 270nm

                        Volkswagen a prezentat la Viena conceptul unei motorizări 1.0 TSI de 272 CP. Aceasta are o turbină convenţională şi una electrică.
                        Last edited by cristi....; 15 May 2015, 15:48.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by cristi.... View Post
                          ulei slab, daca il mai tii si cate 20 de mii sau 30 de mii cat "recomanda" producatorul ai distrus distributia aia. deci mai bine sa cazi in extrema mea, schimbat uleiul la 6 mii, chiar daca n-am motor avansat ))
                          Calea de mijloc este cea mai potrivită, adică 10-15.000 de kilometri.

                          Comment


                          • #58
                            e mult: mai ales 15 mii

                            10 mii , treaca mearga, cu un ulei foarte bun. de altfel, in cartea masinii se specifica ca daca masina e folosita in regim sever: si iti spune care sunt conditiile; intervalul se service se injumatateste, ajunge la 7500km

                            eu nu incerc sa conving pe nimeni; doar ca 15 mii mi se pare mult, iar 20 sau 30 de mii interval-inacceptabil, chiar daca as face toata ziua numai drum pe autobanurile nemtesti; tot la 6-7 mii l-as schimba. asta cu 20 de mii e o tiganie, o bataie de joc grosolana sa-ti ia ochii cu intretinerea ieftina in primii 100-150.000km cat e garantia

                            oricum, la 6 luni nu ma saraceste o revizie dasta la logan: e ca si cum mi-as lua o pereche de blugi si o camasa, din zona medie de pret
                            Last edited by cristi....; 15 May 2015, 16:06.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by cristi.... View Post
                              eu nu incerc sa conving pe nimeni...
                              Nici eu!

                              Comment


                              • #60
                                daca insa iau o masina si o tin numai 3-4 ani cat e garantia, ii fac revizia la cat vor ei ca nu ma intereseaza: daca pica ceva ei o vor pune din nou pe picioare, nu eu. dar daca o tin mai mult de cei 3 ani oferiti de garantie, atunci intretinerea se va face conform "exigentelor" mele, nu ale lor

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google