If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Promotia cu 200 de CP la roata este pentru diesele nu pentru MPI .
Si nici eu nu consider ca-i ceva de ras pentru producator.
Si chiar daca a fost mai demult cine garanteaza ca nu se mai practica?(Asta era practic ceea ce vroiam sa subliniez ).
On topic: grav este ca unele dintre firmele mari (GM) au facut niste studii si au ajuns la concluzia ca este mai rentabil sa despagubeasca familiile celor morti in accidente decat sa recheme masinile in service.
necazu e ca daca au facut studiul si rezulta probleme majore [frina directie]e nasol la ei se numeste neglizenta criminala si faci pirnaie si cum omologarea iti cere sa le faci nu ai cum sa scape si cum amenta penala aplicata firmei poate fi de sute de milioane de euro e mai rentabil sa rechemi masina in service
deja se introduc in costurile de productie asfel de reparati ulterioare
Va mira acest fapt? Toti marii producatori au actiuni de service. Grupul VW AG au in acest moment , de exemplu, peste 60 (daca nu si mai multe), actiuni de service. Cam 20% dintre ele sunt de rechemare. Actiunile de service sunt ceva normal.
In fine, faza initiala era ca astia le cheama si pentru probleme mari (ABS ?!?! ESP ?!?!? din astea poti sa mori... dai cu picioru in frana increzator ca nu se blocheaza roata si ajungi in copac) in timp ce la Dacia au fost doua probleme : una cu cricul si una cu rugina si desi ambele distrug masina in sine, niciuna nu pune viata in pericol in mod activ...
daca un sofer ajunge sa conduca bazandu-se pe abs si esp, mai bine pieton. alea nu-s facute sa mergi mai tare, ci ca sa te ajute cat de cat atunci cand in mod neintentionat fortezi nota. daca tu constant mergi la limita acelor sisteme, o data se duc cauciucurile si aderenta la bere impreuna, tu ca sofer ramai "mireaza" pe o masina in derapaj...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Oricum modelele vizate sunt mai vechi de un an insa ideea e alta. Se poate si mai rau decat niste pete de rugina...e vorba de sisteme ce tin de siguranta la modele substantial mai scumpe decat Logan/Sandero
PS: Nu inteleg de ce scrie pe site data de anul trecut pentru ca sambata sau duminica trecuta se vorbea la TV de aceasta stire
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
daca un sofer ajunge sa conduca bazandu-se pe abs si esp, mai bine pieton. alea nu-s facute sa mergi mai tare, ci ca sa te ajute cat de cat atunci cand in mod neintentionat fortezi nota. daca tu constant mergi la limita acelor sisteme, o data se duc cauciucurile si aderenta la bere impreuna, tu ca sofer ramai "mireaza" pe o masina in derapaj...
O mica remarca Seba. Anvelopele se uzeaza mult mai repede atunci cind auto nu este prevazut cu ABS. Daca ai ABS, roata niciodata nu patineaza pe asfalt.
Multa bafta incontinuare!!
Revenind la topic. Pe grupul VW ag (pe modelele echipate cu motor 2.0 TDI 140 CP A3, Sk Octavia II, Golf V, etc), a fost o actiune de inlocuire a volantei bimasice. In unele cazuri se putea sparge, iar volanta atingea de carcasa ambreiajului, si putea lua foc masina. Un caz real la Craiova- a ars un A3 din aceasta cauza. Greseala service deoarece nu a verificat daca auto are actiuni de service. Orice masina ce intra in service mai intii se verifica daca aceasta are actiuni de service, este obligatoriu.
Si inca ceva, datele astea sunt confidentiale. Doar la actiunile de rechemare trebuie informat clientu, si chemata masina in service. Dar nu se da publicitaatii. Ce apar la stiri sunt mai mult pentru reclama. Si multe sunt vrajeli.
Last edited by adicata2003; 6 February 2009, 19:13.
daca un sofer ajunge sa conduca bazandu-se pe abs si esp, mai bine pieton. alea nu-s facute sa mergi mai tare, ci ca sa te ajute cat de cat atunci cand in mod neintentionat fortezi nota. daca tu constant mergi la limita acelor sisteme, o data se duc cauciucurile si aderenta la bere impreuna, tu ca sofer ramai "mireaza" pe o masina in derapaj...
Daca e nevoie de frana brusca si stii ca ai ABS, apesi cat poti de tare. Ori daca nu ai ABS cred ca stii ca sofer cum sa dozezi franarea sa fie cat de eficienta posibil. ori daca tu stii ca ai ABS si nu ai ABS ce faci ? in alea 3 secunde ? Intr-adevar ai martor luminos in caz ca cedeaza, dar asa ca faza, nu iti poti permite ca producator sa lasi 3-4 ani fara sa ai habar ca ai o problema grava.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment