Utilizare UCH Logan...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Utilizare UCH Logan...

    Stie cineva vreo modalitate de a utiliza UCH-ul de pe Logan...Separat de masina....adica, sa pot utiliza functiile sale fara a fi conectat pe masina...Doar alimentat, cu comutatoarele necesare, si iesirile de relee....
    e-mail: office@stickere.info

  • #2
    teoretic ar trebiu sa mearga daca ai 12v unde trebuie si toate bagate ca sa nu iti dea erori
    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

    Comment


    • #3
      merge dar trebuie sa ai grija sa respecti amperajele la consumatori (de ex.semnalizari avarii etc)

      Comment


      • #4
        merge? si procesorul cine-l trezeste fara semnal pe CAN bus? sau credeti ca-i dati 12V si gata, face ce vreti voi. nu face, intra singur in stand-by. oricum nu va foloseste decat sa faca ce stie el. ii dai semnal ca s-a inchis usa, se stinge plafoniera. dai semnal de stregatoare, merge stergatorul...sau aprinde un bec, mare smecherie...
        alex, mai bine ai psune ce vrei sa faci cu el si poate te putem ajuta, altfel daca doar ca exercitiu, tocmai ti-am zis ce se intampla daca reusesti sa-l prostesti sa nu adoarma
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Am un proiect cu varul meu, in care revigoram o dacia Sport...
          Problema este ca are toata instalatia electrica varza, si decat sa stam sa o depanam pe cea veche, o refacem, exact ptr necesitatile noastre...

          Am conceput deja o schema, bazata pe microcontroller, ptr toate functiile ce ne trebuiesc...semnal, temporizare becuri, stergatoare, senzori usi deschise, centura, turatie....

          Mi-a venit ideea cu UCH-ul ptr ca intruneste functiile cerute, si se poate gasi la 1/3 din pretul componentelor...si e gata facut...

          Problema cu UCH-ul este un pic mai dificila decat mi-am imaginat, ptr ca, asa cum spune seba, el trebuie "trezit"...chestie care teoretic se poate pacali...
          dar cel mai important, inca nu am gasit modalitatea de a-l conecta pe OBD...stand-alone.
          e-mail: office@stickere.info

          Comment


          • #6
            zi-mi si mie cum pacalesti o telegrama CAN care nu soseste... altfel decat s-o trimiti...
            in momentul cand trimiti telegrama de wake-up, o sa mearga "stand-alone".
            scuze, man, acum am realizat ca vorbeai de uch, desi inainte ziceam de fucntiile lui tot la emu imi ramasese gandul (ce sa faci, ciptuning si axe sport in creier ...). in principiu, cu contactul pus, codul de cheie recunoscut si o telegrama care sa nu contina decat "engine running" ar trebui s afie suficient ca uch sa functioneze normal. sau poate merge si fara "engine running", desi atunci cand se initializeaza can-bus-ul, ar trebui sa raspunda toate ecu-urile din retea ca-s prezente la datorie. loganul fiind mai simplu, probabil merge si fara smecheria cu can-ul. merita incercat. poti face asta simplu, deconectand mufa de la ecu injectie, mufa bordului si cea de la airbag si abs. pui contactul si ar trebui sa mearga toate functiile timp de jumatate de ora. daca nu se blocheaza jucaria, e mai simplu decat am spus initial.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              pai...un semnal necesar unei porniri poate fi inregistrat intr-un eeprom, si redat cu aj. unui microcontroller...Asta e ideea transmiterii "telegramei"
              e-mail: office@stickere.info

              Comment


              • #8
                iezagt numai ca tre sa stii ce ce contine telegrama aia si cu ce frecventa s-o transmiti, altfel idiotul ala "adoarme" daca rateaza "n" telegrame sau lipsa activitate can-bus cateva secunde...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Uch can

                  Salutare Seba. Te rog mult zi-mi si mie pinii de CAN de la UCH. Cei 2 pini CAN-L si CAN-H. Stiu ca este destul de vechi thread-ul dar am nevoie de aceasta informatie. Am un ECU virgin, care din pacate se codeaza DOAR pe CAN. Vreau sa il codez pe un UCH, sa memoreze codul antidemaraj din UCH insa nu stiu pinii de CAN de la UCH. Pinii de CAN e la ECU stiu care sunt.

                  Scopul este studiu.

                  Pana acuma singurii pini pe care i-am identificat de la UCH sunt:

                  EHI (20-track connector A)

                  1 Seat belt warning light control input
                  2 ???
                  3 ???

                  4 Door lock status indicator light
                  5 Hazard warning lights indicator light
                  6 Vehicle speed input
                  7 Windscreen washer input
                  8 Central door locking opening control input
                  9 Radio frequency aerial earth
                  10 Radio frequency aerial data signal
                  11 ???
                  12 ???
                  13 ???
                  14 ???

                  15 Lights input
                  16 Connection with transponder ring
                  17 Central door locking closing control input
                  18 Rear screen wiper park position input
                  19 Rear screen wiper input
                  20 Open door indicator light

                  EHI (20-track connector B)

                  21 ???
                  22 + After ignition feed
                  23 Impact signal
                  24 Windscreen wiper timer input
                  25 Dipped and main beam headlight signal
                  26 Left-hand indicator input
                  27 Rear fog lights
                  28 Right-hand indicator input
                  29 Rear screen washer input
                  30 Rear underbody flange input
                  31 Heated rear screen relay control output
                  32 Software lock warning light output
                  33 Hazard warning lights input
                  34 Diagnostic connection K
                  35 Auto supply alarm relay output
                  36 Engine software lock connection
                  37 Front fog lights
                  38 Engine speed input
                  39 Heated rear screen input
                  40 Front underbody flange input


                  Deci pinii din conectorul EHI pe care nu i-am identificat sunt: 2, 3, 11, 12, 13, 14 si 21 .

                  Conectorul PI nu are treaba, are toti pinii populati (ii stiu toate semnalele de pe fiecare pin).

                  Mersi mult si LA MULTi ANI.
                  Last edited by bubu782001; 13 January 2011, 01:13.

                  Comment


                  • #10
                    Sigur e de Logan UCH-ul? De cand are Loganul Can? In scheme si manualul de utilizare, pinii enumerati de tine apar ca neconectati.
                    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                    Comment


                    • #11
                      alexyno a intrabat in primul post al acestui thread:
                      Stie cineva vreo modalitate de a utiliza UCH-ul de pe Logan...
                      seba a raspuns:
                      merge? si procesorul cine-l trezeste fara semnal pe CAN bus?
                      Am dedus ca UCH-ul o avea CAN (neutilizat). SI este FOARTE POSIBIL.

                      Fane-CL, sunt de acord cu tine ca Logan are pinii specificati de mine neutilizati, dar acesti pini 100% au cate o functie (doar ca noi nu o stim).
                      Pe Logan de altfel multi alti pini din cei specificati de mine nu sunt utilizati.

                      De ex.

                      9 Radio frequency aerial earth
                      10 Radio frequency aerial data signal
                      18 Rear screen input
                      19 Rear screen wiper input
                      29 Rear screen washer input
                      ...si altele

                      Acuma, faptul ca baietii destepti au aflat ce si cum si au activat cateva functii (precum si antena externa la care este necesar un condensator SMD de 1nF) e partea a 2-a, asta face parte din farmecul plaiurilor mioritice.
                      Sa nu uitam ca printre primele "tuning-uri" posdecembriste erau ouale kinder pe antena de la Dacia 1300. Cu cat mai multe oua cu atat mai "smechera" masina...

                      Bun acuma din schemele visu pe care le-am, studiat, acest tip de UCH se afla pe Logan, Sandero, Duster, Logan MCV, Solenza, Twingo, Clio (cateva modele) si probabil mai sunt si altele...

                      Un urma studiului asta, nu stiu ce functii sunt implementate pe pinii mai sus enumerati. Acesti pini SIGUR sunt folositi la ceva (ca nu stiu eu e partea a 2-a). Spun ca este posibil 99% sa aiba intrare se conexiune CAN deoarece aceasta este deactivata daca nu e legata pe magistrala - ea activandu-se automat cand se conecteaza computerul la reteaua CAN.
                      Din cate am observat device-urile astea pe CAN merg pe sistemul plug'n'play.

                      Am o schema de la Twingo (un visu) la care sunt trecuti pe uch pinii 11 si 12 insa nu se sufla o vorbulita despre ei. Ma gandesc ca ar putea fii pinii CAN (L si H).

                      Schema am atasat-o in post (document pdf). Sa fie o eroare de editare a fisierului? Eroare de 2 ori? In acelasi document? Cam greu de crezut...


                      PS puteti verifica direct si in visu respectiv, denumirea acestuia fiind Twingo X06 NT8232A 2003_02_01 si o sa va convingeti ca apar acei 2 pini la UCH (reper 645).

                      Nota:
                      pinii neutilizati NU SUNT TRECUTI in schemele visu de la Renault (verificati si o sa va convingeti de asta).

                      Toata stima.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        E posibil ca UCH-ul sa aiba CAN, insa nu e folosit pe Logan. In alta ordine de idei, in Visu de care amintesti, la priza de diagnostic arata conexiunile CAN cu ecu injectie si BVA, daca exista comunicare si cu UCH-ul, ma gandesc, trebuia sa fie acolo.
                        Totusi, ce ECU e ala de se codeaza pe CAN?
                        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                        Comment


                        • #13
                          alta ordine de idei, in Visu de care amintesti, la priza de diagnostic arata conexiunile CAN cu ecu injectie si BVA, daca exista comunicare si cu UCH-ul, ma gandesc, trebuia sa fie acolo.
                          Gresesti. Daca nu sunt folositi pinii de CAN de la UCH (in conditiile in care acestia exista) de ce sa specifice asta pe schema de la mufa de diagnoza OBD? Pe de alta parte ?

                          Cred ca nu m-am facut inteles. Nu am zis ca pe Twingo acei pini (11 si 12) sunt folositi la CAN. Doar presupun ca sunt pini de CAN. De altfel de ce ar fi specificati in schema UCH-ului ? In plus este vorba de mai multi pini implicati si ideea era daca este posibila identificarea acestora.

                          Nu are nici o importanta ECU in cauza, este un ECU care se codeaza pe CAN si atat.
                          Stiu sigur ca se codeaza doar pe CAN pentru ca este de pe un Clio din 2005 iar pe acel Clio NU era legat firul de antidemaraj, ci doar firele de CAN. De altfel si in schema acelui Clio (tot despre un visu este vorba) nu apare firul de antidemaraj. CAN only direct catre UCH (UCH-ul de Clio are CAN si este specificat - pentru ca e folosit).

                          Si in niste NT-uri Renault specifica de aceste ECU-uri, ca se codeaza prin reteaua MUX.

                          Comment


                          • #14
                            alex e dacia aia ? albastra ?

                            Comment


                            • #15
                              Care e progresul ? am si eu un proiect de dacia 1300 cu instalatie electrica de logan ... acuma incep sa studiez numa problema .. vreau sa folosesc in principiu semnalizari blocul de lumini martori de bord ..
                              Attached Files
                              Last edited by need4speed; 4 January 2021, 21:50.
                              Degeaba gandesti daca esti prost!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google