DACIA DUSTER - Noul Concept De La Dacia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mie personal mi se pare foarte ok,si aduc cateva argumente:
    1.dotari putine inseamna probleme si mai putine,in afara de AC restu sunt un moft(oglinzi electrice etc)
    2.Cred ca va fi la fel de fiabil ca berlina,mcv,van
    3.Costuri de intretinere semnificativ mai mici decat restul SUV urilor de pe piata,acum apare iar faimoasa nedumerire;duster cu 0 km sau X5 cu 200.000 km

    Inca nu am inteles daca are sau nu frana pe disc si pe puntea spate,nu stiu nimic despre diferentiale(blocabile automat,manual).

    Comment


    • pe spate are tamburi.

      Comment


      • Apropo ,la variantele cu motor euro 4 costa taxa de poluare 25 de mil. si la cele cu motor euro 5 taxa de poluare este 0 lei.

        Comment


        • eu am comandat varianta full 4x4 plus optional ESP si PACK LOOk.Pe modelul 4x4 nu exista decat diferentialul central blocabil electronic(50-50) in rest nu are alte diferentiale blocabile.Pe spate tot tamburi.Sa vedem acum cum sta treaba cu distributia cuplului intre punti si roti...ramane de vazut.

          taxa de prima inmatriculare pentru dieselu euro 4 este de 28 de mil.Azi am calculat.
          Last edited by puyutzu07; 8 March 2010, 13:52. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Sa o stapanesti sanatos,si sa faci un jurnal de bord sa vedem si noi ce si cum.
            Pai si ESP ul se impaca bine cu tamburii?
            Deci diferential doar in cutie,iar pe punti se va comporta ca orice turism.Lipsa unui diferential blocabil macar pe o singura punte mi se pare un minus,sigur nu va avea performante notabile in off road,dar pentru ''off road'' urban este suficient.

            Comment


            • pai abs-ul s-a impacat bine cu tamburi.cred ca o merge si cu esp-ul.de fapt esp-ul e un abs mai destept.daca ar fi avut discuri si pe spate pariu ca unii romani mureau cand era vorba de schimbat plcutele de frana.discuri! discuri!avetri bani de placute?
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • ESP nu este un ABS mai destept ci este cu totul altceva.ABS la logan ai doar pe rotile fata iar pe spate franarea este undeva la 30 % datorita faptului ca masina tinde sa se ridice de spate in momentul franari.

                Comment


                • si la duster cred ca tot asa o sa fie proportiile.dar nu-ti face griji ca s-au gandit romanii.pardon ,francezii sau gandit la toate.o sa fie bine.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • Cel mai mult imi place la duster ca in versiunea de baza nu prea stai prea mult pe ganduri sa-ti alegi culoarea. Ai doua variante: alb sau albastru! Nu stiu de ce a gandit asa dacia.

                    Comment


                    • acum am vazut si eu si ai dreptate,cred ca mai bine iti dadeau caroseria nevopsita la versiunea de baza.

                      Comment


                      • Originally posted by crull View Post
                        ESP nu este un ABS mai destept ci este cu totul altceva.ABS la logan ai doar pe rotile fata iar pe spate franarea este undeva la 30 % datorita faptului ca masina tinde sa se ridice de spate in momentul franari.

                        nu prea cred ca numai pe fata.sidtemul de franare e in x iar abs-l la loga mai are si ebd(ebv)cum vreti voi.pe deasupra unele elemente din sistemul defranare difera de la abs la cele fara.daca nu am dreptate accept un sut in fund .
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • Practic da mai mult pe fata "deblocheaza" rotile pentru ca descarcarea greutatii la franare pe fata face ca rotile de pe fata sa se blocheze primele. Dar la frane puternice sau pe gheata se blocheaza si spatele. Si intervine "deblocarea" si pe spate. Dar sunt si situatii cand se poate bloca o roata spate. De exemplu cand da intr-o groapa.
                          La prima franare tamburii sunt superiori discurilor. La franari repetate pierd avantajul pentru ca nu au racirea discurilor.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • Originally posted by crull View Post
                            ESP nu este un ABS mai destept ci este cu totul altceva.ABS la logan ai doar pe rotile fata iar pe spate franarea este undeva la 30 % datorita faptului ca masina tinde sa se ridice de spate in momentul franari.
                            si marmota ? ... uitate mataluta sub masina daca ai ABS... o sa constati ca in tamburi sunt niste fire infipte... oare ce-o fi ??

                            Originally posted by puyutzu07 View Post
                            eu am comandat varianta full 4x4 plus optional ESP si PACK LOOk.
                            taxa de prima inmatriculare pentru dieselu euro 4 este de 28 de mil.Azi am calculat.
                            Nu exista 4x4 euro 4 decat la benzina, taxa fiind 3.820... 1,5dCi 110CP 4x4 este EURO 5 taxa fiind 0
                            Last edited by GGI78; 9 March 2010, 09:20. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • GGI78 furtun de apa pentru hamsterii din tamburi?
                              Originally posted by crull View Post
                              ESP nu este un ABS mai destept ci este cu totul altceva.ABS la logan ai doar pe rotile fata iar pe spate franarea este undeva la 30 % datorita faptului ca masina tinde sa se ridice de spate in momentul franari.
                              si uite asa se creeza zvonuri aiurea despre dacia
                              sigpic

                              Comment


                              • uite-asa afla si posesorii de s-klasse pana in 2006 ca au abs doar pe fata. nu de alta, dar abs-ul bosch 8.0 echipeaza si mertzanele in cauza... radio sant are putere maxima in antena
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google