Taxa auto 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Taxa auto 2018

    Dupa eliminarea taxei de prima inmatriculare, in mod sigur vom avea o noua taxa auto.
    "Nu pot spune când va intra în vigoare. Să mai avem puţină răbdare pentru că emiterea unui act normativ din punctul meu de vedere trebuie făcută legal şi cu dezbatere cu toţi cei implicaţi astfel încât să nu existe disfuncţionalităţi în sistem", a spus Graţiela Gavrilescu, citat de Timponline.ro."
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

  • #2
    IMG_2471.jpg. Maine merg sa vorbesc pentru a depune cererea de restituire de la prima masina

    Comment


    • #3
      Azi am depus actele pentru restituirea taxei,documente necesare:cerere restituire,copie carte identitate,copie certificat inmatriculare,copie carte inmatriculare masina,copie chitanta pentru taxa platita,cont IBAN,depuse la ghiseu ANAF,dupa care am luat numar inregistrare...acum astept 1-2 ani

      Comment


      • #4
        „Calitatea aerului este pusă în pericol ţinând cont că un număr foarte mare de maşini au fost introduse în perioada 1 ianuarie - 1 septembrie 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2016, cu o creştere de 80%. Pe de o parte acordăm, prin Administraţia Fondului de Mediu, bani pentru a finanţa fiecare român să poată să-şi cumpere o maşină nouă, care să nu polueze şi cu care să circule în siguranţă, şi pe cealaltă parte e un număr mare de maşini care au normă de poluare euro 2, euro 4. Noi lucrăm într-un grup de lucru care are un termen de maxim 3 săptămâni astfel încât forma finală să îmi fie prezentată. Noi trebuie să facem o informare şi la Comisie, iar apoi să fie şi dezbătută“, a declarat ministrul Mediului.
        Grupul de lucru care se ocupă de noul timbru de mediu va elabora forma finală a noii taxe în circa trei săptămâni, iar taxa se va aplica de anul viitor. Anunţul a fost făcut de ministrul Mediului, Graţiela Gavrilescu, în cadrul conferinţei Live Busin...
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          africa -4 si euro 1 unde sunt, in marele proiect? ramane taxarea la cilindree, ceea ce-i o porcarie, pt ca un motor de 1l si 110cp consuma la fel de mult aer si polueaza la fel de mult ca un 1.6 aspirat de 110cp, cand le dai blana la amandoua. puterea vine cu un consum specific de kg combustibil/ora de functionare, iar benzina, in special, are si prostul obicei ca necesita un raport 14:1 cu aerul. raportul asta nu tine cont de alte legi, decat de legea chimica. nu mai punem la socoteala ca un motor turbo, in sarcina, are indicele de imbogatire cu carburant mai mare decat un aspirat...vrem, nu vrem, cumva tot la incompetenta politicului si inechitatea generata de politic in viata de zi cu zi ne intoarcem
          argumentul ca un motor turbo merge in majoritatea timpului in alt regim decat aspiratul, tine si nu prea, ca la aspirat poti mege subturat si scazi emisia de co2. o cresti pe aia de no3, dar astia "specialisti" n-au de unde sa stie, ca lor, cu diplomele luate de la aprozarul din coltul blocului, nu le-a spus nimeni asta si ricum nu i-ar fi interesat, chiar daca li s-ar fi spus...
          Last edited by Seba; 25 October 2017, 15:05.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Putina atentie, totusi:
            Luăm în calcul trei criterii, respectiv capacitatea cilindrică pentru care deja se plătește un impozit, după care luăm norma de poluare a fiecărei mașini și emisiile de CO2 pe care le produce fiecare mașină”, a spus Gavrilescu.
            Last edited by IancuMIC; 25 October 2017, 15:16.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              pai am fost atent: in ce s-a prezentat pana acum nu se mentioneaza non-euro si euro1, capacitatea cilindrica e un rahat (pt ca ala cu aro de 2400cmc si 85cp nu strica drumurile si nu polueaza cat un mercedes cu acelasi motor), iar emisia de CO2 e doar o parte a reglementarii normelor Euro. unde mai punem ca CO2 e cel mai putin nociv gaz produs de masini, cianurile, negrul de fum si oxizii de azot sunt alea care ne omoara. doar ne aliniem cumva la tampeniile ecologiste germane. da, aia care au murdarit aerul europei cu rahatul lor de diesele si-acu fac gargara ca trebuie filtre suplimentare la benzinare si hai sa bagam bani in tehnologie electrica. tot ei au impus, pana la urma, echivalarea E5 diesel cu E3 benzina din pct de vedere al emisiilor de cianuri si oxizi de azot, pt ca altfel nu-si justificau productia de furnale pe roti si nu-i minteau pe toti ca furnalul e mai "eco" decat orice altceva. in motorsport, motoarele turbo au capacitate echivalenta aspirata, ca sa aibe aceeasi sanse si aia cu 3 litrii aspirat si aia cu 2 litrii turbo. cand e vorba de poluare, impozite, nu trebuie echitate, nu? ca nu-i in trend...
              sa nu crezi ca motorsportul e imaculat, ca si-acolo au intrat nemtii cu diesel cu 2.8 bar in turbo in clasa cu benzinare aspirate cu restrictor pe admisie, ca sa dovedeasca lumii ca un diesel e capabil sa mearga ca un benzinar, ba chiar sa-l bata in anumite imprejurari. tot politica, tot marsavie, tot banul a fost si-acolo si nimic altceva. asa si-acum, cu noua taxa in locul taxei pe care noi am scos-o cu suturi in fund. nu pot sa zic decat un ironic "ha, ha, ha"...alora care cred in povesti ecologice si normalitate, mai ales in tara asta. si ca veni vorba de tara, era greu de anticipat ce se va intampla odata cu scoaterea vechii taxe, nu? trebuiau sa se uite doar la faptul ca avem 40% analfabeti functionali, salariu mediu de 500 de euro si rezultatul era vizibil de doua galaxii mai incolo
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                Sa nuitam un aspect; ridicarea taxei de mediu a fost ceruta insistent (de cine oare?), pentru ca nu se respecta legislatia UE.
                Bine, a fost dorita si de foarte multi romani; unii care doreau sa-si vanda masinile cu norma mica si altii care doreau sa aduca mai multe cazane in tara. De castigat au castigat doar cei din urma; prima categorie a ramas cu buza umflata, pentru ca in vest oferta era muuult mai generoasa.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  ridicarea taxei ilegale trebuia facuta, pt ca in forma in care era taxa, era o tampenie. o data ca era ilegala, a doua oara ca favoriza masinile poluante, pt ca numa-n inteligenta romanului, un non-euro polueaza mai putin decat un euro4. trebuia, daca tot se voia scaparea de rable, taxarea la impozit, sau, ca tot ne place ca-n germania, sistemul cu buline si atunci descurajai aducerea rablelor. degeaba ai seria7, daca n-ai voie cu el in centru, s ate vada toti, nu ti-l iei. iar daca itp-ul nu se dadea aiurea, nu aveam rable in trafic. ma refer acum si la masinile neaduse din afara, dar care tot rable sunt si circula bine mersi.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Se pare ca, maşinile cu norme de poluare Euro 2, 3 sau 4 ar putea fi taxate în funcţie de emisii.
                    Se va plati anual, la fel ca şi impozitul auto sau RCA-ul. Noua taxă auto se va aplica în funcţie de gradul de poluare al autovehicului. Exemplu: maşinile cu normă de poluare Euro 1 sau Non Euro vor plăti o taxă anuală mare, estimată la 200 euro/an. Maşinile cu normă de poluare Euro 5 şi Euro 6 vor achita în jur de 50 euro/an. Cu cât vor apărea noi norme de poluare (Euro 7, Euro 8 etc.), aceste clase vor fi "premiate" cu o taxă mai mică, de 50 de euro/an, şi celorlalte clase de poluare le vor creşte taxele, fiind încadrate în categorii cu grad de poluare mai ridicat. Înseamnă că cei care au acum un autovehicul cu normă de poluare Euro 5 şi achita 50 de euro/an vor plăti mai mult în momentul în care apar norme noi de poluare, pentru că acele noi norme de poluare vor beneficia de taxa de 50 de euro/an. Cei care s-au grăbit să îşi cumpere şi înmatriculeze maşini în acest an în speranţa că vor scăpa de taxe, nu au scăpat. Majoritatea maşinilor înmatriculate în acest an au norma de poluare Euro 3, Euro 2 si Euro 1. Vor plăti taxe mari", spune Cristian Muntean, preşedintele Asociației Societăților de Service Auto Independente (ASSAI)
                    Sursa.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Chiar si 50 de euro inseamna mai mult decat impozitul anual pentru un motor sub 2000 cc.

                      Comment


                      • #12
                        Vrem o țară ca afară.... dar fără amenzi, fără taxe, fără respectarea legislației, fără >insert text here<
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #13
                          Problema e ca platim taxe de dragul taxelor, pentru ca nu mai exista bani la buget, nu pentru scopul declarat de initiatorii taxei.

                          50 de euro raportat la bugetul anual necesar pentru o masina, nu sunt multi bani.
                          Problema care se pune este: de ce sa dai (inca) 50 de euro?
                          Pentru mediu? Pai cui ii pasa de mediu in Romania?
                          Din guvern ma refer.
                          In afara de ONG-uri si de cei care sunt satui sa inhaleze fumul de pe bulevarde, nimeni nu da 2 bani pe mediu.
                          Last edited by mr.K; 4 January 2018, 15:42.

                          Comment


                          • #14
                            Stai tu linistit, ca nu e vorba de mediu nici "dincolo", la straini... mediul inconjurator e doar pretextul de a ne jecmani pe noi, muritorii de rand...

                            Comment


                            • #15
                              In loc sa modifice taxa asta an de ani, mai bine cresteau rovinieta in functie de vechimea masinii(vrei sa circuli cu marina de 15 ani, platesti in plus) si asa erau obligati sa o platasca si cei cu harburi inmatriculate prin alte tari. Ps: in Giurgiu am auzit ca au adus politisti din Bulgaria ca sa ii opreasca \/verifice pe cei cu masini inmatriculate in aceasta tara.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google