Dacia Isi Intrerupe Patru Zile Productia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Televiziuni si posturi de radio sunt cacalau in Bucuresti,asa ca n-ai de ce sa te plangi.
    Mult succes!
    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

    Comment


    • #32
      Lucrez tot la particular . Nimeni nu se bucura cand se inchide o fabrica , poate doar concurenta si nu m-am referit strict la zona Campulung , pentru o fabrica de automobile exista o intreaga industrie pe orizontala.

      Comment


      • #33
        De regula cand este o criza mondiala in industria auto, supravietuiesc cei care fabrica masini mai ieftine. Mai ingrijorati ar trebui sa fie cei de la Audi de exemplu. Eu cred ca Dacia va supravietui, desigur va fi o perioada mai grea, dar se va trece si peste asta.
        Intalniri LC SB sambata ora 17 Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO)

        Comment


        • #34
          cam ai dreptate aici...

          D-FENS...M-am plans eu pe undeva?
          e plina tara si lumea de radiouri, zire, reviste, televiziuni.....service-uri auto, ferme, livezi de pomi fructiferi....oi gasi si eu ceva de munca daca intr-o zi cade sandramaua.

          domnu' moderator, nu mai da "quote" la ultimul post
          Last edited by Seba; 11 November 2008, 12:36. Reason: post consecutiv
          Fuarte Nervos !!!

          Comment


          • #35
            Cica acum ar oprii astia productia timp de 3 saptamani.Nasol as zice.S-a umplut tara de harburi de wv si altele.langa magazinul meu sunt doua firme care aduc tigai deastea la preturi infime (2500 euro )iar ca si clienti fostii posesori de dacie 1300 de la tara.acum fiecare cu treaba lui.
            Last edited by margelatu; 11 November 2008, 09:36.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #36
              Asa-i, Romania a devenit in ultimii ani cimitirul de masini al Europei.

              Comment


              • #37
                Sper ca nu dati acum vina pe harburile din import pt problemele de la dacia...Sa fim seriosi, dacia a fost ajutata cu varf si indesat sa nu aiba concurenta la masini din vest, acum cand e liber, vezi doamne, de aia are dacia probleme. Nu! Are probleme pt ca toata lumea din industria auto are probleme. Cat despre faptul ca se inchide sau nu, vorba lui kandrei, cand s-au inchis alte zeci de fabrici n-a plans nimeni de mila acelor oameni. Si la mine la job e aceeasi situatie, azi vii la lucru, maine te trezesti cu preavizul, asta e, industria auto(si nu numai) e in criza. De lucru insa se gaseste, sa fim seriosi, numai sa vrei...Apropo, pt ce am facut in 1989 chestia aia numita revolutie, daca suntem o tara de comunisti? Atunci era bine sa fii capitalist, dadea bine, era la moda, mai ales ca aveam toti modelul fostului rfg in minte. Ei, capitalismul are si fata asta pe care ne-o arata acum. Sa speram la mai bine si sa fim sanatosi!
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  Sa te auda Al de sus .Ma refeream la harburi de faptul ca se incurajeaza aducerea lor in tara .Sunt la second si masini foarte bune .De ce sa nu recunosc ca eu am vrut sh decat logan nou da nu am avut de ales din cauza nevesti.Acu nu-mi pare rau.Adevarat ca Dacia a fost ajutata dar ce sa-i faci?
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #39
                    Nu Dacia a fost ajutata, ci Renault, prin diferite favoruri incepand cu pretul la energie care este mai scazut pt ei ,ca sa poata crea o masina mai ieftina, in schimb economia noastra avand oarecum niste avantaje plus propulsarea marcii Dacia si in afara tarii pentru ca, daca nu era Renault, ai nostrii nu faceau o masina ca Logan nici peste 10 ani!Deci in primul rand masina nu este autohtona ci doar firma...( Daca Kia Ceed se fabrica in Slovacia inseamna ca e masina slovaca???)e o chestie de marketing si strategie!
                    Punctul 2: Toata industria auto are serios de pierdut la ora actuala, Dacia in sine nu are asa grave probleme doar se aliniaza la ceea ce dicteaza Renault pentru ca de acolo vin ordinele
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by TWeetY View Post
                      Insa angajatii vor fi platiti cu 85%.
                      +bonuri de masa...
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google