Pregătirea Maşinii Pentru Iarnă

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am avut cabluri d'alea panarama si nu am pornit cu ele un 1.8 diesel.
    am pastrat doar clestii si mi-am cumparata cablu gros de sudura. am iesit mult mai ieftin. recent am dat curent la o duba 2.5 diesel si a pornit imediat.

    robotelul imi place si mie. are si lanterna si il poti incarca si acasa si in masina. totusi nu cred ca tine mult incarcat , deci prin legile lui Murphy deducem ca va fi descarcat cand vom avea nevoie de el.
    Last edited by Costi-bc; 16 October 2013, 20:14.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • O idee buna cu cabluri de sudura...dar de unde fac rost de aceste cabluri ? gasesc in magazine de profil gen ...practiker sau brico ?
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • la dedeman gasesti 100%

        Comment


        • Mai usor gasesti conductor flexibil MYF 16mm2; 5ml ar trebui sa coste in jurul a de 30 lei.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Urmariti ofertele din lidl. Eu am luat de acolo cabluri de 15mm2 din aluminiu placate/suflate cu cupru (cand te uiti in sectiune se vad clar firele litate ca sunt din aluminiu si la exterior ceva cupru).
            Am dat curent cu ele la logan si megane dci, un papuc cu 1.9d, rav4 2.0 benzina. La toate am incercat mai intai cu cabluri no name din supermarket (din acelea cu izolatia mai groasa decat firul) si nu am reusit, ceva curent transferau ele dar nu deajuns.

            Comment


            • Aveti grija, atunci cand procurati cabluri de pornire, la calitatea clestilor de conectare; daca nu asigura o presiune suficienta pe o suprafata cat mai mare, atunci densitatea de curent va creste prin acel loc minim de contact iar energia se va pierde sub forma de caldura; in acest fel nu veti reusi sa transferati energia de care are nevoie o masina cu bateria descarcata, pentru a porni.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • E ok, la cat de subtiri sunt cablurile de prin comert oricum nu fac mare lucru. Am vazut in bricostore cablu de sudura la metru si e vreo 30 de lei 1m de cablu de 16mm patrati sectiune. 2 cabluri de 2.5m pentru pornire are fi deci 150 de lei doar sarma, fara manopera si clesti. Si in Auchan ai cabluri la 80 de lei?
                Last edited by einstein1984; 17 October 2013, 10:27.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Un post de pe forum m-a amuzat.

                  Salut.
                  Nu stiu daca s-a mai scris despre acest subiect (eu nu am gasit), dar ar fi interesant si util pentru toti daca fiecare ar posta aici cate ceva. Mai aflam si alte chestii in afara de cele uzuale.

                  O sa incep eu cu cateva idei:

                  - montat roti de iarna
                  - verificat/completat daca e cazul antigelul
                  - introdus lichid de parbriz (pt -40 de grade)
                  - uns chedere cu ulei siliconic
                  - pregatit spray antiinghet pt parbriz
                  - montat incalzire in scaune (optional)

                  Asta tine de pregatirea partii dorsale pentru iarna, nu a masinii.

                  Lopata, lanturi nu e musai sa fie, mai bine cald la buci.

                  Reteta ideala de pregatire pentru iarna incepe asa: se achizitioneaza un SUV care are tot ce trebuie, i se pun gume de iarna si gata.

                  Ceilalti, puneti lopata in portbagaj si lanturile. Merge si un saculet de antiderapant, asta iarna a fost o zi cu freezing rain. Jale, nu plecai de pe loc din rampa indiferent de anvelope.
                  Last edited by mr.K; 28 October 2013, 21:18.

                  Comment


                  • Apropo de pregatiri de iarna, un unchi de-al meu avea la un moment dat o Lada 1200 [tractiune spate]. Zona in care are casa e pe un deal. La el pregatirea masinii pentru iarna consta in punerea a doua borduri mari in portbagaj ca altfel nu urca panta ...
                    sigpic
                    Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                    Comment


                    • Asa sa faca cei cu BMW fara xdrive.

                      Comment


                      • e treaba adevarata. la dube puneam 2 saci cu nisip pe spate pentru aderenta. la loganul meu benzina + gpl fac plinul la benzina :P
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • Nu va spun sa faceti asta, dar eu iarna scad un pic din presiunea pneurilor. Puteti testa si vedeti diferenta.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Pentru protectia caroseriei ce folositi?
                            MY CLA

                            Comment


                            • Si rugaciuni.

                              Important e sa speli masina destul de des cat sa nu stea cu sare pe ea timp indelungat.

                              Cand sunt temperaturi negative cate o saptamana-doua la rand iar masina are gheata cu antiderapant prin toate colturile caroseriei, eu parchez masina cateva ore intr-o parcare subterana si o iau gata dezghetata.
                              Last edited by 77sky; 28 October 2013, 23:55.

                              Comment


                              • @IancuMIC scazi presiunea in speranta sa ai o suprafata cat mai mare cu care sa faci contact cu solul la cauciuc nu-I asa ? spei sa ai o aderenta mai buna.....si eu care staim ca iarna e bine sa cauciucuri cat mai "subtiri" ca de bicicleta
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google