din ciclul 'traiasca ....', prezint al doilea caz. daca primul caz se referea la cei de la RDS, acuma a venit randul celor de la ORANGE sa ii laud. povestea mea este urmatoarea:
am trimis un sony ericsson k810i la service la bucuresti pe garantie, cu problema fiind placa pe care face contact tastatura(telefonul avea 3 luni cand a aparut problema. acum are 4,5 luni). problema fiind una care nu este permanenta, m-am plimbat cam o saptamana cu garantia dupa mine, ca atunci cand nu functioneaza tastele 1,4,7,* cu care aveam problema, sa merg sa il predau. am fost, am reusit sa ajung la orange shop de pe b-dul saturn si a vazut un angajat ca nu functioneaza butoanele mai sus enumerate. a fost trimis la bucuresti, iar azi, dupa o saptamana mi se intoarce telefonul, si surpriza. pe carnetul de garantie este trecuta resoftare. de ce resoftare? de ce resoftare cand probleme are placa de contact? de cand softul trece prin circuit? doamna de acolo nu a putut sa imi dovedeasca acest lucru, luandu-ma pe mine la rost ca eu cum de stiu ca nu are cum sa treaca softul prin circuitul integrat de pe placa. i-am spus ca am studii in domeniu, si a tacut. a bagat sim-ul meu in telefon, mi-a dat telefonul sa introduc codul pin si, cum codul meu pin are in componenta si tasta 4, aceasta nu functiona. i-am aratat doamnei ca nu functioneaza, i-am butonat in fata de cateva ori dupa care a inceput sa functioneze. a inceput sa imi spuna ca functioneaza si ca nu a vazut nimic, cu toate ca i-am aratat ca nu merge. i-am spus ca o sa ma intorc atunci cand imi mai face problema si ajung la ei pe saturn cu butoanele nefunctionale, o sa merg direct la ea. telefonul chiar de la acea doamna l-am luat. regret amarnic. ceea ce m-a enervat este faptul ca mi-a fost bagat un soft de toata rusinea, si acuma nu mai am semnal in casa. deci va dati seama nu? eram sigur ca telefonul v-a veni exact asa cum a plecat, pentru ca mi-au spus multe persoane ce fac cei de la service din bucuresti. nu am vrut sa trimit telefonul la garantie, stiind ceea ce o sa patesc, adica vine cum a plecat, dar am auzit ca daca e problema pe linie la butoane, e placa de contact de vina, si aia nu se mai repara. i-am cerut doamnei sa imi spuna cum trece softul printr-un circuit integrat, ca eu sunt mai prost si nu imi pot da seama. deci telefonul meu a plecat cu softul bun la bucuresti, cu problema la contactele butoanelor mai sus enumerate, si se intoarce dupa o saptamana cu un soft prapadit, vai de mama lui, si cu aceeasi problema. acum o sa umblu din nou cu garantia la mine sa merg sa ii arat distinsei doamne care ma ia la misto ca de fapt telefonul a facut o plimbare de 'recreere' din care s-a intors si cu probleme la cap -soft-
am ajuns acasa cu niste draci de imi venea sa dau cu telefonu` de toti peretii
am trimis un sony ericsson k810i la service la bucuresti pe garantie, cu problema fiind placa pe care face contact tastatura(telefonul avea 3 luni cand a aparut problema. acum are 4,5 luni). problema fiind una care nu este permanenta, m-am plimbat cam o saptamana cu garantia dupa mine, ca atunci cand nu functioneaza tastele 1,4,7,* cu care aveam problema, sa merg sa il predau. am fost, am reusit sa ajung la orange shop de pe b-dul saturn si a vazut un angajat ca nu functioneaza butoanele mai sus enumerate. a fost trimis la bucuresti, iar azi, dupa o saptamana mi se intoarce telefonul, si surpriza. pe carnetul de garantie este trecuta resoftare. de ce resoftare? de ce resoftare cand probleme are placa de contact? de cand softul trece prin circuit? doamna de acolo nu a putut sa imi dovedeasca acest lucru, luandu-ma pe mine la rost ca eu cum de stiu ca nu are cum sa treaca softul prin circuitul integrat de pe placa. i-am spus ca am studii in domeniu, si a tacut. a bagat sim-ul meu in telefon, mi-a dat telefonul sa introduc codul pin si, cum codul meu pin are in componenta si tasta 4, aceasta nu functiona. i-am aratat doamnei ca nu functioneaza, i-am butonat in fata de cateva ori dupa care a inceput sa functioneze. a inceput sa imi spuna ca functioneaza si ca nu a vazut nimic, cu toate ca i-am aratat ca nu merge. i-am spus ca o sa ma intorc atunci cand imi mai face problema si ajung la ei pe saturn cu butoanele nefunctionale, o sa merg direct la ea. telefonul chiar de la acea doamna l-am luat. regret amarnic. ceea ce m-a enervat este faptul ca mi-a fost bagat un soft de toata rusinea, si acuma nu mai am semnal in casa. deci va dati seama nu? eram sigur ca telefonul v-a veni exact asa cum a plecat, pentru ca mi-au spus multe persoane ce fac cei de la service din bucuresti. nu am vrut sa trimit telefonul la garantie, stiind ceea ce o sa patesc, adica vine cum a plecat, dar am auzit ca daca e problema pe linie la butoane, e placa de contact de vina, si aia nu se mai repara. i-am cerut doamnei sa imi spuna cum trece softul printr-un circuit integrat, ca eu sunt mai prost si nu imi pot da seama. deci telefonul meu a plecat cu softul bun la bucuresti, cu problema la contactele butoanelor mai sus enumerate, si se intoarce dupa o saptamana cu un soft prapadit, vai de mama lui, si cu aceeasi problema. acum o sa umblu din nou cu garantia la mine sa merg sa ii arat distinsei doamne care ma ia la misto ca de fapt telefonul a facut o plimbare de 'recreere' din care s-a intors si cu probleme la cap -soft-
am ajuns acasa cu niste draci de imi venea sa dau cu telefonu` de toti peretii
Comment