am intrat pe offroadromania.com si m am uitat la masini. 50 % sunt benzine de 2800 3000. eu vad singurul avantaj ca fiind treptele mult mai scurte pentru benzina. mie mi ar place o masina de offroan cu care sa ma pot deplasa cat mai incet para sa o tin din ambreiaj. ceva de genu' a 1 a la liber 1 kmh si sa am si cuplu la viteza asta.
DACIA DUSTER - Noul Concept De La Dacia
Collapse
X
-
Mama ei de matematica: 12 vs 8, procentual 50% reprezinta? Sunt motoare mari si basinoase...Ca ex: totoia landcruiser de 3.0 td 120, bate la curul gol orice g classe de 3.0 180 de cai ( inclusiv pe cel scurt).
Acum sa revenim la topic, ca o dam in diverse
Vb mai multe la intalneli pe tema asta.
Comment
-
Originally posted by Cezar View Post@crull: ce reductoare stimabile? Vb de masini in aceeasi configuratie.
Aici vb de off-road, nu de drum ca-n palma sau linii/viteza maxima.
Cu ce e superior benzinarul?
Control mai fin al puterii? Aoleo...alt argument?
Turbina care in momentul intrarii in functiune rupe aderanta....Mama lor de argumente
Uite, ca sa nu mai spunem de faptul ca pot intra in apa mai sanatos cu un diesel, am cuplul necesar mentinerii puterii, uitati-va de vedeti cum sunt echipate masinile de off-road. Care sunt motorizate otto? Spun asta, ca sa nu credeti ca sunt eu pro diesel, desi nu-mi place motorizarea diesel, insa in off-road este ceea ce trebuie.
Comment
-
Da-mi cu tesla in cap daca gresesc...doar nu sunt mama Omida.
Doar sa fie ceva palpabil, caci fraza cu acelerare fina, nu prea merge.
Cat despre reductoare, da, ai dreptate, insa vb de masini in aceeasi configuratie, nu unul cu si altul fara. Ma rog, am cam dat-o in off-topic, ca Duster, dupa cum bine ai spus, nu prea e off-road-er.
Asa ca si tu si eu avem dreptate, ca sa cadem la pace.
Comment
-
Originally posted by ovidiu.st View Post............ Daca Dusterul ar fi fost o masina de fite (gen X5, Chayenne, ML, GL sau mai stiu eu ce alte dracovenii) ar fi fost un motiv de gandire in plus la achizitionare, dar Dusterul se va vinde in 90% din cazuri in varianta diesel.
Comment
-
Originally posted by ovidiu.st View PostUrasc cand am dreptate!
In plus este o stire cu incarcatura comerciala ''Aproximativ 80% dintre clienţii care au comandat Duster au optat pentru cea mai scumpă versiune a modelului, a declarat, joi, directorul comercial al Dacia, Fabrice Cambolive.'' Ce te astepti sa decalre directorul comercial?Ca nu merg vanzarile sau ca in preferintele romanilor se afla variantele mai ieftine gen 4x2 ?
Comment
-
Originally posted by crull View PostCe legatura are stirea de pe mediafax cu ce ai spus tu,nu se specifica preferintele in privinta motorizari.
In plus este o stire cu incarcatura comerciala ''Aproximativ 80% dintre clienţii care au comandat Duster au optat pentru cea mai scumpă versiune a modelului, a declarat, joi, directorul comercial al Dacia, Fabrice Cambolive.'' Ce te astepti sa decalre directorul comercial?Ca nu merg vanzarile sau ca in preferintele romanilor se afla variantele mai ieftine gen 4x2 ?
Pai decit un duster 4x2 mai bine raman la logan in continuare
Ori se cumpara un suv 4x4,ori mai bine stati in banca voastra
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
Comment