asa este,sunt multi factori...depinde de noroc,de stilul de mers,de gropile pe care le iei,cum le iei,etc...una peste alta loganul este o masina buna,fiabila,spun asta pentru ca reiese din raportul celor multumiti contra celor nemultumiti..eu nu pot spune ca sunt deosebit de multumit pentru ca am doar 23.000 km cu ea si este ca in prima zi...precizez ca am schimbat bateria pe garantie la 4500km,era praf!
Cel Mai Batran Si Uzat Logan
Collapse
X
-
130000km, revizii, de doua ori distributie, ambreiaj original, planetare noi, de 2400km - le-am schimbat preventiv, cele vechi n-aveau pic de joc sau zgomot, cei care m-au ajutat sa le schimb pot confirma.
La 60 000 km, rulmenti spate
La 100 000 km am schimbat ambele bascule (aveam un pivot cu joc), rulmentii de fata
La 130 000 km am schimbat puntea spate complet (cea veche avea bucsele stricate de tot, tamburii erau tociti, sabotii originali). Puntea noua a venit cu tamburi complet echipati, conducte, bucse, etc.
La 130 000 km am schimbat si bara stabilizatoare fata, cu tot cu bielete si bucse, am pus de VAN, mai groasa
Am mai schimbat preventiv, fara sa fie stricate: bobina de aprindere, fisele de bujii, injectoarele, corpul clapeta, nu mai stiu kilometrajul la care au fost schimbate.
Dupa parerea mea este o masina mult prea economica si fiabila. Aveti in vedere faptul ca regimul de exploatare la care este supus Loganul meu este aproape ca al unei masini de curse (turatii si viteze mari, suspensie sport, rigida, roti cu talon mic, franari excesive, etc.)
Comment
-
A mea are 205.000 km. impliniti. Sa o luam asa:
1.) 3 distributii schimbate;
2.) 2 ambreiaje schimbate (primul la 90.000 si al doilea la 200.000);
3.) un amortizor pe dreapta fata curs la 90.000 + 2 amortizoare fata la 204.000 ca-mi plac tare mult bordurile;
4.) un set de discuri fata schimbate la 90.000, astea actuale au 110.000 (pline);
5.) un rulment pe dreapta spate la 150.000 parca + inca unul la 199.000 pe stanga fata;
6.) un capat de bara stanga schimbat la 204.000 ca-mi plac tare mult bordurile;
7.) consumabile la greu in kilometrii astia;
8.) 2 schimburi de ulei in cutie in cursul a 2 zile (prietenii stiu de ce) la 203.000;
9.) o reincarcare cu freon a aerului conditionat la 200.000 (degeaba ca trebuie sa ii fac ceva la aeroterma sa mearga ventilatorul mai tare, nu e problema);
10.) reglat culbutorii de 2 ori pana acum (sau tacheti cum doriti), odata la 140.000 si odata la 200.000;
11.) schimbat vreo 3, 4 baterii;
12.) schimbat bujii de vreo 4-5 ori, ultima data la 200.000 cand bujiile aveau 80.000 km. ( se recomanda schimbarea lor la 30.000) );
13.) schimbat bielete de directie la 200.000;
14.) schimbat de 2 ori cauciucurile, sunt la al 3-lea set, niste porcarii (Kormoranele au tinut 90.000 km. in traficul din Bucuresti);
15.) cireasa de pe tort, bomboana de pe coliva, la 100.000 s-a semnat un contract de colaborare pe durata nedeterminata cu injinerii' |||Distrigaz Motorsport ceea ce a dus la montarea unei instalatii GPL Tomasetto intocmai pentru a strica, distruge acest inofensiv motoras. Cu toate astea, in ciuda carcotasilor, masina merge 98% din timp pe gaz inca de la 100.000 km. si va continua tot asa pana o sa "cada" de tot ca circula mai ieftin decat abonamentul la Metrorex pe o luna, vorba vine..;
Sunt foarte multumit de ea, vor urma imbunatatiri pe viitor, s-a mers batraneste cu ea pana la 197.500 cand un diliu a pus mana pe ea si se tine mai bine de ea decat se tinea pana acum. Imi place faptul ca este fiabila, o poti alerga si nu ai probleme ca la vechea Dacie, sa se dea pe ulei sau mai stiu eu ce, ca tinuta de drum masina merge perfect, o da de gol tabloul de bord cu numeroasele cifre si volanul "slick", sper sa o vad la mine macar cu 300.000 in bord. Recomand Loganurile benzinare cu sau fara GPL, foarte fiabile, n-au moarte. Despre dci-ul de 85, deocamdata isi da testul de fiabilitate, are in jur de 35.000 km. fara nicio problema.
Comment
-
90.000 km in 2 ani am schimbat decata 2 pivoti, 2 capete de bara, bateria, distributia si urmeaza sa schimb discurile
90.000 km in 2 ani am schimbat decat 2 pivoti, 2 capete de bara, bateria, distributia si urmeaza sa schimb discurile
Comment
Comment