DACIA DUSTER - Noul Concept De La Dacia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vopsit din fabrica dupa cum pare din imagine
    http://www.loganclub.ro/forum/ct_90_b_u_z-t57569.htmlsigpic

    Comment


    • duster este o masina ca si loganu cu un pret modest ! spatioasa calitate la banii la care ii face etc........... motoare bune si fiabile parerea mea este si o masina frumoasa este capabila off-road deci mai mult ca perfect !

      Comment


      • Este chiar f capabila,am testato in toate modurile posibil si cam peste tot..nu s-a facut deloc de ras.Si comparativ calitate pret deja la duster a inceput sa se simta si calitatea.

        Comment


        • Si ce motorizare ai testat?

          Comment


          • si ce versiune era masina?

            Comment


            • o testez aproape zilnic prin oras si la sf de saptamana pe macadam...Am un 1.5 DCI 110cp.4WD de care sunt f multumit.

              Comment


              • Apropo de macadam.Nu stiu voua cum vi se pare dar astept pareri si impresii,dar mie mi s-a parut bizar ce mi-a zis omu ala care cica e reprezentant si le are cu masinile.
                Deci ma urc in masina sa fac test drive ,eram 4 in masina, si cand plec , 1,2,3, si imi zice reprezentantu...sa nu mai pleci cu 1! ! eu mirat il intreb de ce? iar el imi zice ca 1 este de macadam , doar acolo pleci cu 1,in rest pleci cu a 2-a. voi ce parere aveti ???
                Fara Semnatura.

                Comment


                • Cam are dreptate...dar nu cu 4 persoane in masina.cand sunt maxim 2 persoane merge fara probleme sa pleci cu a 2..altfel cam tragi de ea..scrie si in carte daca masina e goala si doar soferu recomandat plecare cu treapta 2.Cand e cuplata pe Auto sau 4WD lock pleaca mai greu cu treapta 2 dar merge.in macadam e vis treapta 1 la ralanti dabia se misca si isi face treaba bine.

                  Comment


                  • Nu stiu ce sa zic , poate avea dreptate,dar eu cred ca daca ai motorizarea aia de 85cp si mai esti si 2 pers in masina , si mai ai si aeru pornit macar la treapta a 2-a de ventilatie,exista un procent mare ca din 20-30 de plecari de pe loc macar odata sa o opresti...parerea mea.
                    Fara Semnatura.

                    Comment


                    • Plecati cu treapta 1, ca de aceea e facuta. Se schimba la 3000 rpm si ati rezolvat problema.
                      @puyutzu: de ce e recomandat sa pleci cu treapta a 2 a? Se tureaza prea tare motorul? Consuma prea multa motorina?

                      Comment


                      • Am facut si eu drive testu cu dusteru asta si am mers cu diselu ala de 85 de cai.Am mers cam 15 km prin oras apoi la intoarcere iam lasat pe aia care ma insoteau sa conduca si eu am stat in spate sa vad ce si cum se simte/aude.
                        Eu am plecat cu treapta 1 dar reprezentantu pleca direct cu a 2 si chiar l am intrebat de ce pleca in tr a doua si cica asa a zis dacotecu si ca nici el nu are habar.

                        Comment


                        • Urata masina...urata rau(dric)
                          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                          Comment


                          • Originally posted by Cezar View Post
                            Plecati cu treapta 1, ca de aceea e facuta. Se schimba la 3000 rpm si ati rezolvat problema.
                            @puyutzu: de ce e recomandat sa pleci cu treapta a 2 a? Se tureaza prea tare motorul? Consuma prea multa motorina?
                            a 1-a la versiunile 4x4 este pentru teren accidentat, are reductie mare si se misca incet. Mi se pare (nu sunt foarte sigur) ca la aceste cutii treapta a 2-a este aproape echivalentul treptei 1 de la versiunile 2x4.

                            Si la unele camioane este chestia asta cu o treapta cu reductie mare ce se foloseste numai cand e nevoie in rest a doua direct.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • de data asta nu-s de acord cu domnu doctor. m-am uitat si eu peste specificatiile de la duster, cutii de viteze, mase, dimensiuni, motorizari. chiar nu-i nevoie de tr1 la plecarea de pe loc. dar nu e musai sa n-o folosesti. si decat s-o scuturi ca pe autobuz, mai bine ii dai cu a 2-a. prima e extrem de scurta...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • da chiar e scurta dar e ff faina in ambuteiaje

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google