Pregătirea Maşinii Pentru Iarnă

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noi suntem si din Bucuresti, aici iarna e mai blanda. Desi Flo spune ca nici in tg mures nu are treaba.
    Si daca o tii in garaj ce, in el nu e tot frig?
    http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

    Comment


    • Daca o tii in garaj nu o ploua,nu o ninge,nu se pune polei pe ea,nu o bate vantul/viscolul si e ferita de intemperii.
      Un garaj la casa omului e sanatate curata pt orice masina..sa fim seriosi totusi,una e sa stea masina in aer liber alta in garaj,chiar si neincalzit.
      Care mai are garajul incalzit pe timpul iernii,cu atat mai bine.

      Comment


      • Eu de anul trecut (pana anul trecut nu am avut probleme ) folosesc glicerina boraxata de la farmacie- 2 lei.
        Am uns chederele o singura data si toata iarna n-am mai avut treaba.

        Intrebare- dilema.
        Se dau datele problemei:

        locul:pe autostrada
        viteza:> 120
        temperatura: -7 grade
        problema: cand stropesc parbrizul sa il spal ingheata instantaneu si ma lasa fara vizibilitate.
        rezolvare partiala: inainte sa stropesc dau drumul la maxim pe dezaburire parbriz cu clima pornita (oricum la mine porneste automat cand comut dezaburirea parbriz)

        In afara sa cumpar un lichid scump mai stiti vreo metoda sa nu mai inghete?
        Eu consum destul de mult lichid si mi-e cam 'mila' sa dau 30 lei pe 5 l de zeama
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • Directionarea aerotermei spre parbriz e cea mai buna solutie. Eu patesc asta cand sunt sub 0°C afara si stropesc parbtizul pana sa inceapa sa bage caldura, cum se incalzeste putin nu mai am nici o treaba.

          Comment


          • Pui niste spirt in lichidul de parbriz?! nu stiu daca e cea mai buna metoda...Dar nu costa prea mult... Eu foloseam la masina anterioara.
            MY CLA

            Comment


            • Eu daca tin caldura 25% pe parbriz si 75% la picioare (adica reglat la jumatatea dintre "parbriz+picioare" si "picioare") n-am probleme nici la 130.
              Problema este ca spirtul miroase. Am avut iarna trecuta un lichid de parbriz care mirosea foarte puternic, cand spalan parbrizul ziceai ca cineva isi facuse o frectie cu carmol in masina.
              Last edited by bad_hrc; 3 January 2013, 00:54.

              Comment


              • Originally posted by eugenmanea View Post

                Intrebare- dilema.
                Se dau datele problemei:

                locul:pe autostrada
                viteza:> 120
                temperatura: -7 grade
                problema: cand stropesc parbrizul sa il spal ingheata instantaneu si ma lasa fara vizibilitate.
                rezolvare partiala: inainte sa stropesc dau drumul la maxim pe dezaburire parbriz cu clima pornita (oricum la mine porneste automat cand comut dezaburirea parbriz)

                In afara sa cumpar un lichid scump mai stiti vreo metoda sa nu mai inghete?
                Eu consum destul de mult lichid si mi-e cam 'mila' sa dau 30 lei pe 5 l de zeama
                Eu folosesc un lichid concentrat ce rezista pana la -65 grade; pe eticheta acestuia spune ca pentru curatare optima in cazul temperaturilor scazute, se recomanda diluarea 1:1; indiferent cat de frig a fost nu mi-a inghetat pe parbriz. Alta metoda nu stiu sa existe; solutia cu incalzirea data spre parbriz o folosesc inainte de plecare sau o peroada scurta, pentru ca nu poti realiza in habitaclu o temperatura optima; e ca si cum ai arunca pe geam caldura.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Eu dupa ce incalzesc motorul merg cu aeroterma cum am scris mai sus sau doar la picioare, am si conductele pentru spate si ajuta foarte mult, daca o tin doar pe parbriz imi usuca gatul

                  Comment


                  • Clesti Pornire

                    Unde a-si putea gasii niste clesti de pornire buni...in sensul sa ma pot baza pe ei atunci cand ma lasa bateria prin camp in vreo iarna cumplita ? Ce am vazut prin Carrefour sunt niste mizerii crunte ....care cred ca poti sa pornesti cel mult vreun Smart sau Matiz...mai degraba scutere daramite masini..
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Ceva de genu'?

                      Comment


                      • Am luat anul trecut din SelGros de astea:
                        http://www.elektro2000.de/Werkzeuge/....html?refID=id
                        si mi se par destul de groase.
                        Chiar daca eu am masina cu motor de 1.4 pe benzina, poate mi se intampla sa iau curent de la o duba, de exemplu, si atunci e bine sa am cabluri mai groase.

                        Comment


                        • eu zic sa mergi pe un robotel

                          Comment


                          • Cum sa dai atatia bani pe niste sarme?

                            Mai bine schimb bateria, preventiv, la fiecare 3 ani, decat sa dau banii pe niste "accesorii" care sa ma "ajute" daca ma lasa bateria.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Cu robotul ala daca nu ai niscaiva curent in baterie, nu faci mare branza.
                              Mi se par buni clestii din link-ul de la Einhell; nu stiu cablurile cum sunt (daca e sa ne luam dupa ei, atunci sunt ok), pentru ca in general cablurile de pornire au o izolatie de parca le-ai folosi la 20.000v, iar sectiunea conductorului e foarte mica; ar trebui min. 10mm2, pentru un benzinar.
                              Chiar daca eu am masina cu motor de 1.4 pe benzina, poate mi se intampla sa iau curent de la o duba, de exemplu, si atunci e bine sa am cabluri mai groase
                              Nu vad care-i legatura.
                              Last edited by IancuMIC; 16 October 2013, 19:14.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • @vitriol, omu' a cerut ceva premium, d-aia i-am dat link cu clestii aia.
                                De acord cu tine, si eu merg pe schimbarea bateriei preventiv inaintea oricarui semn de slabiciune dupa 3-4 ani de folosinta.
                                In decembrie a.c. face 3 ani de folosinta bateria actuala...da' parca as mai tine-o un an.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google