buletin picat intre geam si bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bai fratilor santeti sariti de pe fix cum naiba sa pui un om sa dea parbrizu jos cand ar putea foarte simplu sa dea bordul jos care presupun ca este prins in suruburi nu ca parbrizu lipit hai ca va-ti dat in petec doamne fereste de meserias ca voi mai bine ma duc la colt de strada decat sa va cer voua parerea scuzati-ma dar sunteti de belea .

    Comment


    • #17
      sigur bagandu-te sub bord gasesti o pozitie de scos

      Comment


      • #18
        Credeam ca numai eu am senzatia asta de azil.

        Comment


        • #19
          adica? azil ? nu pricep

          Comment


          • #20
            din cate stiu datul bordului jos si pusul inapoi+manopera e undeva la cateva sute de lei. asa ca mai bine da-l pierdut si scapi doar cu taxa de trezorerie
            Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

            Comment


            • #21
              bordu daca il dai jos ,nu prea cred ca il mai pui la loc bine ...o sa ai tot felu de greierasi ,dinozauri si alte zgomote neplacute.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                O alta varianta ar mai fi...

                O platbanda subtire, dar rigida, infasurata cu scotch pus invers, adica cu lipiciul inafara... si sa incerci sa-l pescuiesti... adica, introduci banda in gaura cat intra...si incerci sa-l dibuiesti prin miscari stanga-dreapta. Cand l-ai gasit...o sa ai o zona (de la ...cm stanga, pana la ....cm dreapta) acolo, incerci sa-l lipesti pe lateral.

                Am facut ceva similar mai demult si a functionat, numai ca nu era un bord de logan. Treaba s-ar mai complica, in functie de topografia zonei unde a cazut...
                e-mail: office@stickere.info

                Comment


                • #23
                  orice varianta, alta decat dat jos parbrizu' (Doamne fereste! de unde le scoateti...!?) e buna. peretele anti-foc nu cred ca e demontabil, ala e tabla care separa habitaclul de compartimentul motor si se demonteaza numa' cu flexu' as vrea sa vad filmul scoaterii buletinului prin peretele anti-foc...
                  serios acum, in cel mai rau caz trebuie desfacut bordul. in rest, poti incerca orice metoda. numa' sa nu scoti parbrizu'....
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    daca dai jos consola si comanda la aer e posibil sa se ajunga la el sau sa dai jos doar panoul cu ceasuri.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • #25
                      Nu cred ca este recomandat sa scoti parbrizul ... Incearca alte metode
                      1.2 TSI

                      Comment


                      • #26
                        da, s-ar putea, daca dai jos ceasurile, sa ajungi la el. o idee buna...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          fac o gluma...rastoarna masina pe dos si...cade buletunul

                          Comment


                          • #28
                            Mai bine e sa il lasi acolo si sa iti faci altul.E mai simplu si te scuteste de multe neplaceri ce pot sa apara in timp daca nu imediat, contacte slabe la instalatia electrica,zgomote sau nefuntionarea unor componente care sint multe
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              @margelatu: Prin demontarea fatadei consolei centrale si a comenzii de climatizare nu se ajunge in locul ala, valabil si pentru cochilia si ceasurile de bord.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #30
                                Nu ma bag cu sfaturi ca nu stiu, dar vreau neaparat sa aflu finalul alexandru sa ne tii la curent.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google