DACIA DUSTER - Noul Concept De La Dacia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aline, Dusterul nu-i pentru a rula cu 140km/h ci pentru drumuri relativ grele, acolo unde o pocnitoare de prestige nu face fata (macadam, gropi, denivelari, noroi, samd). Daca tu vrei SUV pentru viteza, mai pune vre-o 100000euro si cumpara un Cayenne. La ala ai motor de 5L, 450-500cp, 250km/h, electronica cat pe un vapor si multe altele... ah... mai era ceva...

    Comment


    • Tu te-ai vazut ce-ai scris? Ai citit postul meu? Ai inteles ce am vrut sa zic? Mai controleaza-te un pic. Si eu nu ies de pe sosele si de aia prefer loganul. Ai ceva impotriva? Si nu incerca sa vorbesti de noroi si Duster ca nu prea se impaca una cu alta.

      Comment


      • Eu m-am vazut ce-am scris. Am citit postul tau. Am inteles ce-ai vrut sa zici.

        Iar de stabilitate nu mai vorbi, ca doar n-ai fost pe sicane in bucuresti si ai rulat cu 140km/h.
        Daca la tine stabilitatea inseamna sicane la 140km/h... mai gandeste-te..

        Comment


        • ....eu zic sa incetati cu chestiile astea,gen mai bine logan,mai bine sandero,mai bine bicicleta ca e gratis!fiecare masina este facuta pentru ceva anume!iti place si iti este si utila,o cumperi,nu,te orientezi la alta...dar asta e natura omului si a romanului in special...sa bata campii!

          Comment


          • Ce inseamna pentru tine stabilitate la o masina?

            Comment


            • Fiecare isi are propriul sistem de valori, tocmai de aceea ne luam masini diferite, altfel ne-am luat toti la fel.
              Pt unii stabilitate inseamna sa poata face manevre bruste la 140 km/h, pt altii la 80 km/h.

              Comment


              • @Alin007. Stabilitate la un SUV, inseamna sa nu se rastoarne in offroad la cea mai mica groapa, sa pot iesi din situatii relativ imposibile pentru o masina de strada (vezi troienele de zapada de iarna trecuta), sa pot circula in relativa siguranta pe sosea la viteze legale... cam asta inseamna stabilitate la un SUV.
                @Cezar. Lasa-ma, te rog, sa raspund la intrebarile ce imi sunt adresate.

                Comment


                • Asa. Si colegu despre care ziceam eu, ce a testat de zicea ca e stabila. A fost pe munte?
                  Nici eu nu eram de acord ca se testeaza la 140 km/h dar m-a surprins afirmatia lui dupa un amarat de drive test prin buc. Atata tot. In rest numa bine uzinei si sa scoata cat maimulte masini. Fiecare alege si cumpara ce ii trebuie si ce i sa potriveste. Si Dusterul pare o masina buna, cel putin la prima atingere si primi 5 km condusi! Deci n-are rost sa ne contrazicem pentru afirmatiile altora.
                  Last edited by Cezar; 16 April 2010, 17:13.

                  Comment


                  • Am vazut azi varianta full in culoarea maronie, e frumos foc Dusterul, de-as avea bani... .
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Astazi m-am urcat intr-un duster. E placut interiorul, spatios, bine finisat. Se vede ca au trecut anii peste cei de la dacia si si-au dat seama si ei sa faca aceste finisaje. Iar varianta maro cu geamuri fumurii arata bine rau.

                      Comment


                      • L-am vazut si eu astazi.Foarte interesant.Nu am facut drive test pentru ca nu am avut timp.Singurul lucru care mi-a venit in minte cand m-am uitat la consola a fost "sa vezi ce se vor cauta pe forum pentru a se pune pe Logan si pe Sandero"
                        Kiss Fm Gris Platine DC

                        Comment


                        • exact. de cand am vazut dusterul pe viu, m-am gandit daca se pot adapta pe logan acele plastice din interiorul aripilor fata, din spatele balamalelor usilor, ca sa nu mai vajaie pe acolo aerul la viteze mari.

                          Comment


                          • alea se cheama capace tiranti. se mai pot folosi inelele aeratoarelor.
                            sigpic

                            Comment


                            • nu ma refer la capacele tirantilor, cu la interiorul aripii. daca deschizi usa fata la logan si te uiti prin zona balamalelor usii, poti vedea prin aripa pana in fata la far. despre golul respectiv vorbesc. acolo multi producatori astupa golul cu burete. mai nou e astupat si la Duster.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google