Accident Logan Vs. Megane!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Eu le iau pe alea drept noroc si ghinion.Apropo acum ceva timp in urma,a dat pe protv un caz cu o femeie cu copilul care au dat in judecata firma renault,pentru ca au facut accident cu masina la vreo 70-80 km/h frontal,s-a facut botul masinii varza,si nu s-au deschis airbag-urile.Renault Scenic era.Copilul s-a lovit la cap,de bordul masinii.Asta da siguranta.Stii care e faza?Nu prea am auzit niciodata ca x insi au facut accident cu un Volvo,si au murit etc.De Renault am auzit.Eu cand zic siguranta nu ma refer numai la faptul ca intri intr-un perete si etc.E vorba de sisteme de siguranta,care intra automat in functiune cand apare un pericol.Asta inseamna Volvo.
    sigpic

    Comment


    • #62
      Si acum ca sa revenim in forta on topic, cred ca Loganu la capitolu siguranta pasiva (ne uitam si la cazu/subiectu de fata) sta bine.
      Si va sta si mai bine. Asta inseamna un model reusit la capitolul siguranta, din start sa aibe niste rezultate bune/satisfacatoare, care pe parcurs de pot imbunatati (vezi Logan2, au rezolvat problema la glezne). Deci au pe ce se baza ca sa il faca si mai sigur.
      Nu vorbim aici de raportul pret-calitate-siguranta, la bani putini a iesit o masina ok.
      Cunoastem modele de masini (chiar din clasa Loganului) care la capitolul siguranta au pasit cu stangul la inceput si au avut mult de muncit ca sa imbunatateasca lucrurile.

      PS: daca e sa ne uitam la modele ceva mai vechi, anii '90 (chiar la firme tari BMW, Mercedes), cand testele erau mai pe la inceput, vedem ca au fost si dezastre la punctaj...
      Asa ca nu putem spune (carcotasii) ca Loganu e o masina care asa cum e acum, ar fi trebuit facuta acum 15-16 ani, ca din start e depasita, etc.
      Last edited by Octavian; 19 November 2008, 22:03.

      Comment


      • #63
        @tavi, au colaborat si la structuri de siguranta, elemente absorbante de soc...Ca de cand a inceput colaborarea a inceput si renault sa faca masini mai calumea

        @pacco: ma repet: de 3 ori renaultul m-a scos din ***** unde skoda, mercedes si bwm au lasat morti in urma. nu stiu ce ai auzit tu, eu stiu prin ce am trecut. si pana la proba contrarie, renault rulez, ca altfel n-as mai scrie acum aici...
        cat despre sistemele care intra in functiune cand apare un pericol, sunt facute tot de bosch/delphi/siemens atat pt volvo cat si pt renault sau porsche, mercedes, etc doar numele lor se schimba in functie de marca pe care sunt puse. La baza, sunt "aceeasi marie". Apropo, stiai ca esp-ul ala mult iubit pe care toti il viseaza pe masina, e facut in asa fel incat atunci cand accidentul e iminent, masina sa mearga cu botul drept inainte, pe considerentul ca impactul frontal nu e asa periculos ca cel lateral? Pana aici pare totul corect, dar ce te faci daca prinzi o bucata de asfalt uscat unde masina ar putea sa vireze si cu o talpa la podea ai sansa s-o redresezi, dar esp-ul zice "nu, tataie, tu urmeaza sa te ciocnesti, asa ca ia sa reducem noi gazul, sa tinem volanul drept si Dumnezeu cu mila..."? Chestie spusa de pilotii si inginerii de teste de la bmw la un drive show pe teme de siguranta activa... Interesant de stiut, nu? Vorbim de acelasi esp ce echipeaza orice marca ce vrea sa etaleze securitatea crescuta la bordul masinii respective.
        Last edited by Seba; 20 November 2008, 12:17.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #64
          F interesant schimbul de opinii...Unii vb din auzite, altii din "crezute", iar altii vin cu date concrete...
          Si in stilul specific mioritic, tot din auzite ne documentam, nu?

          Comment


          • #65
            Eu am vazut concret accident frontal intre Logan si Dacia 1310, soferul din 1310 mort pe loc, pasagerul din dreapta in coma si soferul din Logan (nu avea pasageri) doar cu cateva arsuri superficiale de la airbag. Soferul de Logan mi-a spus ca avea cam 85-90km/h cand a incercat depasirea unei carute nesemnalizate si a intrat in Dacia 1310 si avea centura pusa! Eu stiu de la locul muncii ca centura salveaza viata si daca ai si airbag sigur te uiti la masina imediat dupa accident si te miri cum de ai scapat!

            Comment


            • #66
              Originally posted by Cezar View Post
              F interesant schimbul de opinii...Unii vb din auzite, altii din "crezute", iar altii vin cu date concrete...
              Si in stilul specific mioritic, tot din auzite ne documentam, nu?
              Pai si acum ce sa facem?
              Sa ne facem toti specialisti, sau sa nu mai vorbim deloc, sa vorbeasca doua-trei persoane si restu spectatori...
              Nu poti sa ai pretentia asta, fiecare dupa puteri si daca vezi o parere neavizata nu tre sa sari sa-l faci prost si nestiutor (valabil pt toti desteptii cu baza mare la afirmatii si raspunsuri).
              Last edited by Octavian; 20 November 2008, 09:52.

              Comment


              • #67
                cezar si tavi, lasati ironiile si nu declansati flame-uri...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google