Pregătirea Maşinii Pentru Iarnă

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Apropo iarna ca sfat calcati ambreiajul scoateti din viteza si dati la demaror , unii chiar si eu doar o scoteam pe liber si dadeam la demaror fara sa calc ambreiajul...
    usurati pornirea...

    sigpic

    Comment


    • #32
      *Nu stiu care este diferenta dintre acumulatorii de pe vremuri si cel standard de pe LOGAN, dar stiu principiul unui acumulator clasic.Ce principiu are cel cu gel fratilor?
      Un sfat util
      Daca bateria de acumulatoare nu poate fata necesarului de curent al demarorului, se poate porni motorul prin bransarea bornelor la bateria altui autoturism. Respectarea polaritatii, in cazul practicarii acestei metode, este necesara nu numai pentru pornire, ci si pentru protejarea semiconductorilor din puntile redresoare ale celor doua alternatoare (ale celui care <<da>> si ale celui care <<primeste>>). Conductorii utilizati pentru legaturi vor fi cu diametru mare, de circa 4-5 mm, astfel incat sa nu fie chiar ei rezistente electrice cu valori mari, ce ar putea impiedica pornirea motorului.

      Comment


      • #33
        Salut, apropo de pregatirea de iarna..Am un abs +de 1,6 luat de trei luni si vreau sa va intreb daca e ok sa i pun pt iarna anveloe de 195, le am luat moca si ma intrebam daca modifica sau dauneaza comportamentului masinii..Merci ,ps:daca aveti jante de tabla pe 15 la schimb sau mai ieftien da ti un mail!!!

        Aveti idee cat costa o janta de prestige si de unde pot cumpara..La reprezentanta la slatina sunt excesiv de scumpe..Da ti mi o idee, merci
        Last edited by darksid3; 7 October 2008, 19:55.

        Comment


        • #34
          In opinia mea pregatirea masini pt. Iarna mai inseamna si dotarea masinii cu urmatoarele:
          - Lanturi pt zapada , care te pot scoate din multe belele.
          - Solutie de dezghetat parbrizul , daca nu ai vizibilitate buna nu plecati din parcare , ca s-ar putea sa regretati mai tarziu.
          - Rezervorul plin , iarna cel putin este indicat ca sa aveti mai tot timpul fullul facut.
          Si ar mai fi niste chesti minore dar cred ca fiecare le are in dotare mai tot timpul : sigurante auto , becuri , si nu uitati roata de rezerva sa fie in stare buna .
          , sunt cu ochii pe voi !
          :thumbsup:

          Comment


          • #35
            Eventual o lopatica pentru zapada si un saculet cu nisip.
            Computer, did we bring batteries?... Computer?...

            Comment


            • #36
              Topcat ai dreptate..Fac minuni...Eram cu dacia acu vreo 5 ani si noroc de alea 2..De atunci numai asa stau iarna )
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • #37
                Dreamer4ever...Sunt deacord cu tine, dar geanta aia cred ca o iai doar cand pleci la drum mai lung...Intradevar face mult sa ai o curea sau cablu de remorcare.
                niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                Comment


                • #38
                  Trecem si peste asta fara probleme in rest atentie la circulatie ca de pornit , porneste
                  drive with speed than you die fast

                  Comment


                  • #39
                    Corect!
                    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                    Comment


                    • #40
                      Masinile vad ca le-ati pregatit...Dar conduita preventiva e pregatita?
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #41
                        Ia-ti toate masurile de siguranta

                        FLORYN;TopCAT corect.
                        Indiferent daca obisnuiesti sa conduci numai in interiorul unei localitati, sau te deplasezi si in alte zone ale tarii, este bine sa preintampini toate problemele generate de timpul neprielnic: temperaturi scazute, zapada sau gheata.
                        Indispensabile sunt si racleta (pentru curatarea ghetii de pe geamuri), o perie sau matura pentru indepartarea zapezii de pe masina, ca si o pereche de manusi calduroase!
                        Chiar daca sunt costisitoare, anvelopele speciale pentru iarna sunt folositoare, ca si lanturile antiderapante, mai ales atunci cand calatoresti in zone montane. Cumpara-ti lanturile in functie de dimensiunea cauciucurilor si invata sa le montezi, pentru a sti sa le folosesti, atunci cand ai nevoie.
                        Cand pleci intr-o calatorie, fa-ti plinul de benzina/motorina, pentru ca nu stii niciodata cat de aglomerat este drumul, daca sunt rute blocate sau va fi nevoie sa alegi o cale ocolitoare. Asigura-te ca ai la tine imbracaminte groasa, o patura, rezerve de apa si mancare. Pastreaza telefonul mobil la indemana- cu bateria incarcata! Asculta permanent radioul, pentru a afla din timp daca sunt drumuri inaccesibile din cauza zapezii si retine prognoza meteo.
                        Inainte de a porni in calatorie, este bine sa controlezi starea autoturismului: verifica sistemul de franare, rotile, bateria, radiatorul, sistemul de dezaburire, incalzirea, antigelul, stergatoarele, uleiul etc.

                        Comment


                        • #42
                          ^Asigura-te ca ai mereu in masina o pereche de manusi si o caciula (sapca, palarie), chiar daca vei conduce pe distante mici. Nu poti fii niciodata sigur ca nu vei ramane blocat in trafic, sau ca nu vei avea parte de evenimente nedorite (pana, mici tamponari sau alte probleme) care te pot tine minute (sau ore) in sir in frig sau ninsoare.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by TopCat View Post
                            Eu am trecut prin doua ierni cu ea si nu mi-a inghetat niciodata. Daca o folosesti in mod curent, n-ai de ce sa-ti faci griji.
                            eu am trecut prin trei ierni di 2005 si nu mi-a inghetat,cablul la frana de mana

                            Comment


                            • #44
                              Apa ajunsa accidental in cabluri, poate ingheta, blocand frana de mana.
                              Echipament suplimentar.
                              Problema cea mai neplacuta si deseori frecventa cu care se confrunta automobilistii, atunci cand autoturismele nu au garaj, este degajarea parbrizului si a geamurilor laterale de gheata depusa in timpul noptii. Din acest motiv o racleta speciala, prevazuta cu o latura dintata pentru inlaturarea ghetii, nu trebuie sa lipseasca din nici o masina.Pentru a evita pierderea timpului si zgarierea parbrizului, metoda acoperirii acestuia seara cu o folie protectoare de material plastic, un carton gros sau o bucata de material de tapiterie etc., este recomandabila. O perie cu par lung si potrivit de aspru este de mare ajutor la inlaturarea zapezii proaspat depusa pe caroserie.
                              Un cablu de remorcare, eventual prevazut cu carlige la capete, va ajuta sa tractati autoturismul pe distante scurte, in vederea iesirii dintr-un loc in care propia motricitate nu mai poate fi utilizata pentru miscare.Avand un astfel de cablu la dispozitie, puteti apela la ajutorul unui autovehicul mai mare.Atentie!Nu se va utiliza cablul de tractare pentru remorcare pe distante lungi si la viteze relativ ridicate.
                              Problema lanturilor.
                              Rolul lanturilor este acela de a imbunatati capacitatea de tractiune (de trecere)prin teren greu.Prin teren greu intelegandu-se in primul rand zapada afanata sau batatorita. Folosirea lanturilor are o influnta minora asupra eliminarii derapajului (alunecarii laterale). Folosirea lanturilor pe drumuri acoperite cu polei nu prezinta aproape nici un avantaj. In afara de o oarecare imbunatatire a demarajului capacitatea de franare si de mentinere a masinii pe traiectoria de deplasare dorita nu sufera imbunatatiri sensibile.

                              Comment


                              • #45
                                Iarna, cu umezeala si cu temperaturile ei scazute, cu sarea imprastiata pe caile publice, influenteaza negativ starea caroseriei, a garniturilor de cauciuc, a elementelor cromate, a incuietorilor. De aceea, dupa intrarea in noul sezon ( si nu numai atunci), masina trebuie supusa unei bai (spalari) generale, sub presiune, pentru a se inlatura noroiul si mai ales urmele de sare (cristalele de sare, asezate la imbinari, se comporta ca un burete, absorbind umezeala si intretinand climatul propice formarii ruginei). Dupa aceasta <<baie>> si dupa uscare, este nevoie sa se controleze starea vopselei si a stratului protector de sub caroserie, retusandu-se eventualele lipsuri. Un lucru este insa clar: procesul de imbatranire a masinii este ireversibil. Dar tot atat de adevarat este faptul ca o intretinere atenta incetineste acest proces, prelungind viata automobilului.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google