Vrum, Vrum....Formula 1!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vorbim de motoare. toate alea enumerate mai sus au suflet de Renault

    acum 2 3 ani Renault urile de uzina au castigat doua titluri

    Comment


    • Ce titluri? Poate in Formula Renault, unde e competitie monomarca.

      Doar motorul bun, fara sasiu bun, nu face mare branza, ce dovada mai trebuie decat masinile conduse de aia 2 gugustiuci, Petrov si B. Senna?

      Comment


      • pentru ce echipa plangi ca si o cam fura de la francezi ?

        poftim : 2 titluri castigate de Renault F1 team. echipa de uzina



        Comment


        • Strict ca denumire, ai dreptate.
          Masina aia de fapt e un Benneton, Renault cumparand pur si simplu echipa si redenumind-o.
          Cam putin, 2 titluri, oricum.

          Comment


          • scuze, motive, ba ca e beneton ca e williams, o fi vreo copie chinezeasca fidela

            in ultimii 7 ani motoarele renault au 4 titluri. celelalte au doar cate 1 titlu.

            Comment


            • Astept ca Renault sa castige un titlu si in WRC (unde n-au tupeu sa participe), in WTCC, la Le Mans si pe unde mai prind si ei o competitie de nisa, macar FIA GT.

              Asa te numesti mare producator, ca nu vinzi masini de F1, ci masini de strada. Ce regasim la masinile de strada Renault ca elemente din F1?
              Last edited by mr.K; 25 November 2011, 11:27.

              Comment


              • ai vazut tu vreun producator sa se bage la toate ? nu

                in WRC am uitat de cand Citroen da umilinta. si inaintea lor erau fratii de la Peugeot. si din cate tin minte astia sunt tot francezi.

                in Le Mans Peugeot HDI a cam avut ghinion dar au fost acolo langa nazisti. la anul nu se stie

                in cele mai prestigioase 3 competitii din lume francezii au locul 1 la 2 din ele si podium la a 3 a. restul sunt competitii pentru impotentii frustrati care nu sunt in stare sa castige nimic in competitiile adevarate.

                Comment


                • Ma-nclin in fata fabricantilor de motoare, numiti Renault. Ca masini, mai au de studiat.

                  Comment


                  • mi se pare corect. doar ca un sasiu degeaba este extraordinar daca motorul nu trage.

                    vezi sezonul asta de F1. sasiu bun, motor bun si Vettel ia al 2 lea titlu la rand pus in miscare de Renault

                    Comment


                    • motorul nu trage.
                      Efectiv motorul Renault nu trage ca Ferrari sau Mercedes. Sasiul a facut diferenta, ca altfel Renault F1 Team era macar vicecampioana mondiala.
                      Vezi si McLaren vs Mercedes GP. Degeaba aia de la Mercedes GP au motorul un picut mai puternic, ultima evolutie, ca le-au dat fum cei de la echipa client.

                      BMW-ul avea cel mai puternic motor, in anii trecuti, dar a castigat doar cateva GP cu Montoya si Ralf. Sasiul e foarte important cat timp motorul nu explodeaza.
                      Si sa nu uitam pilotul.
                      Last edited by mr.K; 25 November 2011, 13:05.

                      Comment


                      • hai sa luam Monza de exemplu. este un circuit unde masinile se regleaza pentru viteza de top cat mai mare. ai nevoie de putere curata. aerodinamica se regleaza la minim. aici la Monza se ating cele mai mari viteze dintre toate circuitele.

                        ia uite te cine a castigat anul asta.

                        sa ti aduc aminte ca recordul absolut, cel mai rapid tur facut vreo data la Monza apartine lui Montoya cu BMW . motor puternic care batea mia de cai si un sasiu cum zici tu nu foarte performant. 1.19:525 un timp care probabil nu va mai fi batut niciodata

                        Comment


                        • Da, dar motoarele au alte specificatii acum, fata de cel de pe masina lui Montoya.
                          Cat despre Monza, tot sasiul a compensat lipsa de putere a motorului Renault, reducand ecarturile in timp fata de alte motoare. Sa nu uitam si de valoare lui Vettel. Plus echipa de mecanici.

                          Comment


                          • si cum compenseaza sasiul lipsa de putere la Monza ? la Monte Carlo inteleg dar la Monza tocmai ce ti am explicat. este o bataie a motoareler, nu saasiu nu piloti nu mecanici. care motor are cohones mai mari ala castiga

                            uite te cum arata circuitul. il afara de Lesmo si Parabolica nu ai nevoie de sasiu ai nevoie de cai tata. tocmai din cauza celor doua viraje se renunta complet la aerodinamica in favoarea vitezelor te top. acum ceva ani BMW urile ajungeau la 350 360 la sfarsitul Rettifilo Tribune
                            Last edited by alessandro; 25 November 2011, 13:41.

                            Comment


                            • La Parabolica Vettel ajungea cu o intarziere de cateva zecimi fata de Hamilton. Dupa ultimul sector, iesea in avans cam cu una-doua zecimi, din cate tin eu minte. Efectiv masina castiga mult pe virajele stranse. Masina + Vettel, pe toate circuitele, pe sectoarele rapide era sub concurenta, apoi dupa sectorul tehnic aparea in fata.
                              Si in cursa si in calificari.

                              Comment


                              • cateva zecimi intarziere nu le mentii pe Retifilo daca nu ai in motor potent.

                                in anii pionieratului nu exista nici Variante del Vetifilo nici Roggia nici Ascari iar Curve di Lesmo erau foarte blante. 95 % se mergea cu piciorul in gaz maxim

                                acum se merge la blana vreo 85 %

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google