If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Dakar-ul s-a anulat, datorita amenintarilor teroriste mai ales in Mauritania.
desi oficialii raliului spun ca nu se pune problema desfintarii, parerea mea este ca raliul Dakar a murit.
Dakar-ul s-a anulat, datorita amenintarilor teroriste mai ales in Mauritania.
desi oficialii raliului spun ca nu se pune problema desfintarii, parerea mea este ca raliul Dakar a murit.
speram ca nu; era printre putinele curse de rally-raid...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
lasati ca anul asta cred ca o sa avem echipaj in cateva curse de wrc...poate ne fac aia vreo bucurie si scot rezultate bune, apoi mai sunt baietii din formulele inferioare (renault, 3000, gp2), plus cativa tineri motociclisti. incep sa se miste si la noi treburile, chiar daac mai greu. pacat de munca si banii celor care s-au pregatit de dakar, desi pana la urma pot concura la alte rally-raid-uri (kenya, coasta de fildes, sahara...).
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
din pacate tot in Africa sunt si dupa anularea Dakar-ului or sa cada toate cursele din Africa, nu sunt cobe dar cursele din Africa sunt moarte.
cseby safary-ul se tinea in Senegal parca, cum a devenit instabil d.p.d.v. politic a fost scos din calendarul fia.
Dakar-ul este cursa privata si avea oricum probleme cu securitatea spectatoriilor (anul trecut au fost la un pas sa inchida jucaria dupa un deces in rindul spectatorilor) daca si la anul se vor inscrie multi participanti ( desi eu cred ca nu vor fi mai mult de 100 de participanti la toate categoriile) poate doar daca se modifica traseul, da nu vad cum sa se poata asigura securitatea competitoriilor.
DSG-ul (parca asa se cheama securitatea Francezilor) in zona aia e foarte activ nu lansau o bomba media fara acoperire.
ar fi mare pacat sa anuleze cusele din africa...pt ca da, marea majoritate, acolo se tin...
o sa ajungem sa ne uitam la imagini din paris-dakar ca la alea cu grupa B... nu vreau sa fim doi "cobe", dar s-ar putea sa ai dreptate.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
din pacate nici unul din constructorii care au facut istorie in grupa b nu se mai afla in rally acum.....nici audi, nici lancia nici peugeot.....pacat....
oricum vremurile se schimba sporturile se schimba, si pana la urma tot tre sa fii as, fie ca erai in 86 pe o delta s4, fie acum pe un impreza sau pe un monopost de f1 ... venind vorba, nici eu nu sunt fan f1, dar am vazut un episod din topgear unde l-au pus pe hammond intr-un monopost 2 ture ... si saracu nu putea tzine bolidu pe traiectorie in curbe, ii derapa. motivul: mergea prea incet si nu se incalzeau pneurile ... a tras la pituri si vine un nene cu un laptop ii baga un grafic in fatza... cica la curba x a durat prea mult intre momentul in care ai ridicat piciorul de pe acc si momentul in care ai apasat frana (fusesera 0.5 secunde, enorm de mult ) ...
concluzia e ca tot timpul vor fi reguli in motorsport, si deasemenea vor fi si senzatii tari ... si parerea mea e ca cel mai bine profitam cat putem de motorsportu de acum pana nu-l vor mai limita, ne uitam la filme vechi cu grupa B ca de readus asa ceva la viatza nu sunt sanse.
imaginati-va daca fugea de cur o lancia monte carlo intr-o curba (era rwd nu 4wd) si intra cu 100km/h intr-un palc de oameni ... sau daca aluneca unu care facea poze pe mijlocu pistei fix cand trecea un quattro.
din ce am vazut eu la televizor erau Mitsubishi, oricum scopul lor ar fi fost sa ajunga la sosire, nu trageau la pozitii bune in clasament, sa vedem daca la anu or sa mai poata participa.
@doggy_10: peugeot a fost in wrc cu 206 si chiar a luat doua titluri mondiale la constructori.lancia n-a mai primit licenta fia pt delta integrale, banuiesc ca masina era unu: prea veche; si doi: ford escort cossworth si toyota celica nu-i miscau in front lu' delta. suprematia ce-a durat 6 ani consecutiv trebuia "sparta", la fel cum s-a intamplat de-a lungul timpului si-n F1, si-n motoGP, sau orice alt sport...si atunci s-au inventat reguli noi; trei: lancia nu mai avea bani sa-si sutina productia de serie, daramite sa investeasca oficial in raliuri.
@cannabys: nu cred ca se compara asii walter roehrl cu loeb, de exemplu. roehrl avea cam dublu de cai sub capota decat loeb, cutia audi-ului era manuala, nu semiautomata, cauciucurile din '85 nici nu sufera comparatia cu cele de azi, suspensiile din '85...lafel, no comment fata de ce e azi, aia n-aveau diferentiale electronice, abs (sa nu mai zic ce frane aveau aia prin anii '80, ca audi ajunsese sa monteze rezervoare cu apa pe masina ca sa ude discurile cand se franeaza, sa le raceasca - in unele clipuri se vede cum masina scoate aburi din roti pe franare), controlul tractiunii (stii ca focus-ul are launch-control si cutie automata care poate schimba treapa "peste capul" soferului, daca ala din greseala selecteaza 4 in loc de 3?), aerodinamica la grB era rudimentara in comparatie cu ce e azi pe masinile de raliu...chiar as vrea sa vad un solberg sau loeb pe un quattro care rupe aderenta in treapata a 4-a de viteza...
referitor la o lancia care fuge intr-un palc de spectatori, de ce crezi ca s-a interzis grupaB? cei mai "prosti" spectatori erau in portugalia si argentina(acolo au fost cele mai multe accidente cu spectatorii). in grilele lui quattro s-au gasit degete....deci, no comment, erau tampiti care voaiu sa atinga masinile in cursa
oricum, ragetul a 5 cilindrii turbo sau biciuiturile unui 4 cil turbo si compresor, n-or sa se mai auda in veci pe pistele de raliu, ca acum 22-23 de ani...din pacate, repet, cred ca gabriel are dreptate cu "previziune" lui despre dakar si raliurile din africa; o sa aibe si ele soarta defunctelor grB, gr4, grS...asta e, o sa trebuiasca sa ne multumim cu wrc si s2000 (si pana la urma nu e rau nici asta)
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment