atata timp cat difera materialul de concurs, nu poti stabili un pilot ca fiind 100% cel mai bun. corect? eu zic deci ca e normal sa fie ca acum, un titlu pt pilot si unul pt constructor.
si ca tot veni vorba, o sa-mi spun un off mai vechi, ca subiect de meditatie pt fanii mclaren mercedes, williams honda...
eu personal prin constructor de masini nu inteleg redbull, care face sucuri, mclaren, care in viata vietilor lor n-au facut si nu vor face vreodata un motor (dar ce simplu e sa iei un motor, o cutie, o caseta de directie, niste plastice si tu sa fii marele constructor), williams, si exemplele pot continua. echipe au fost doar cateva pe parcursul formulei unu. iar cea mai "echipa" dintre toate e ferrari, restul sunt linii de asamblare carb(t)on cu plastic si cu tabla. la fel de bine ar putea mclaren sa imbutelieze coca cola. de cofetari e plina lumea...
mercedes e marea mea dezamagire, de vreo 15 ani incoace, ca la ce au fost ei in formula 1 or sa ajunga din nou marti si vara, cand vine apa calda in petrosani. atata timp cat faci un motor si-n rest esti praf sau faci un plastic si nu esti in stare sa-l propulsezi, e can-can. lumea formulei unu se imparte in constructori (ferrari, toyota, renault si bmw) si impresari ( ron dennis, frank williams, etc). cand oi vedea un motor facut in fabrica mclaren, pe care sa scrie mclaren si sa bata ala un ferrari, toata stima; pana atunci, pt fanii impresarilor am o intrebare: pilotul e clar ca-si ia cupa, dar echipa ce face? rupe cupa in doua, jumate la ala cu motoru, jumate la ala cu cartonu...!?
pt calificari, pt cursa de duminica si pt sezoanele ce vor urma, hai ferrari! astia macar construiesc masini (bine, rau, dar si le fac ei), nu fac lego ca altii...
si ca tot veni vorba, o sa-mi spun un off mai vechi, ca subiect de meditatie pt fanii mclaren mercedes, williams honda...
eu personal prin constructor de masini nu inteleg redbull, care face sucuri, mclaren, care in viata vietilor lor n-au facut si nu vor face vreodata un motor (dar ce simplu e sa iei un motor, o cutie, o caseta de directie, niste plastice si tu sa fii marele constructor), williams, si exemplele pot continua. echipe au fost doar cateva pe parcursul formulei unu. iar cea mai "echipa" dintre toate e ferrari, restul sunt linii de asamblare carb(t)on cu plastic si cu tabla. la fel de bine ar putea mclaren sa imbutelieze coca cola. de cofetari e plina lumea...
mercedes e marea mea dezamagire, de vreo 15 ani incoace, ca la ce au fost ei in formula 1 or sa ajunga din nou marti si vara, cand vine apa calda in petrosani. atata timp cat faci un motor si-n rest esti praf sau faci un plastic si nu esti in stare sa-l propulsezi, e can-can. lumea formulei unu se imparte in constructori (ferrari, toyota, renault si bmw) si impresari ( ron dennis, frank williams, etc). cand oi vedea un motor facut in fabrica mclaren, pe care sa scrie mclaren si sa bata ala un ferrari, toata stima; pana atunci, pt fanii impresarilor am o intrebare: pilotul e clar ca-si ia cupa, dar echipa ce face? rupe cupa in doua, jumate la ala cu motoru, jumate la ala cu cartonu...!?
pt calificari, pt cursa de duminica si pt sezoanele ce vor urma, hai ferrari! astia macar construiesc masini (bine, rau, dar si le fac ei), nu fac lego ca altii...
Comment