DACIA DUSTER - Noul Concept De La Dacia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frumoase imagini, dar la ce-ti mai trebuie 4X4 daca vreti garda la sol de 5 cm? Mai vroia cineva mai devreme arcuri sport.

    Comment


    • si americanii au visuri nastrujnice.au luat hummer si au pus suspensii,jante de 21"...etc.prost gust zic eu.acum fiecare "tiuneaza "cum vrea cazanul lui.chiar daca o face si cu o carioca.=)
      Attached Files
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • Pe 15 Aprilie o sa fie operatiunea porti deschise si o sa ma duc sa testez un duster.
        Azi am vorbit cu cei de la Adras si mi-au zis ca peste vreo 3 saptamani o sa apara si in showroomuri.
        Cand i-am intrebat daca o sa fie pe parcurs si alte serii peste laureat,adica prestige,etc..mi-au zis ca da o sa fie.
        O sa mai fie de asemenea si serii Kiss,Partener dar nu se stie exact ce si cand vor fi aceste oferte.
        Asa ca cine mai asteapta o sa prinda si serii sponsorizate si mai dotate la aceleasi preturi de acum.
        O sa fie si esp-ul la benzinare si nu doar la dieseluri...

        Comment


        • La fel ca si la lansarea Logan-ului nemtii implicati in industria auto,vor deveni oripilati de lansarea Duster-ului,il vor lua la un mic drivetest sa-l rastoarne.Nu cred ca acum vor mai reusi.Duster-ul cred ca va repeta succesul pe care l-a avut si fratele mai mic.Asa cum Logan-ul a spart gura targului,asa si Duster o va face.El pleaca de la 12.000E si un pic pentru 4x4,iar competitorii de la vreo 16000E.Insa acestia fiind Suzuki sx4,Hyundai Tucson,nu mai stiu ce Kia,etc...Nu cred ca nemtii(si nu sunt prosti deloc) vor lasa Duster in detrimentul Tucson-ului,sau Suzuki...
          Din cate am inteles nemtii sunt primii inscrisi pe lista de astepari pentru Duster.
          Si vorba din popor:Istoria se repeta!
          sigpic

          Comment


          • nu inteleg ce cauta suzuki in lista de comparatii... e un mini 4x4...in fine...

            cat despre tuning gen suspensii sau prelungiri nu vad rostul...in afara de a-i pune o instalatie xenon si eventual bullbar fata,spate...si carlig de remorcare cel mult altceva nu i-as face nimic
            la berlinele noastre ne mai jucam cu ele dar la duster ..doar de aia e 4x4 si are garda inalta
            "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

            Comment


            • dusterul din punctul meu de vedere ar fi trebuit scos si in varianta motorizarii de 1,9 dci ca de aia e suv si 4ori4 dar asa mai bine scoteau MCV 4ori4 era acelasi lucru si cred ca mai bine statea la MCV ca e mai mare saltau garda si gata nu mar mira ca peste un an sa scoata dusterul cu motor de 1,2 eu unul mias dori foarte mult un duster 4ori4 dar cu motor de 1,9 si cai putere cat permite cuplu ,abia atunci vad rostul scoaterii pe piata a Dusterului
              Last edited by petroman; 6 March 2010, 15:06.
              Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

              Comment


              • Exista Skoda Yetti cu motor de 1.2 benzol turbo.
                Decat 1.9 aveti in gand
                Asta de 1.5 110 e suficient de fasnet, si face fata cu brio. E chiar de generatie mai noua ca cel de 1.9.

                Comment


                • Fluence are aprox. 1277kg si nu vad nici un 1.9 la configurator, ci doar un 1.5dci 105cp. de altfel se stie ca renault n-a simpatizat niciodata cilindreele galeata si au avut motoare micute [exceptand poate laguna, dar aia-i deja alta masina, alta mancare de peste]. daca scoti performante decente dintr-un motor mai mic, de ce sa n-o faci? e mult mai tricky decat sa pui un motor de 7 litri si 200cp ca "altii". in plus e econom si mai ieftin. in principiu pusca pe segmentul de piata pe care-l targeteaza atat renault cat si dacia. n-o sa vezi un individ cu 30-40.000 de coco intrand intr-o reprezentanta renault spunand ca vrea cilindree de 3.0 si ca nu-l intereseaza cat costa RCA-ul si cat consuma. tipul ala se duce la alti producatori care oricum vand masini mult mai scumpe.
                  dar noi "saracii" [desi nu-s sigur daca sunt chiar necesare ghilimelele], care ne uitam la 1.2 16v pentru o economie de 0.5l%, as zice ca conteaza toate cele de mai sus, iar renault stie bine lucrul asta.
                  by the way, rca-ul cica s-ar scumpi de acum inainte din 3 in 3 luni. cine-si mai pastreaza masina pana in 2011 si dupa? sunt curios.
                  Last edited by bro; 6 March 2010, 15:28.

                  Comment


                  • sunt deacort cu ce spuneti voi si sunt foarte multumit de MCV dar am spus ca nu sunt motivat inca sa dau mcvul pe dusterul lansat ,ca si asigurare atat timp cat este sub 2 l ca si cilindree e ok se incadreaza la categoria 1,5 - 1,9 la asigurari vorbind,si mias fi dorit in primul rand o motorizare de 1,9 caci acum cu actuala masina tractez o rulota de 1350 kg si e ok am un consum de 7,2 si de aia mias fi dorit 1,9 dci duster sa ma simt mai in putere(nu vorbim de alte marci)

                    Last edited by petroman; 6 March 2010, 16:22. Reason: Automerged Doublepost
                    Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                    Comment


                    • @petroman:vorbesti de parca te obliga cineva sa schimbi MCV-ul pe Duster. Asteapta si tu putin,macar sa apara masina,ca deja sunt zeci de pagini cu discutii si Dusterul nicaieri.Presupun ca nici tu nu cari toata ziua rulota aia dupa tine,ci doar in vacante,ceea ce inseamna 2 saptamani din 52 pe an.

                      Comment


                      • petroman, de aceea coexista mcv si duster pe piata, pentru ca unii [ca tine] vor alege mcv iar altii [nu ca tine] vor alege duster. nu e nevoie ca toti sa mearga in aceeasi directie si nu e nevoie ca duster sa te convinga pe tine. ii va convinge pe altii, asa cum pe tine te-a convins mcv-ul.

                        Comment


                        • sunt si unii care vor o camioneta puternica 4x4.dusterul pentru mine nu ar fi de ajuns.iar loganul pickup e insuficient pentru mine.eu vreau si 4x4 si sa aibe si o tara de putere.eu am logan de dus persoane si ceva bagaje.cand car cartofii sau ceapa i-au papucul.daca nici ata nu e de ajuns merg cu boxerul.acum nu vreau sa credeti ca vreau camionete de alea americane cu motor care au cilindree cat o basculanta.ceva mai cum au japonezii :mitsubishi,isuzu etc.ceva de genul asta.aici chiar ai nevoie de un motor de 2 ;2,5 sau 3 litrii.masina la gol ar avea 1,7 -2 tone poate mai mult.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • dar nu trebuie sa cauti la dacia orice tip de masina. pana nu demult, abia avea un sedan compact in portofoliu. acum si-a mai imbogatit oferta dar poate nu e inca destul de variata pentru toata lumea. e totusi ok, din moment ce piata auto e atat de mare si sunt atatia alti producatori care-ti pot satisface nevoile. performante mai bune, calitate mai buna, fiabilitate, etc, in functie de buget.

                            iti recomand de exemplu un Toyota Hilux double-cab 2.5d 4x4, 144cp, 343Nm cuplu. s-ar putea sa-ti fie destul. daca nu, exista si o motorizare 3.0d.
                            Last edited by bro; 6 March 2010, 20:15.

                            Comment


                            • o sa fie.eu nu sunt mare fan dacia .culmea e ca am cumparat doua dacii de noi . de atat am avut lovele.boxerul e cumparat de socru.dar eu astept o dacie cu adevarat de carat.o sa fie .cum am zis si la inceput.e vorba de bani.eu nu am nevoie de: bizonal,gps sau alte rahaturi pe bord.eu vreau putere si stabilitate dar sa fie ieftin. chiar daca pe bord ai un turometru ,un vitezomtru si un ac manual.practic!
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • minimal dar cu motor puternic si pret mic? inca n-am vazut asa ceva. poate ne dai un exemplu sa ne clarificam si noi? noi adica eu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google