Masina pana in 23.000 - si-a cumparat-o un coleg de munca. Si are garantie pana in 2020... ( e primul proprietar ! )
Skoda Octavia 3
Collapse
X
-
e de bun simt, la 120-130 pe autostrada sta in 7% consum, in constanta manaca 12-13%, in B cred ca sare la 15
oricum cine isi cumpara asa ceva n-are niciun drept sa mai intrebe de consum, motor mare cu herghelie mareLast edited by 827sam; 14 May 2015, 08:08.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Si reprezentantele Skoda sunt printre cele mai jalnice, depasesc ignoranta celor de la Dacia.
Un tip cu Octavia cumparata de noua, se duce anul trecut pentru prima revizie la reprezentanta Skoda din Iasi. Cat ii fac aia de la service documentatia pentru a baga masina in hala, apare o urgenta si proprietarul trebuie sa treaca ala pe la un spital. Fiind distanta mare pana la spital, tipul le spune ca ia masina vreo 2 ore sa rezolve problema si le-o aduce apoi sa ii faca revizia.
Dupa o ora jumatate, asta era in masina pe drumul de intoarcere spre service, primeste un telefon: domnu' cutarescu, masina dumneavoastra e gata, puteti sa veniti sa o ridicati!
Asta zice: bah, masina e sub mine, vin spre voi!
Au zis aia ca fiind doar 10k la bord, mai merg uleiul si filtrele inca o tura.
S-a lasat cu panarama.
Dupa mine, Octavia 3 e de cumparat cu 2.0 tdi, fara DSG, sa n-aud de benzinare VAG cu turbo. Doar ca in cea mai ieftina specificatie, Ambition, costa 21.000 euro, adica pas.
La banii aia cumperi masina mai buna de maximum 2 ani vechime, cu garantie.Last edited by mr.K; 14 May 2015, 08:24.
Comment
-
Originally posted by Andrei.TMT View PostFrumușică. Ce consum o avea vtec-u asta de 2.4 ?
Ziceam de masina asta, pentru cei care doresc garantie, vor putere si au bani...Oricum, nu cred ca va scoate consum mai mare de 10% in oras, avand in vedere ca el poate merge cu a 6-a, la 60 ora, avand modulul ECO activ ( scosese 11% in Bucuresti, facand 2km in 30 min ).
Oricum, masina a facut acei km ( toti 13.000 ) doar plimbandu-se de la o prezentare/showroom la altul, atat !
Deci, daca vrei, se poate cumpara "SH" - daca se poate numi astfel masina asta + altele in aceeasi situatie . Trebuie sa cauti si sa ai rabdare...
Comment
-
Dar care e treaba cu DSG u se strica?
Desi intentionez prin iulie sa schimb masina, va dati seama ca sunt calare pe toate forumurile si citesc multe pentru ca inca nu m-am hotarat ce sa imi iau si nici daca sa o iau din Ro sau din Germania.
Cred ca pana la urma voi opta pentru SH sau ceva masina de showroom..dar sunt in dubii mari... Intr -o zi ma hotarasc la ceva, apoi mai citesc nu stiu ce bazaconii si iar stau in dubii...
Bugetul pentru SH este de app. 17,000 EUR maxim.
Ma hotarasem la Octavia 3 ...acum mi-a cam trecut.
Am inteles ca Superb 2.0 140 cai e cam puturoasa
Acum cochetez cu ideea de a-mi lua un BMW seria 3 neaparat cu Xdrive..am citit totusi de problema cu distributia...
Apoi vazui aseara un Audi A4 in Bc foarte interesant (ma rog..sansele sunt minime sa nu se vanda pana in iulie dar asa ca idee).:
Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.
Nevasta mea ma bate la cap sa luam automata ca sa conduca si ea...dar voi ziceti ca DSG u nu e chiar ortodox
Pe de alta parte am un prieten cu Audi A3 din 2004 130,000 km - cutie automata. Cutia merge fara cusur.
Grea decizie...Last edited by eugenmanea; 14 May 2015, 10:40.Saab 9-5 Aero
Comment
-
Originally posted by Midnighte View PostConsum de 8.5% Bucuresti - Iasi. Mers in mare cu 170-200 km/h... ( 90 prin localitati ). A facut 4h 30, pentru ca a stat sa manance pe drum si a prins aglomeratia de pe centura de la ora 12-1
Ziceam de masina asta, pentru cei care doresc garantie, vor putere si au bani...Oricum, nu cred ca va scoate consum mai mare de 10% in oras, avand in vedere ca el poate merge cu a 6-a, la 60 ora, avand modulul ECO activ ( scosese 11% in Bucuresti, facand 2km in 30 min ).
Oricum, masina a facut acei km ( toti 13.000 ) doar plimbandu-se de la o prezentare/showroom la altul, atat !
Deci, daca vrei, se poate cumpara "SH" - daca se poate numi astfel masina asta + altele in aceeasi situatie . Trebuie sa cauti si sa ai rabdare...
Restul sunt povesti pt copii mici.
Ramane sa zic si eu: am mers pana la mare si am facut 1h. Consum 11.
Realitate: 1h:20 (in cea mai mare fuga), consum 26.9 pe ceas pt ca acolo se opreste afisajul. Real, mai mult. Si faceam si mai putin daca nu ma duceam la toaleta, pt ca am mancat o inghetata si mi s-a pus greu la stomac. Am si vorbit cu mama la telefon si apoi am fost sa mananc 50 de minute. Am si tras un pui de somn. Ca altfel, meargam atat de tare si consumam asa putin, incat mergea de fapt in trecut! Adica plecam la ora 18:00 si ajungeam la ora 17:00 aceeasi zi. Asa de tare eram!Last edited by Cezar; 14 May 2015, 10:58.
Comment
-
DSG-ul in sine e o cutie buna. Ca la orice lucru complicat, exista riscuri sa nu functioneze perfect. Diagnoza si rezolvarea problemelor unei cutii automate in Romania e chestie de noroc sa dai peste un mecanic instruit, ca in general, habar nu au sa interpreteze comportamentul cutiei.
Daca as locui in Germania, n-as avea niciun stres cu o masina echipata cu DSG.
Comment
-
Totusi, rata de defectiuni a DSG este mai mare decat la Cutiile automate "clasice", iar reparatiile sunt intodeana sangeros de scumpe. Daca nu mai ai garantie, e mai rentabil sa vinzi masina decat s-o repari.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Deci sa imi fixez target BMW seria 3 XD? . Am condus asa ceva cu tractiune pe spate- mi se pare geniala masinuta, un mic minus pentru portbagajul cam mic ce ma va face sa am iar o problema cu transportul bicicletelor.
As putea chiar sa aloc un buget mai mare dc mai astept cateva luni dp iulie..desi e mai greu cu vacantele.Saab 9-5 Aero
Comment
-
De ce zici ca e scump? Are carte service pare ingrijita kilometri putini, are DSG
Sincer daca tot ce scrie acolo e adevarat mie mi se pare pretul chiar OK!
A..bine ca gasesti un Haudi adus din Germania cu 50,000 km - a apartinut unor oameni in varsta care au mers pana la piata cu el- la unicul pret de 13,000 EUR...asta e partea a 2 a.
Dau cu draga inima 1.500-2,000 EUR in plus unui proprietar care chiar a tinut la masina si a ingrijit-o asa cum am facut si eu..decat sa ma bucur la pret si sa iau o troaca cu 400,000 km sau dauna totala.
Parerea mea de economist nu foarte avizat pe partea de mecanica.Saab 9-5 Aero
Comment
Comment