problema e ca in f1 aia nu-s chiar prosti si mai mereu vor veni cu ceva mai mult sau mai putin pe langa regulament. ca opinie personala, nu trebuia impusa limita de buget. de ce? daca ai cu ce sa faci teste-, fa-le bate-i pe toti, de aia exista un loc 1 si-un loc 23, altfel erau 23 de locuri 1 pe podium. c@c@t de politichie, spectacol, etc, au stricat sportul in esenta lui de dragul banilor.
Vrum, Vrum....Formula 1!
Collapse
X
-
In campionatele americane e mai mult spectacol pentru ca materialul de lucru e sensibil egal ca valoare. Totusi, F1 trebuie sa straluceasca, nu sa vedem masini de serie limitata.
Nu-s pentru limita de buget, se vede ca banii multi de la Ferrari n-au facut o masina sa tina pasul cu RB.
Comment
-
Accident teribil în Indycar: 15 masini distruse si un pilot mort!
Totusi, in F1 n-au fist atatea masini implicate simultan intr-un accident, masurile de siguranta la americani sunt aproape inexistente pe ovaluri, chiar si pe circuitele stradale. Au mai murit si in F1, dar totusi, ce a fost de corectat s-a corectat.
Ar fi de amintit Monte Carlo slab securizat.
Totusi, ce-i cu iesirea de la boxe din Koreea? Pentru un circuit nou, e inadmisibil.
Comment
-
Al naibii asfalt, nu-l puteau suna pe Casuneanu sau Umbrarescu. Le dadeau astai inca pentru 5 metri de pista si le facturau inca odata valoarea circuitului.
Vorbind serios, eu urmarea cand transmitea Eurosportul si Champcar si Indy si Nascar.
In Indy si Champcar, masinile atingeau viteze mai mari decat cele din F1, cu toate ca tehnologic sunt ca Loganul fata de Mercedes. Se renunta la multe din specificatiile aerodinamice care fac masina cat de cat sigura, doar pentru viteza si spectacol. Nu mai zic de circuite (care circuite? ca multe-s improvizate). Efectiv n-aveai zone unde sa poti iesi in decor.
Acum, cica se vor lua masuri de intarire a securitatii. Nu vad ce se poate face pe un oval, deja aveau glisiera performante de absorbtie a impactului si de disipare a fortelor ce actionau asupra monopostului si asupra pilotului.
Nu mai zic, ce folosesc drept carburant (etanol parca), arde fara flacara, am vazut mecanici si masini luand foc la alimentare. In America bugetul se duce pe salariile mari ale pilotilor si in buzunarul proprietarilor echipelor, masinile sunt niste tinichele fortate cat se poate, au roti si volan +motor puternic. Cam atat. Bourdais a castigat 4 titluri in Champcar in decurs de 5 ani, ce se mai poate spune decat ca in F1 a facut un mare fas cu o masina care nu era chiar ultima, Torro Rosso avand cu o masina nu mult diferita de aia, o victorie prin Vettel.
Diferentele sunt uriase dar americanii prefera campionatele lor si nu F1. Cred ca ar trebui ca sefii F1 sa se uite un pic sa ia ce e bun acolo, in colonia aia de peste ocean.Last edited by mr.K; 19 October 2011, 11:36.
Comment
-
N-au nici o masura de securitate, mai elas pe circuitele stradale, americanii. Pe un circuit stradal, pentru a incetini masinile inainte de o curba in scurt, au pus o cocoasa d-aia, spinare de magar, o denivelare. Dupa 3 accidente in antrenamente si in calificari, au scos-o pentru cursa si au trasat o asa zisa sicana.
Amatorism mare, la stapanii lumii. De fapt, s-a vazut cate parale fac profesionistii lor in toate domenii, dar mai ales in cele nspe agentii de securitate, pe 11.09.2001.
Comment
-
Am citit parerile pilotilor care au condus si in F1 si in Indy Car. Cam toti spun acelasi lucru: In F1 este o atitudine elitista fata de fanii lor iar in IndyCar, efectiv te poti duce langa masini, ceri autografe pilotilor, etc. E mai populist.
Cat despre masini, da, sunt mai puternice si mai grele IndyCar dar mult mai taxabile daca calci pe bec, fata de o masina F1.
Aia cu 9/11 nu are treaba cu agentiile de securitate si nici cu arabeti inarmati cu cuttereIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
F1 e o elita. N-ar trebuie sa existe asa multa aroganta. Totusi, nu l-am vazut pe Paul Tracy asa aproape de fani niciodata, tot cu echipa lui are treaba in zilele de cursa, iar interviuri si intalniri cu fanii are la fel ca un pilot de F1.
Ce imi place in ChampCar sau IRL e faptul ca au multi spectatori, cu toate ca biletele sunt destul de scumpe.
Mirosul motoarelor il simti la raliuri, mai aproape.
Comment
-
Indy si Champ au masini aproape de serie limitata, 2-3 motoare + maxim 2 variante de sasiu. De aia sunt fiabile. SI numarul d emasini ce se pot folosi de catre un pilot, intr-un sezon, e limitat. Deci efectiv masina stagneaza ca dezvoltare tot sezonul. Se defecteaza extrem de rar, doar accidentele ce distrug masinile iti majoreaza cheltuielile.
Cu pilotii, e alta poveste, cei plecati din F1 castiga acolo campionatele, cei veniti din campionatele alea in F1 fac fas. Pana si Montoya n-a reusit pana la capat.
F1=stralucire pentru bogati, saracii la TV tre' sa stea
IRL si Champcar=spectacol onest, corect pentru toti muritorii, chiar la fata locului.Last edited by mr.K; 20 October 2011, 11:04.
Comment
-
Da pacat de tragedia produsa la Americani, desi se pare ca vina apartine organizatorului care a amestecat piloti fara experienta cu cei consacrati. La ei totul e spectacol si "singe" de asta nu pot sa inteleaga nici fotbalul european (sincer nici eu) cum poti juca 90 de min. si la final sa fie 0-0.
Revenind la noi, Redbull au anuntat oficial ca trag etapele astea sa-l scoata pe Weber vice si probabil pe masina lui Vetel se vor testa unele componente ale masinii de anul viitor.Last edited by gabriel; 20 October 2011, 18:37.
Comment
-
weber iese vice numai daca gresesc altii sau nu se mai prezinta la curse, in afara de cateva curse bune, nu-l vad ca fiind omul capabil de-un titlu mondial, decat daca i-l baga cineva fortat in buzunar. dar cum alonso merge cu o caruta cu 6 cai rosii si frumosi, hamilton e prea prost sa mearga cu cap si sa castige maximul ce se poate lua fara a risca serios sa abandoneze, iar alalat de a fost campion in 2009, n-are nici o treaba, in afara de faptul ca nu uzeaza gumele. nu stie sa forteze, a iesit campion cu o masina care-l scotea campion si pe vitantonio liuzzi...mai mult de cateva rezultate notabile si cateva tururi reusite, n-a aratat nimic deosebit. a, da button il cheama, aveam un lapsus mai devreme. de massa n-are rost sa comentam, ala nici o data n-a fost si nici nu va fi campion mondial, degeaba o arde pe garduri ca weber, c-a trebuit sa cedeze locul, etc. daca mergi bine 1 din 6 curse normal ca ti se cere sa cedzi locul celui care merge bine in restul de 6. nu vad nici o problema in asta, f1 si motorsportul in general e o intrecere intre constructori. daac era intre piloti, aveau toti aceeasi jucarie si atunci se vedea cel mai bun om, nu cea mai buna echipa.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by gabriel View PostDa pacat de tragedia produsa la Americani, desi se pare ca vina apartine organizatorului care a amestecat piloti fara experienta cu cei consacrati. La ei totul e spectacol si "singe" de asta nu pot sa inteleaga nici fotbalul european (sincer nici eu) cum poti juca 90 de min. si la final sa fie 0-0.
......................
Poate Danica Patrick mai face cate o cursa buna, dar era o englezoaica, belea rau, a cauzat cateva accidente urate.
Nu mai zic de bruneta siliconata Milka Duno (37 ani), care a participat in ultimele 3 sezoane cu sprijinul generos al unei companii petroliere din tara ei de origine, Venezuela.
Si siliconata si cu nume predestinat de rumegatoare plus ca mai are si o varsta frageda de zici ca toti sunt SUmacher sa concureze in jururl a 40 de ani.
Marketing, marketing, vrea poporul sa vada purtatoare de tampoane in monoposturi, presedinti de culoare si alte aiureli.
Titlul de vice, la ce e bun?
Katherine Legge o chema pe englezoaica. De buna ce era a plecat in DTM. Sustinuta de tanara prin formulele americane, Totusi frate, sa dai pe mana unor amatoare niste masini asa puternice, doar de dragul marketingului, e crima cu premeditare. S-a vazut.
Comment
Comment