Accident Logan Vs. Megane!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Stai ca iese acum xc60 care se zice ca va fi cea mai sigura masina.
    Asta e diferenta dintre Renault si Volvo: Renault incearca sa faca tot posibilul ca la testele euro Ncap sa obtina punctaj maxim,cat despre Volvo pe ei ii intereseaza mai mult ce se va intampla cand apare o situatie extrema,periculoasa,vitala,etc...Cum va reactiona masina si asa mai departe.Volvo sunt peste Mercedes la siguranta,nu cred ca Renault sunt peste Mercedes.Cei de la MB au niste sisteme deja vechi la ei daca le pot numi asa,si la Renault d-abia acum apar...Wai de capu lor.Pff...Renault auzi.
    Nu as da banii pe Renault niciodata.Sunt n masini de ales.
    sigpic

    Comment


    • #47
      Strict alegerea si parerea ta, deci nimic obiectiv.
      Cat despre teoriile tale.... Pot spune ca sunt cel putin interesante.
      PS: toate informatia este la distanta de un click...Nu mai fiti preconceputi in idei.

      Comment


      • #48
        Cezar uite io ma risc u iei un laguna si eu un XC90 si ne ciocnim la 120 sa vedem care scapa ? Ce zici te bagi ? Io zic ca nu :-j

        Comment


        • #49
          Termina cu copilariile astea care nu-si au rostul
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #50
            Daca va ciocniti la 120 km/h fiecare, va garantez ca nu mai scapa nimeni, indiferent cu ce masina sunteti voi.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #51
              Hai sa revenim la topic, si sa lasam aberatiile pe langa subiect, inclusiv comparatiile de tip Renault vs Volvo. Datele sunt clare, si bine expuse. Cine vrea crede, cine nu, nu..

              Comment


              • #52
                Nu se poate si e inadmisibil sa faci comparatie intre punctajele obtinute la NCAP intre doua masini de clase diferite (atat de diferite...).
                Daca afirmi pe baza punctajelor ca o Laguna e mai sigura decat un Volvo X90 (exemplu de fata) e o aberatie, scuza-ma.

                Ca un contraexemplu, ce putem spune de Fiat 500??? Care are si el punctaj foarte bun. E la fel de sigur ca o Laguna sau XC90...?
                Da, la fel de sigur in clasa lui.

                Punctajul obtinut se poate compara cu masinile din aceeasi clasa, in cazul XC90 se vede clar ca e in fata majoritatii (peste BMW X5,LandRover, etc etc) eventual Mercedes M (ult model) e ceva mai bun.
                Nu mai comparati mere cu pere.
                Scuze de offtopic, dar nu incercati sa denigrati o firma care a fost si este printre liderii la siguranta pasiva.
                Last edited by Octavian; 19 November 2008, 11:09.

                Comment


                • #53
                  La testele de sigurata nu conteaza clasele masinilor!Se urmaresc diagramele manechinilor iar tot ce conteaza sunt cifrele!Adica daca "eu" sunt mai protejat intr-o masina mica cu un anumit scor, nu inseamna ca voi fi la fel de protejat sau mai bine protejat intr-o masina mare din moment ce cifrele sunt mai mici ...Cifre mai mici inseamna daune fizice pentru mine, mai multe chiar daca masina e "tanc"
                  Tot respectul pentru Volvo pentru pionieratul care l-a avut mereu in siguranta dar timpul trece iar lucrurile se schimba in timp...Renumele conteaza doar la nivel subiectiv pe cand cifrele "vorbesc"

                  PS: Ne referim la conditiile de testare din "laborator" si cu vitezele oficiale.Ce se intampla pe sosele este foarte greu de simulat deoarece variabilele sunt practic infinite.Ma uit ca in accidentele grave unde sunt implicate inclusiv TIR-uri si soferii aia raman grav raniti sau mai rau...Deci marimea nu conteaza chiar mereu
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #54
                    1. ,,La testele de sigurata nu conteaza clasele masinilor!Se urmaresc diagramele manechinilor iar tot ce conteaza sunt cifrele!" tin sa nu te cred pe cuvant .. Datorita pozitiei in care stau pasagerii in cele 2 masini din cele 2 clase ... Daca gresesc imi cer scuze

                    2. ,,Deci marimea nu conteaza chiar mereu ... Nu chiar mereu dar in majoritatea cazurilor ...

                    3. Pacco ... Ce sustii tu ...Sustii din emisiuni si ce iti dai tu cu parerea ... Fizic ... Pe sosele ... La teste de laborator (exceptand ce am zis la punctul 1 si ce a zis darkside) volvo are renumele ... Renault acum si masinile japoneze sunt cam peste ...

                    4. Revenind la logan vs megane ... Am avut un accident cu un megane frontal 60km/h ca pasager ... Si ... Ca pasageri am fost ok toti ... Ca masina ... Franjuri nu a mai pornit fara jumatate de motor schimbat ... Si cu loganul meu am avut o patanie ... La 130 km/h sa pui masina pe lateral ... Si mi-am pierdut doar o aparatoare si am schimbat o bucsa ca se slabise... La 60 nemtii au rasturnat-o ...

                    am vazut si cazul lui seba ... Si scuza-ma ... Nu vad rostul contrazicerii tale fara date exacte ... Nu teste emisiuni si etc ... ;) exemple din viata reala ... Ca ale mele si ale lui seba

                    daca am gresit cu ceva si am deranjat pe cineva imi prezint scuzele
                    Last edited by DeLuXe; 19 November 2008, 13:43.
                    sigpicMy ride

                    Comment


                    • #55
                      Nu trebuie sa ma crezi pe cuvant pentru ca atunci cand spun ceva, ma documentez nu scot cuvintele din burta
                      Uite care este "definitia" oficiala si cu asta sper sa lamurim totul:

                      - Euro NCAP a fost infiintat in 1997 de catre cinci din guvernele statelor europene, Comisia Europeana si organisme auto si ale consumatorilor din toate tarile Uniunii Europene. In aceste conditii, organismul a devenit rapid "vocea autorizata" in cazul sigurantei automobilelor.
                      Sunt efectuate patru teste: impact frontal, lateral, cu pietonii si "testul cu stalpul"
                      @ Testul de impact frontal are loc la 64 de km/h. Masina loveste o bariera deformabila cu o lungime de 1 metru si o latime de peste jumatate de metru. Testul are la baza teste similare ale Comisiei Europene pentru Siguranta Autovehiculelor. Datele oferite de manechine sunt folosite pentru a determina protectia pe care o ofera automobilul ocupantilor scaunelor din fata.
                      @ Testul de impact lateral are loc la 50 de km/h. Un carucior cu capatul deformabil loveste lateral masina pe partea soferului. Datele oferite de manechine sunt folosite pentru a determina protectia pe care o ofera automobilul soferului. Calificativele pe care le poate primi un automobil la aceasta serie de teste sunt "bine", "adecvat", "marginal", "slab" si "foarte slab".
                      @ Testul de impact cu pietonii are loc la o viteza de 40 de kilometri pe ora si simuleaza un accident frontal cu un pieton. Si la baza acestui test stau reglemetarile Comisiei Europene pentru Siguranta Autovehiculelor. Calificativele care pot rezulta sunt satisfacator, slab si foarte slab.
                      @ Protectia capului sau "testul cu stalpul". Masina este urcata pe o platforma si este impinsa de la mica distanta intr-un stalp rigid cu un diametru de peste 25 de centimetri cu o viteza de 29 km/h. La baza acestui test sta faptul ca in Europa, si mai ales in Germania, jumatate dintre ranile grave sau mortale sunt determinate de accidente in care o masina loveste un stalp sau un pom.-
                      Last edited by darksid3; 19 November 2008, 14:13.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #56
                        Nici sa stea lumea in loc la Volvo vreo 20 de ani,si Renault nu va fi peste ei.Asta e parerea mea.Eu respect parerea voastra,dar totusi renault si volvo.Nu stiu cum de pun astea 2 nume in aceeasi propozitie.Poate pentru ca amandoua fac masini.
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Toyota si Renault sunt lideri ca producatori de masini cu cele mai bune scoruri si cele mai multe modele cu 5 stele la Euro NCAP!E problema ta ce crezi dar nu are nici o legatura cu realitatea!
                          PS: Daca scri pe un fier, "Volvo" ,sa sti ca nu devine mai sigur
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #58
                            @pacco: tu ai idee cati ani au colaborat volvo si renault? In materie de siguranta, motoare...Cam cat ai tu varsta asa ca lasa prejudecatile si casca ochii, documenteaza-te si apoi afirma cu tarie ca un castravete e mai tare decat un dovleac doar pt ca scrie "volvo" pe el. Repet: unded mercedes a lasat morti in urma, renault a scos 6 oameni teferi din masina. Acelasi cap de pod, aceasi viteza, masini diferite.
                            @restul pt care cifrele nu conteaza: ce ziceti voi e valabil la tir contra tico, cand dai cu amandoua in acelasi zid, probabil ca deceleratiile in tico scot omaneii vii, pe cadn cele din tir ii omoara. Asta e cand faci teste in conditii de laborator, identice pt toate masinile.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by darksid3 View Post
                              .................................................. .................................................. ........
                              PS: Ne referim la conditiile de testare din "laborator" si cu vitezele oficiale.Ce se intampla pe sosele este foarte greu de simulat deoarece variabilele sunt practic infinite.Ma uit ca in accidentele grave unde sunt implicate inclusiv TIR-uri si soferii aia raman grav raniti sau mai rau...Deci marimea nu conteaza chiar mereu
                              In conditiile de de ''laborator'' avem la fiecare masina un punctaj.
                              In conditiile de trafic, cum spui - variabilele sunt infinite, drept urmare da-mi voie sa afirm ca marimea conteaza (vorbim aici de masini care au obtinut rezultate bune la teste, nu la Volga si Moskwici).
                              Daca presupunem ca Laguna s-ar ciocni de un zid in mod similar unui XC 90, ar fi punctajul din laborator, daca presupunem ca s-ar ciocni una in alta...(si daca ducem mai la extrem, un Fiat500 cu un Q7 cum au facut nemtii...De ciudosi ce au fost ca Q7 a obtinut un punctaj mic fata de un ''amarat'' de Fiat500)normal si logic se stie cine e in avantaj. Si atunci faci ceva pe diferenta aia de punctaj obtinut la NCAP.

                              Deci cred ca marimea conteaza si in trafic esti mai in siguranta intr-un XC90 decat intr-un Fiat 500 (care cred ca are punctaj apropiat de XC90), chiar si intr-un Laguna.

                              Seba: parca parteneriatu dintre Volvo si Renault s-a bazat mai mult pe partea de motorizari din cate stiu (in trecut parca au luat ceva motorizari de la Renault).

                              Comment


                              • #60
                                Bineinteles ca daca e vorba de loviturile frontale treaba se schimba radical...Inclusiv deceleratiile, transmiterea undelor de soc prin toate corpurile solide si suma vitezei in momentul impactului, care nu are absolut nici o legatura cu ce mai zice EuroNCAP...Imi amintesc ca printesa Diana a murit (oficial) in cea mai sigura masina din momentul respectiv (1997), Mercedes S Classe si blindata pe deasupra la o viteza in momentul impactului de 120 km/h...Impactul fiind intr-un stalp!In momentul unei coliziuni masa mai mare transmite mai multa energie masei mai mici DAR daca masa mare se izbeste de ceva care nu preia energia e nasol.Depinde de accidente insa in mare majoritate se moare datorita lovirii "punctelor" fixe...Si revenim tot la cifre si mediiImportant e sa intelegem ca adevarul nu este de partea nimanui ci sta doar la mijloc
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google