Noua Lege Pentru Parcarea Din Fata Blocului!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    de aia nu vreau eu sa ma mut din blocul meu sunt nesimtitul ala care are 2 (douaaaaaa) masini care sunt parcate pe trotuar (una mai e si de la firmaaaa huoooooo ) )
    sigpic

    Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

    Comment


    • #17
      Originally posted by lawmaster View Post
      @mihai.gigi pe cale de consecita nici chiriasii nu pot inchiria.
      Vitriol are dreptate, dar daca prinzi unul mai tampit parcheaza el cand apuca si iti va spune ca atunci cand va veni masina cu nr respectiv el parcheaza acolo...
      si ai ce sa-i faci?
      Locul de parcare se inchiriaza pe persoana fizica sau juridica, nu pe nr. de la masina. Ca mai sunt unii care isi vopsesc pe asfalt nr. masinii, sau pun placute cu nr. lor, asta e altceva. Probabil le pun sa nu comenteze nimeni cum ca nu ar fi locul lor.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #18
        Chestia cu parcarea nu ma afecteaza decat cand merg in vizita. La socra-mi de exemplu, tre' sa parchez langa tomberoanele de gunoi pentru ca toti au parcari platite, numerotate...si nu vreau sa fac pene sau mai rau...M-au blocat de cateva ori si prefer sa evit. Deh, agricultori...care stau la bloc

        Comment


        • #19
          La mine e trai neneaca. Sunt vreo 50 - 60 de masini pe vreo 150 de locuri de parcare, fara biza, revin maine cu poze daca nu ma credeti. Si ce e culmea, stau si in Rahova. Numai in toamna asta s-au mai facut 100 de locuri, asa ca-i super. Si ce e si mai tare, e ca nici nu s-au marcat parcarile si implicit totul e MOKA.
          sigpic
          Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

          Comment


          • #21
            ca sa vedem, inca o data, cat de incapabili sunt cei care ar trebui sa faca lucrurile sa mearga mai bine.
            sunt o gramada de oameni care au masina de la firma.
            stai intr-un bloc, platesti locul de parcare, nu masina x sau y.

            niste prosti

            Comment


            • #22
              dar ce ne facem cu cei care au de la firma dubite, camionete...si le parcheaza pe 7 locuri de parcare...eventual le parcheaza"in spic" sau pe coltul intersectiiilor ...eventuala in asa fel incat sa nu poti iesi de pe acea strada.....ca sunt o caruta nesimtiti de astia...ca ei daca nu se dau jos din masina direct in scara blocului....nu sunt suficienti de smecheri (handicapati)
              http://forum-lines.ru/rez/ab95552.gif
              жалюзи плиссе

              Comment


              • #23
                Asta inteleg ei prin "masina la scara".
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #24
                  Masina de firma sa stea la firma.

                  Sper ca si la Galati, sa fie instaurata aceasta lege. Masina de firma nu are ce cauta la domiciliul unui angajat.

                  Comment


                  • #25
                    Eu am firma proprie, cu un sediu la alta adresa decat cea de domiciliu.
                    Sa zicem ca e singura masina in familie; tre' sa o las la adresa firmei, nu?

                    Aberant! O idee buna la inceput, text de lege eronat, cu multe implicatii negative. Trebuie abrogata si regandita.


                    Si mai sunt muuulte exemple...Rezolvarea o constituie cresterea locurilor de parcare, nu gaselnite legislative nazdravane.
                    Romania, strazile, parcarile nu au fost gandite pentru numarul actual de masini. La mine la bloc e unul care isi parcheaza duba de cateva tone (lungaaaa), ca nu are altundeva
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #26
                      Abia am sosit acasa si iar surpriza locul de parcare plin cu masini de firme...
                      Nesimtire frate, sa n-ai unde sa parchezi din cauza boierilor, care pe linga masinile personale mai ocupa spatiu si cu cele de serviciu.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #27
                        ady nu te mai consuma. ai dreptate, si in acest caz ei ori nu respecta ce au platit (UN LOC) ori parcarea voastra e gratis si pune oricine cate masini vrea.

                        dar nu e firesc sa ceri ca masina de frima sa stea numai la firma.

                        a, daca ai platit un loc de parcare si tii pe el masina personala dar ocupi locul altcuiva cu masina de firma, da. dar altfel, daca n-ai masina ta si iti da firma nu e normal sa o tii unde locuiesti? Ai platit un loc. sau daca parcarea e gratis, ca la tine probabil, care e problema ta eu tu ai avut bani de masina si eu nu, dar sunt sef si mi-a dat firma masina? ocup un loc, merg cu o masina.

                        sa nu fim nedrepti

                        erata:

                        care e problema ta ca tu ai avut bani de masina si eu nu, dar sunt sef si mi-a dat firma masina? ocup un loc, merg cu o masina.

                        erata:

                        care e problema ta ca tu ai avut bani de masina si eu nu, dar sunt sef si mi-a dat firma masina? ocup un loc, merg cu o masina.
                        Last edited by toba; 22 January 2009, 09:28. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #28
                          In Bucuresti stiu ca fiecare are un loc de parcare, acel loc de parcare e al tau din respect, deoarece iti parchezi masina acolo de ani de zile. Asa cum tu respecti locurile altora de parcare, asa ar trebui sa ai si tu mereu locul de parcare liber.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #29
                            Eram in Bucuresti, am parcat undeva, pe trotuar,,,si m-am luat in gura cu unul, ca e locul lui...
                            M-a blocat cu masina lui, cateva ore buuune (mi-am mai si zgariat, lovit pragul din dreapta!)
                            I-am zis sa imi demonstreze juridic ca are un drept de proprietate sau drept de uz pentru acea suprafata. Nu avea cum sa o faca.
                            In Bucuresti NU sunt locuri de parcare, in muuulte cartiere. Mai multe masini decat spatii de garaj.
                            Nu sunt din Bucuresti, insa si in orasul meu se acutizeaza aceasta problema.
                            Tatal meu a turnat impreuna cu un vecin o cifa de beton, s-au creat patru locuri de parcare (acum vreo 12 ani, si-au zis sa nu se mai certe cu altii, sa isi faca propriul spatiu). Nu am avut niciodata pretentia ca acea suprafata este a noastra, desi am avut vecini care au revendicat un petic de acolo, pe motiv ca e sub balconul lui
                            Nu odata m-am clantanit cu vecinii si le-am zis ca nimeni nu are nici un loc de parcare (nu exista locuri de parcare inchiriate, la noi).
                            Acum, legea acolo e a primului venit. E liniste (Deocamdata)
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #30
                              Primaria Capitalei pune la bataie opt zone pentru parcaje subterane
                              Parcajul subteran de la Piata Alba Iulia va avea 2.190 locuri de parcare
                              In aproximativ doi ani de zile, bucurestenii vor avea la dispozitie opt parcaje subterane cu doua sau trei niveluri, construite de firme private pe terenuri puse la dispozitie de municipalitate.
                              Parcajele, realizate in regim de concesiune de lucrari publice, vor asigura peste sapte mii de locuri de parcare.
                              Cele opt parcari subterane vor insuma 7.317 locuri, cele mai multe fiind in Piata Alba Iulia (2.190), Piata Revolutiei (1.637), Piata Presei Libere (1.633) si Piata Charles de Gaulle
                              Parcarea din strada Edgar Quinet va avea 405 locuri, cea din Piata Walter Maracineanu – 276, in Piata Dorobanti vor fi 246 locuri, in timp ce in apropierea Garii Baneasa vor fi construite 99 de locuri de parcare. Licitatia va fi organizata pe 16 martie a.c., durata de realizare a lucrarilor fiind de doi ani de la data adjudecarii contractelor. Investitia totala necesara pentru realizarea tuturor parcajelor se ridica la 420 milioane de euro si va fi suportata in exclusivitate de firmele private care vor castiga contractele de concesiune.
                              CGMB a aprobat, la sfarsitul lunii februarie 2008, strategia de parcare pe raza Capitalei, in urma careia municipalitatea trebuia sa construiasca, in urmatorii ani, aproximativ 9.000 de locuri de parcare. Au fost vizate 17 zone din partea centrala a orasului, prima zona vizata pentru inceperea lucrarilor fiind Piata Universitatii. Actul municipalitatii a fost elaborat in cadrul proiectului "Strategia de parcare si servicii de consultanta pentru parteneriatul public privat in Bucuresti", finantat de Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.
                              Au fost identificate 69 de locuri unde vor fi construite viitoarele parcari subterane si supraterane. "Strategia de parcare" a fost elaborata de Primaria Capitalei in parteneriat cu firma de consultanta spaniola INOCSA Ingenieria SL si cu firma de avocatura "Asesores de Instrastructuras" din Spania, in calitate de consultant. Inginerii spanioli au impartit centrul orasului in 25 de subzone, pentru a stabili un necesar de locuri de parcare, dar si posibilitatile de construire a acestora.
                              Masinile peste 3,5 tone, interzise in parcarile de resedinta
                              Tot ieri, la nivelul municipalitatii s-a decis si modificarea HCGMB nr. 124/2008 privind strategia de parcare in municipiul Bucuresti. "Parcarile de resedinta vor putea fi ocupate atat de masinile proprietate personala, cat si de cele in leasing financiar si operational, dar si de autoturismele de serviciu.
                              Fiecare apartament va avea dreptul la un singur loc de parcare, in prima faza. Daca numarul locurilor este suficient, atunci se va putea obtine autorizatie si pentru cel de-al doilea autoturism.
                              Prin noile reglementari, parcarile de resedinta nu vor mai putea fi ocupate de masinile de peste 3,5 tone si de firmele cu flota auto", a declarat Calin Murg, presedintele de sedinta al CGMB. Noile reglementari vor fi puse cat mai curand pe site-ul municipalitatii, iar dupa 30 de zile vor fi supuse aprobarii consilierilor generali in sedinta care va fi convocata in luna februarie.

                              Sursa: Romania libera
                              Vineri, 23 Ianuarie 2009
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google