un calcul simplu.........un samy ,in jur de 1000euro neimatriculat , cauciucuri 400 euro ,mici modificari suspensie ,directie ,inaltatre,500euro ,scaune300e, roll-cage 500e, troliu550e,hi-lift75e,si lista se pote lungi, iesire in jur de 50 euro benzina vorba unui coleg de pe forumul clubului 4x4, ,, niciodata nu se termina de modificat o masina de off-road , in schimb se termina banii........,,
Off-road .....noroi, Sudoare Si Pasiune
Collapse
X
-
-
nu vreau sa dau indicatii dar fiecare dintre noi avem o limita ,in orice domeniu ,si in acest sport este ca la inceputurile fiecaruia , am inceput off-road-ul cu un suzuki sj 410,o masina deosebita care iti da un surplus de adrenalina de care devii dependent dar speram sa trecem la alta clasa , a greilor ,deci ptr. inceput ,ptr. ati cunoaste limitele un suzuki samurai este ok ........daca vrei confort treci pe vitara , dar daca te tine buzunarul sari in jimnny,dar noi am ales varianta mai spartana,adica ,luat una bucata suzuki si incercam sa-l aducem intr-o forma extrema si binenteles sa scoatem sudoarea din el,care la randul lui ne stoarce de bani.deci...........totul costa ,indiferent de sportul ,practicat .
Comment
Comment