Ford Recheama In Service

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Promotia cu 200 de CP la roata este pentru diesele nu pentru MPI .

    Si nici eu nu consider ca-i ceva de ras pentru producator.
    Si chiar daca a fost mai demult cine garanteaza ca nu se mai practica?(Asta era practic ceea ce vroiam sa subliniez ).
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #17
      Aha . Care , de rezerva ?
      B -X X - DDF x 2

      :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

      Comment


      • #18
        Originally posted by Cristi_LCD View Post
        On topic: grav este ca unele dintre firmele mari (GM) au facut niste studii si au ajuns la concluzia ca este mai rentabil sa despagubeasca familiile celor morti in accidente decat sa recheme masinile in service.
        necazu e ca daca au facut studiul si rezulta probleme majore [frina directie]e nasol la ei se numeste neglizenta criminala si faci pirnaie si cum omologarea iti cere sa le faci nu ai cum sa scape si cum amenta penala aplicata firmei poate fi de sute de milioane de euro e mai rentabil sa rechemi masina in service
        deja se introduc in costurile de productie asfel de reparati ulterioare
        baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

        Comment


        • #19
          In concluzie se intampla si la case mai mari nu numa la noi.

          Comment


          • #20
            Va mira acest fapt? Toti marii producatori au actiuni de service. Grupul VW AG au in acest moment , de exemplu, peste 60 (daca nu si mai multe), actiuni de service. Cam 20% dintre ele sunt de rechemare. Actiunile de service sunt ceva normal.

            Comment


            • #21
              Originally posted by radu2008 View Post
              In concluzie se intampla si la case mai mari nu numa la noi.
              Se intampla numai la casele mari. Pun pariu ca nu o sa vedeti niciodata Geely chemate in service.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #22
                In fine, faza initiala era ca astia le cheama si pentru probleme mari (ABS ?!?! ESP ?!?!? din astea poti sa mori... dai cu picioru in frana increzator ca nu se blocheaza roata si ajungi in copac) in timp ce la Dacia au fost doua probleme : una cu cricul si una cu rugina si desi ambele distrug masina in sine, niciuna nu pune viata in pericol in mod activ...
                Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
                Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM

                Comment


                • #23
                  daca un sofer ajunge sa conduca bazandu-se pe abs si esp, mai bine pieton. alea nu-s facute sa mergi mai tare, ci ca sa te ajute cat de cat atunci cand in mod neintentionat fortezi nota. daca tu constant mergi la limita acelor sisteme, o data se duc cauciucurile si aderenta la bere impreuna, tu ca sofer ramai "mireaza" pe o masina in derapaj...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    O rugaminte, se poate vedea si sursa informatilor?
                    Multumesc.

                    Comment


                    • #25
                      se poate auzi sursa, au anuntat la radio alataieri dimineata de toyota...de restul nu le stiu, daca sunt recente sau mai vechi
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Octavian___30 View Post
                        O rugaminte, se poate vedea si sursa informatilor?
                        Multumesc.
                        Sigur, uite aici
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #27
                          Asta e stire de anu trecut, de pe la inceput...

                          Comment


                          • #28
                            Oricum modelele vizate sunt mai vechi de un an insa ideea e alta. Se poate si mai rau decat niste pete de rugina...e vorba de sisteme ce tin de siguranta la modele substantial mai scumpe decat Logan/Sandero
                            PS: Nu inteleg de ce scrie pe site data de anul trecut pentru ca sambata sau duminica trecuta se vorbea la TV de aceasta stire
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Seba View Post
                              daca un sofer ajunge sa conduca bazandu-se pe abs si esp, mai bine pieton. alea nu-s facute sa mergi mai tare, ci ca sa te ajute cat de cat atunci cand in mod neintentionat fortezi nota. daca tu constant mergi la limita acelor sisteme, o data se duc cauciucurile si aderenta la bere impreuna, tu ca sofer ramai "mireaza" pe o masina in derapaj...
                              O mica remarca Seba. Anvelopele se uzeaza mult mai repede atunci cind auto nu este prevazut cu ABS. Daca ai ABS, roata niciodata nu patineaza pe asfalt.

                              Multa bafta incontinuare!!

                              Revenind la topic. Pe grupul VW ag (pe modelele echipate cu motor 2.0 TDI 140 CP A3, Sk Octavia II, Golf V, etc), a fost o actiune de inlocuire a volantei bimasice. In unele cazuri se putea sparge, iar volanta atingea de carcasa ambreiajului, si putea lua foc masina. Un caz real la Craiova- a ars un A3 din aceasta cauza. Greseala service deoarece nu a verificat daca auto are actiuni de service. Orice masina ce intra in service mai intii se verifica daca aceasta are actiuni de service, este obligatoriu.


                              Si inca ceva, datele astea sunt confidentiale. Doar la actiunile de rechemare trebuie informat clientu, si chemata masina in service. Dar nu se da publicitaatii. Ce apar la stiri sunt mai mult pentru reclama. Si multe sunt vrajeli.
                              Last edited by adicata2003; 6 February 2009, 19:13.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Seba View Post
                                daca un sofer ajunge sa conduca bazandu-se pe abs si esp, mai bine pieton. alea nu-s facute sa mergi mai tare, ci ca sa te ajute cat de cat atunci cand in mod neintentionat fortezi nota. daca tu constant mergi la limita acelor sisteme, o data se duc cauciucurile si aderenta la bere impreuna, tu ca sofer ramai "mireaza" pe o masina in derapaj...
                                Daca e nevoie de frana brusca si stii ca ai ABS, apesi cat poti de tare. Ori daca nu ai ABS cred ca stii ca sofer cum sa dozezi franarea sa fie cat de eficienta posibil. ori daca tu stii ca ai ABS si nu ai ABS ce faci ? in alea 3 secunde ? Intr-adevar ai martor luminos in caz ca cedeaza, dar asa ca faza, nu iti poti permite ca producator sa lasi 3-4 ani fara sa ai habar ca ai o problema grava.
                                Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
                                Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google