o harta de traseu, un plan orar...gasim pe site-ul fras cumva?
Raliuri
Collapse
X
-
mai multe detalii pe http://forum.*******.ro/585-raliuri-...-2-august.html sau pe http://www.rallymagazin.ro/
Comment
-
O sa participe si cateva Loganuri super preparate pentru rally! Abia astept sa aud motoarele turate la max si scartz-urile de pe viraje, viteza in urcare pe traseu montan. Startul cred ca va avea loc tot din fata Holcim pana la Mausoleul Mateias. Azi maine trebuie sa apara bolizii prin oras.
Comment
-
acea "super preparare" inseamna suspensii tiganite si o toba. insel. ca la cupa logan nici chiptuning n-ai voie macar sau filtru sport...
sau se dau baietii la grupa H, maxime modificari?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
ai incercat sa mergi cu mai mult de 80km/h pe pietris? fara sa fiu fan raikonen, ca niciodata nu mi-a placut de el, din raliu in f1 e mult mai usor decat invers. ca la f1 nu trebuie sa glisezi, ai zone de degajare daca ratezi un viraj...la raliu in schimb ai un pom in care sa te opresti daca ratezi virajul de aia zic sa nu fim rai. kimi se obisnuieste de pe acum cu pierderea curselor, ca i-a venit "tataicul" inapoi la ferrari. si daca tot am dat-o in offtopic, schumi se declara aseara multumit dupa 2 zile d eteste cu masina, mai ales ca best lap-ul de pe circuitul de la fiorano (iar i-o fi dat cateva secunde tema de cercetare lui kimi) il face increzator intr-un rezultat bun la urmatoarea etapa de f1.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pai nu sunt rau SEBA,dar cine il pune sa se dea in spectacol in WRC cand el habar nu are cu ce se mananca.
Ia spuso un pilot de rally ca daca in continuare nu se increde in notilele copilotului nu va face nimic.Iar eu sunt deacord cu ce a spus ptr ca in rally un f mare procent conteaza dictarea copilotului si increderea in el .
Iar KimVodkaCola el se crede in monopost ,pai daca continua asa nu doar ca se va sinucide dar va face si crima!!!!!
@off top, eu cred ca Schumacher va castiga anul asta un mare premiuAm scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN
Comment
-
premiul pt cel mai bun come-back serios, si eu sper sa castige macar o cursa.
raikonen trebuie sa invete sa se dea la rally. e normal ca dupa cativa ani buni de f1, sa nu poti din prima sa te dai bine la rally. invers e mult mai usor...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
La finalul acestei săptămâni, la Braşov va debuta cea de-a patra ediţie a Raliului „Ţara Bârsei“.
Până în prezent, la competiţie s-au înscris 48 de echipaje şi două echipe. Evenimentul va lua startul vineri, 21 august, de la ora 19.00, cu o probă specială ce se va desfăşura în centrul oraşului, pe Bulevardul Eroilor. Raliul va continua sâmbătă, cu probele speciale care sunt programate pe drumurile de macadam din judeţul Covasna.
În clasamentul general conduce Gergo Szabo (39 p), urmat de Marco Tempesta (29 p) şi Bogdan Marişca (26 p).Attached FilesAm scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN
Comment
-
se anunta un an interesant in wrc, in sensul ca vor fi o gramada de schimabri. vedem daca in bine sau nu. sa vedem in principiu, care sunt modificarile: pt a se organiza un raliu, e necesar sa fie 100 de masini inscrise; s-ar putea renunta la a 3-a zi de raliuri din week end; se renunta, in principiu, la clasa wrc 2.0turbo, se inlocuieste cu s2000, din care fac parte masinile 2000cmc aspirate si 1600cmc turbo, cu restrictor. se vor face etape separate intre actualele wrc-uri si cele din clasa s2000. masinile de grN vor avea restrictor de admisie de 33mm; banuiesc ca doar cele turbo din grN.
planuri de viitor: jean todt a propus intr-o sedinta/intalnire cu organizatorii wrc, ca din 2011, sa se permita accesul in competitie, intr-o grupa speciala, a masinilor vechi. concret, e vorba fostele "albine ucigase" (killer B's)...masinile de grupa B. sper sa nu fie doar un zvon menit sa atraga lumea la raliuri. adevarul e ca masinile respective, echipate cu ceva electronica, suspensiile, franele si gumele de azi, un control mai strict al spectatorilor, ar putea reveni linistite pe probele speciale. bineinteles ca-s printre cei care isi doresc asta cel mia mult dintre toate schimbarile de regulament. daca e sa dam crezare unor interviuri de acum cativa ani, walter rorhl, markku alen, ari vatanen si michele mouton si-ar dori sa piloteze din nou masinile rerspective. om vedea...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment