DACIA DUSTER - Noul Concept De La Dacia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta o sa fac! http://www.youtube.com/watch?v=Nshaqg6ULdI

    Si ma cam retrag din acest tread pentru ca vad ca ma lupt cu oameni care nu vad in fata ochilor decat duster duster duster.


    Mare dreptate ai Cezar.

    Comment


    • comparatii, comparatii, ce-mi plac comparatiile astea, imi vine sa abuzez de mine insumi in cel mai tandru mod posibil...

      dacia duster 4x4 al mai ieftin; 12300euro
      bmw x3 cel mai ieftin 36354euro

      un singur lucru ramane de intrebat: este X3 de 3 ori mai bun decat duster? pentru ca e de 3 ori mai scump. pentru ca daca e de 3 ori mai scump si de 2 ori mai bun, avem deja multi bani in minus in buzunar. iar daca raspunsul este "ce conteaza, scrie bmw pe el", atunci mai bine mergem cu toti la otv, cu siguranta avem inteligenta minim necesara.

      Comment


      • Originally posted by Alin0007 View Post
        nici eu nu sunt fan nimic, imi laud si eu ciorile din curte, dar hai sa pasim si pe pamant. Niciodata duster=bmw.
        Si ca off(Evident, tractiunea integrala xDrive este prezenta standard pe toate versiunile lui X5, aceasta fiind dublata de prezenta unor pachete precum DTC (Controlul Dinamic al Tractiunii sau DSC (Controlul Dinamic al Stabilitatii), acesta din urma continand o armata de sisteme care ajuta la rularea in siguranta, indeferent de suprafata. Printre acestea se ragesesc ABS (sistemul care impedica blocarea rotilor la franare), Automatic Stability Control (ASC/Control Automat al Stabilitatii), Hill Descent Control (HDC/Control al Coborarii in Panta), Automatic Differential Brake (ADB/Diferential Autoblocant), Dynamic Brake Control (DBC/Control Dinamic al Fortei de Franare) si Cornering Brake Control (CBC/Control al Franei in Viraje). In plus, sistemul cuprinde uscarea franelor in condi?ii de umiditate, asistarea la plecarea din rampa, compensarea fortei de franare si sistem tempomat standard cu functie de franare.)
        Deci x5 are diferential.

        Aline fara suparare dar DSC si ASC sunt una si aceiasi chestie cu ESP.
        Difera doar numele pt fiecare producator de masini in parte.
        Iar din cate spui tu mai sus afirmi ca BMW are DSC,ASC si ESP adica trei lucruri diferite ,dar de fapt si de drept sunt una si aceiasi chestie ESP.
        Sa nu ma intelegi gresit acum ca as compara Dusterul cu ""Jipanele"" de lux dar la banii nostri(ai mei mai exact) ar fi bun si un Duster ,,,Ca la cat costa alea trebuie sa vand un rinichi,o bucata de ficat si ceva maduva pt a lua o asemenea masina de peste 50000 de euro.

        Comment


        • Originally posted by Mikelangelo View Post
          Parerile despre cum se va comporta pe off nu au nici un fel de baza momentan. Eu zic ca din 2-3 filmulete regizate nu iti dai seama, chestia aia cu groapa noroioasa nu mi se pare cine stie ce, saracul motor era forjat sa isi faca treaba. Pana nu se testeaza individual, de 2-3 membrii care isi vor lua, ca trebuie sa fie macar 2 nu avem pareri. Nissanu de la care are transmisia si mai stiu eu ce nu cred sa aibe motor de 110cp renault, deci nici comparatia cu el nu poate fi facuta.
          Nissan Quashqai are motoare de 1.6 115cp(benzina) si 1.5 de 106cp(notorina) asa ca nu e mare diferenta
          Last edited by ROLion; 5 March 2010, 03:49.

          Comment


          • Si ala diesel mi se pare ca este chiar de conceptie Renault .
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • @bro: Intradevar, daca pretul nu se reflecta si in calitate, atunci avem o problema. Dar de nu o sa vezi tu niciodata pe unu cu multi bani sa-si ia duster, ala vede doar bmw, bmw.
              @ivan: DTC(Control dinamic al tractiunii) HDC(Control la coborarea in panta) ADB(Diferential autoblocant) Si corect ca noi nu prea ne putem permite un x5, si daca l-am avea nu l-am putea intretine.

              Ca o concluzie: Dusterul poate va fi o masina buna, e intradevar pentru noi romanii(oameni cu salarii de pana in 1000euro), dar nu mai o comparati frate cu toate masinile 4X4.

              Comment


              • http://www.videonews.ro/action/viewv...masina-record/
                sigpic

                Comment


                • cel care-si va permite un crossover x3, isi va lua x3, nu duster. cel care-si va permite un jeep wrangler unlimited rubicon si are nevoie de el, nu se va uita nici la x3, nici la duster. si-asa mai departe.

                  duster concureaza pe piata pe segmentul lui atat din punct de vedere tehnic, cat si al calitatii dar si al pretului. iar din prisma pretului este imbatabil pentru ca acopera singur singurel o felie de piata unde nu mai exista alt competitor. deci este imbatabil nu pentru ca este cel mai bun dintr-o gloata, ci pentru ca este singurul pe o astfel de piata.

                  repet, cand dau cateva mii de iepuroi in plus fata de duster, e cat se poate de normal sa ma astept ca pentru banii in plus sa si primesc in plus performanta, calitate, etc. nu plecam de la premiza ca pe celelalte platesti diferenta de mii de euro pentru sigla de pe capota. pentru ca nu suntem tarani cu A seis.

                  Comment


                  • Un mic VT pe Duster !
                    Attached Files
                    Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                    Comment


                    • astept cu nerabdare pe duster suspensiile sport, admisiile si evacuarile sport, chiptuningul si implicit liniutele cu ursuletii adormiti din germania

                      Comment


                      • Nu putem compara dusterul cu celalalte marci straine, da la banii care se cer pe ea eu zic ca se merita. Acum problema e: cati isi permit sa cumpere si o astfel de masina ca vreo 14000 de euro sant ceva bani in ziua de azi?

                        Comment


                        • pai ai vreo alternativa?

                          din moment ce cauti un crossover, se subintelege ca ai nevoie de un crossover. cand cauti un family sedan, inseamna ca ai nevoie de un family sedan, nu hatchback, suv sau supersport. iar daca ai 13-14000 de iepuroi si iti trebuie crossover, nu mai conteaza ca la banii aia iti poti lua fluence, octavia sau orice altceva pentru ca ele vor fi useless pentru nevoile tale, indiferent ca-s straine, mai luxoase, mai puternice, etc. masinile nu se cumpara dupa pret, ci dupa nevoi incadrate in buget.

                          aceeasi vesnica problema: cu ferrari pe aratura si tractorul pe autostrada, masini utilizate in alte scopuri decat au fost ele concepute. daca vorbim de crossovere, n-avem ce discuta despre nici o alta clasa de masini. punct. iar la categoria crossoverelor inca nu s-a dat nici un exemplu de concurent la acelasi pret. decat cu vreo 5000 de euro in plus, ce inseamna aproape un logan in plus. iar cum multi fac rate bancare pentru o nevoie de 5000 euro, trag concluzia ca sunt bani pe care multi nu-si permit sa-i arunce pe geam.
                          Last edited by bro; 5 March 2010, 15:05.

                          Comment


                          • Concurs: ghiciti care va fi primul topic Duster versus ....unde "...." va fi marca made in Deutchland si castigati.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • x3 ar fi cel mai probabil. i bet my money on that little sucker

                              ar mai fi un concurs: cati vor compara stabilitatea dusterului la viteze mari cu alte masini mici-compacte-medii ?
                              Last edited by bro; 5 March 2010, 17:15.

                              Comment


                              • am facut si eu 2 VT-uri cu dustercu niste jante mari
                                sper sa va placa
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google