Senzational ce a facut KIMI azi .....si totusi declaratia lui de la sfarsitul cursei a fost ''We came second soo that's not enough''
Vrum, Vrum....Formula 1!
Collapse
X
-
'We came second soo that's not enough''
Cei de la Mercedes cred ca se gandesc ce sa mai faca la masina, ca nu merge nimic, nici Rosberg nu mai da satisfactie, deci clar e masina de vina.
Comment
-
Cateva poze cu exponatele din SunPlaza....Fara Semnatura.
Comment
-
Grosjean a maturat tot.
A luat o etapa de suspendare si 50 de mii amenda.
I-a scos printre altii pe Alonso si pe Hamilton, deci canci spectacol. Button a condus tot timpul, Vettel a plecat prea din spate ca sa ii puna probleme, iar Kimi are o masina care pe bucata de circuit de viteza facea cu 3-4 zecimi mai mult ca masina lui Button.
So, asta a fost pentru Kimi, degeaba tragea tare dupa aia.
Macar l-a depasit pe Schumi in Eau Rouge, merita sa cauti faza pe youtube. Zici ca Shumi e ultimul venit in F1, nu i-a dat nicio sansa Kimi.
Comment
-
Pfff...cum s-a urcat Grosjan pe ei...era sa il "decapiteze" pe Alonso.
Pacat de el si de cei pe care i-a scos in afara cursei....
Am vazut si faza cu Kimi...f tare.
Urmatoarea etapa ai idee cand este?...nu am vazut nici "grila de sport"
SalFara Semnatura.
Comment
-
la monza schumacher are sanse la un loc pe podium, daca-l tine masina si nu ramane iar fara vreo treapta in cutia de viteze. oricum, daca alonso puncta in primii 3, titlul era 99% jucat dupa spa francorschamps. asa, mai avem ceva emotii pt inca 1-2 curseDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
ii trebuie doua victorii coroborate cu un abandon al lui alonso. sper sa nu se decida titlul pe abandonuri cauzate de niste copii inconstienti cu 900 de cai sub coor, dornici de afirmare, care conduc masini cu motoare renault, buni platitori de amenzi de 50 d ekilo de para la ultima strigare. alonso nu trebuie decat sa se tina la 1 loc in urma lui vettel, iar daca ii mai iese si-o victorie cumva, vettel are o treaba extrem de grea de facut. bineinteles, neluandu-l in calcul pe ucenicul jan cel gros
personal, sper ca macar alonso sa ia titlu, ca ferrari nu mai are cum. cu plugarul ala de massa, nu poti ajunge campion mondial la constructori.
ultima idee, care mi-a trecut prin cap si care uneori nu-mi da pace, e ca n-as fi crezut vreodata ca o sa-mi doresc sa castige schumacher vreo cursa, cu atat mai mult cu cat nu e la ferrari. nu-l suportam cand era la ferrari, dar parca totusi, am toata admiratia si cred ca macar un podium, de ce nu, chiar o victorie anul asta, merita si el si mercedes.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Dezamagitoare tactica Ferrari in Q3.
Alonso a gresit in ultimul tur cronometrat si pleaca de pe 10.
Eu unul nu inteleg faza cu echipele care isi tin pilotii pentru ultimul tur la limita timpului, in Q3. Daca iti ramane un singur tur si ai gresit, pa.
Imi e dor de calificarile cand nu se lua in calcul cauciucurile, cand cel mai bun tur din ora aia conta.
Atata si atatea strategii cu gumele, ma lasa rece.
Comment
-
spectacol, domnule. asa e. circ pe bani multi. intr-un fel, s-a pus si presiune pe ingineri sa vina cu artificii si/sau tehnologii noi, dar s-a urmarit de pat cresterea numarului de spectatori, care implicit inseamna drepturi de televiziune mai scumpe, traiasca mosu' bernie...
am crezut ca odata cu venirea la conducerea fia a lui vatanen sau todt (nici nu stiu care din ei e presedinte acum, stiu doar ca ei se bateau la post), va reveni competitia pura in raliuri si formula 1. aia in care daca esti bun si ai masina ii zdrobesti pe toti cu 3 ture avans sau cu 15 minute la finalul raliului. scheiss egal ce va zice lumea, ai masina si esti bun, omoara-i pe toti. fa-i si pe cailalti sa faca o masina buna. acum nu, daca unul are ceva calumea, hai sa-l footem, sa poata si aialalti 23 de incompetenti sa se bata cu el. astept cu nerabdare vremurile cand masinile de f1 vo avea lest ca si cele de wtcc, ca nu cumv chevrolet sa bata zi de zi si-n sculare si-n culcare minunatae de bmw sau motorul tedy al lui seat, caruia i s-au permis 4 softuri intr-un sezon, 3 interventii la presiunea de supraalimentare si care n-a fost lestat, ca sa dovedeasca suprematia unui motor supraalimentat la greu, intr-o gurpa de motoare aspirate, cu restrictoare pe admisie. sa te c@ci pe ei, nu alta. s-au injosit in ultimul hal, de dragul banilor. din pacate nu vom mai pupa noi ce-a fost in anii '70-'80...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment