Bmw dar fara N47
Skoda Octavia 3
Collapse
X
-
Originally posted by eugenmanea View PostEhe am citit si eu de BMW si nici la ei nu e prea pe roze. Au avut probleme la lantul de distributie. Scria un posesor ca s-a dus post - garantie sa isi repare distributia (nu mai retin exact daca avea si altele...dar am impresia ca da) si i s-a raspuns: datorita faptului ca sunteti client fidel si ati facut toate reviziile la noi, va reparam masina doar cu 4,000 lei in loc de ...nu mai retin exact cred vreo 10,000 ))))))))
Am sunat, am stat 2 minute la tel si se pare ca a mea nu intra in acest lot, nu stiu de ce...
Pe de alta parte, cel de la care am aflat, a sunat, masina intra in lotul respectiv, a fost, a verificat si apoi a schimbat tot ce tine de distributie la ei ==> Cost 0 ==> masina adusa de afara.
Pe de alta parte, eu nu am nimic impotriva niciunui constructor de masini, dar, va povestesc:
A3 - 1.2 TSI - Hidramat - masina de 25.000 km, cumparata aproape de noua de aici, 17.000 euro.
Ma suna prietenul si va dau cuvantul de onoare ca mi-a spus asa:
- Bah, masina a vrut sa ma OMOARE
- De ce ma?
- Eram in pasaj la Obor, 50 km/h si.....si si-a dat a I-a singura de am crezut ca m-arunca prin parbriz cu tot cu centura...
Final,
- Inlocuit mecatronic in prima faza
- Inlocuit cutie de viteze
- Cost 0.9! 9! 9!sigpic
Comment
-
Nasol, ce sa mai. Ne-am intrebat si noi, ma daca aveai 80-90...Nu spune mai mult, 80, ce faceai?
Iti sareau pistoanele prin capota sau cum?
Acum nu stiu, si astia nu au sisteme de protectie in care efectiv sa nu lase sa intre o treapta mult inferioara raportat la turatie?9! 9! 9!sigpic
Comment
-
Din anunturi cel mai usor il poti recunoaste dupa anul de fabricatie al masinii:
- de la 2008 in sus vorbim de el, in special il vei gasi la modelele facelift, dar, il poti gasi si pe non-facelift undeva la inceput de an 2008
136 / 143 / 177 / 184 - in mare este acelasi N47 cu diverse piese schimbate.
A mea este sfarsit de 2008, deci spre inceputuri, dar mi-au spus ca sa stau linistit . Din alte auzite, ar fi cu probleme toate cam pana in 03 / 2011 , dar nimic nu este sigur ori oficial.
Iti las mai jos ce fac niste baieti, zi de zi, si carora am decis sa le dau unfollow pe facebook. Ma nenorocisera in fiecare zi :
=> http://www.bimmer-service.ro/bmw-ser...ant-motor-n47/
=> http://www.bimmer-service.ro/inlocui...or-n47-177cai/
=> http://www.bimmer-service.ro/inlocui...or-n47-184cai/
=> http://www.bimmer-service.ro/patina-...cai-motor-n47/9! 9! 9!sigpic
Comment
-
bmw renunta la colaborarea cu castrol din cauza numeroaselor plangeri primite de la posesorii cu n47.
acum vor merge cu ulei shell, toate modelele de bmw
ulei slab, daca il mai tii si cate 20 de mii sau 30 de mii cat "recomanda" producatorul ai distrus distributia aia. deci mai bine sa cazi in extrema mea, schimbat uleiul la 6 mii, chiar daca n-am motor avansat ))
apropo:
vw va scoate un motor 1.0tsi, 3 cilindri, supraalimentat cu 2 turbine: una mecanica si una electrica: putere: 272 de cai si 270nm
Last edited by cristi....; 15 May 2015, 15:48.
Comment
-
Originally posted by cristi.... View Postulei slab, daca il mai tii si cate 20 de mii sau 30 de mii cat "recomanda" producatorul ai distrus distributia aia. deci mai bine sa cazi in extrema mea, schimbat uleiul la 6 mii, chiar daca n-am motor avansat ))
Comment
-
e mult: mai ales 15 mii
10 mii , treaca mearga, cu un ulei foarte bun. de altfel, in cartea masinii se specifica ca daca masina e folosita in regim sever: si iti spune care sunt conditiile; intervalul se service se injumatateste, ajunge la 7500km
eu nu incerc sa conving pe nimeni; doar ca 15 mii mi se pare mult, iar 20 sau 30 de mii interval-inacceptabil, chiar daca as face toata ziua numai drum pe autobanurile nemtesti; tot la 6-7 mii l-as schimba. asta cu 20 de mii e o tiganie, o bataie de joc grosolana sa-ti ia ochii cu intretinerea ieftina in primii 100-150.000km cat e garantia
oricum, la 6 luni nu ma saraceste o revizie dasta la logan: e ca si cum mi-as lua o pereche de blugi si o camasa, din zona medie de pretLast edited by cristi....; 15 May 2015, 16:06.
Comment
-
daca insa iau o masina si o tin numai 3-4 ani cat e garantia, ii fac revizia la cat vor ei ca nu ma intereseaza: daca pica ceva ei o vor pune din nou pe picioare, nu eu. dar daca o tin mai mult de cei 3 ani oferiti de garantie, atunci intretinerea se va face conform "exigentelor" mele, nu ale lor
Comment
Comment