Pregătirea Maşinii Pentru Iarnă

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    In principiu un conductor de tipul VLPY, de 25mmp, max 35 e suficient pentru pornire; conteaza foarte mult si calitatea clestilor, presiune de contact si modul de prindere al conductorului.; par bune acele cabluri, din datele oferite.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #92
      Mai era pe aici un nene care vindea cabluri facute de el, si se lauda ca ar fi bune. http://www.loganclub.ro/forum/vand_c...abluri+pornire Chiar daca acum topicul e inchis, el activeaza si prin alte parti.
      Intre cele 2 alternative, ce ai alege?

      Comment


      • #93
        Originally posted by bogdan_1984 View Post
        @alessandro produsul a fost folosit de tine?
        Este folosit de mine, da

        Originally posted by CeDeBe-L View Post
        e posibil ca ceva din compozitia solutiei sa afecteze pompa sau ceva prin bidonul de lichid de parbriz?
        Bidonul care tine lichidul nu cred, pompita nu stiu dar nu cred. Dupa miros pare a avea in compozitie ceva alcool izopropilic si o ceara.

        Dupa ce o sa il incercati va garantez ca o sa deveniti dependenti de asa ceva. Modul in care aluneca stergatoarele si cat de clar ramane parbrizul...sunt geniale
        Last edited by alessandro; 17 December 2012, 20:01.

        Comment


        • #94
          @balanel.
          In principiu daca pornirea se prelungeste, acest conductor se cam incalzeste si de aici apar anumite pierderi; intotdeauna ai in vedere si un astfel de caz, in plus poti ajuta si un confrate cu dci.
          Raman la parerea ca un 25 e mult mai bun si acopera orice situatie; neaparat VLPY si NU prindere cositorita; cel mai bine sertizare la rece.
          Last edited by IancuMIC; 17 December 2012, 20:07.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #95
            IancuMIC, explica, te rog, de ce NU prindere cositorita?
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #96
              Probabil se referă la faptul că s-ar topi cositorul dar nu mi se pare valabil că e temperatura destul de ridicată, e dus de mult cablul până să ajungă la acea temperatură. Nu mai bine sertizare la rece + cositorire?
              http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

              Comment


              • #97
                De ce nu cositorire?
                Pentru ca la sectiuni mai mari ale conductoarelor, in cazul clestilor tip "crocodil" e greu sa realizezi o cositorire ca la carte si sa pastrezi in contact cu elementul de imbinat, intreaga sectiune a conductorului; daca tabla acelui cleste e destul de groasa, sertizarea e sfanta. Sunt destule cazuri de lipituri "reci" care te pacalesc.
                Nu pot sa fiu de acord cu metoda cositorire si sertizare; ori/ori; o parere strict personala.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #98
                  Stiam ca ma va "parasi" acumulatorul. Astfel ca eram cu ochii pe niste cabluri de pornire, preventiv.
                  Si...m-a lasat exact in vara, caldura destul de mare.
                  Am folosit acele cabluri, pornire scurta. Dintr-un foc.
                  In momentul in care am pus mana pe cablurile acelea, am fost surprins de temperatura pe care o aveau.

                  M-a sfatuit o cunostinta sa mi le confectionez eu.
                  Asa ca...am avut cabluri utilizate la aparate de sudura (parca 25mmp au sectiunea), clestii reutilizati de la setul cumparat (nu sunt destul de impacat de felul cum se prezinta, ca strangere, dar...merg)
                  Si le-am cositorit. Cu un ciocan zdravan (il am pentru operatiuni care solicita caldura mare)
                  Dupa cositorire, cativa cm din cablu s-au rigidizat (semn ca pana acolo a ajuns materialul de adaos), decapare foarte buna.
                  Dar, intr-adevar ai dreptate, te poti insela destul de usor, daca nu ai experienta, scule adaptate.

                  Prefer cositorirea bine executata, in anumite situatii. Imi cumpar materialele si imi fac prelungitoare (si alte chestii) decat sa mi se faca scrum unul de gata cumparat (am patit-o si pe asta, fara sa fie suprasolicitat!)

                  In poze vedeti ce caricaturi de cablu pot fi in comert, cat de groasa este mantaua (care te inseala in privinta sectiunii!) si ce sectiune minuscula are conductorul litat de cupru.
                  Nu mi se pare deloc adaptat pentru aceasta operatiune.
                  Attached Files
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by IancuMIC View Post
                    @balanel.
                    Raman la parerea ca un 25 e mult mai bun si acopera orice situatie; neaparat VLPY si NU prindere cositorita; cel mai bine sertizare la rece.
                    Imi cer scuze, dar nu ma pricep la termeni tehnici. Mai pe intelesul meu, pe care din cele 2 variante o recomanzi?

                    Comment


                    • Originally posted by IancuMIC View Post
                      In principiu un conductor de tipul VLPY, de 25mmp, max 35 e suficient pentru pornire; conteaza foarte mult si calitatea clestilor, presiune de contact si modul de prindere al conductorului.; par bune acele cabluri, din datele oferite.[
                      Daca n-ai alta alternativa ia-le pe cele de la einhell.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Multumesc, o sa dau comanda.

                        Comment


                        • Dupa ce am stat 2 zile cu portbagajul blocat, iar cand am reusit sa deblochez butucul, am reusit "performanta" sa ridic capota spate cu tot cu cheder, m-am hotarat sa-mi achizitionez cele necesare depasirii unor astfel de situatii neplacute; spray deblocare si prevenire inghet yale, o solutie pentru chedere si o spatula pentru parbriz; cheltuieli minime.
                          Attached Files
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Eu am folosit acum doua ierni antigel imbibat cu pensula pe chedere.
                            De atunci nu am mai avut nici cea mai mica problema.
                            In incuietori am bagat de asemenea tot antigel.

                            Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                            Comment


                            • Sincer eram pornit tot pe varianta asta,mai putin costisitoare, dar cativa colegi la servici care au aplicat aceasta varianta pentru chedere mi-au spus ca nu prea e bine; le cam "ataca" si devin moi si cam ...lipicioase. Pentru yale e bun antigelul, mai ales daca folosesti o siringa.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • pentru chedere incercati ULEI SILICONIC . e o pasta albicioasa si care patrunde in cauciuc. e si ieftin...
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google